Paljonko sait veronpalautusta ja mihin aiot ne käyttää?
Meille miehen kanssa tuli yhteensä 2800€, josta 2000€ laitetaan lainanlyhennykseen ja 800€ käytetään osittain joululahjoihin (ehkä noin 200€) sekä loput mahdolliseen pieneen reissuun joulun jälkeen. Jos ei lähdetä reissuun niin laitetaan säästötilille.
Kommentit (48)
Reilut 200 eurosa tuun saamaan, sen mitä viime vuoden opintotuista ja muutamasta hassusta työkeikasta nyt tuli "liikaa" maksettua.
Menee varmaan siinä kun ostan ystävilleni joululahjoja ja hankin uudenvuoden juomia...Ainakin kolmelle ystävälle, vanhemmille, siskolle ja veljelle ois tarkotus jotain lahjaksi hankkia.
Meille tulossa yhteensä noin 300 ja jouluun menee. :)
Mulle tulee muistaakseni 260;- ja jouluun menee, jos tili on sen jälkeen plussalla, otan säästöön sukanvarteen.
Yhteensä 2 900 e tulee meidän perhekunnassa, miehen palautus nollasi myös mun mätkyt mutta siitä jäi siis silti palautusta hänelle tuo vajaa 3 tonnia.
Menee luottokortin poismaksuun!
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 12:58"]
Minä taas nimenomaan pidän tarkoituksella korkeaa veroprosenttia palautusten takia. Muuten tulee käytettyä kaikki normaalielämään.
[/quote]
Hassua kehua sillä, ettei osaa säästää.
[/quote]
Miksi pitäisi säästää säästämisen vuoksi? Jos on varaa ostaa uusi pesukone kun edellinen hajoaa niin mihin pitää erikseen vielä säästää? Työttömyyskään ei ole todennäköinen eikä edes heilauttaisi meidän elämää mihinkään suuntaan.
[/quote]
Tuo, jolle vastasin kirjotti tarvitsevansa ne rahat joululahjoihinsa. Ei siis säästä säästämisen vuoksi. Mutta ilmeisesti joidenkin on annettava tienaamansa rahat vuodeksi Veroviraston hoitoon, koska ei pysty niitä omalla tilillään pitämään.
Mulle tulee joku ~900€, miehelle vähän vajaa 2000€. Mun rahat menee joululahjoihin, miehen rahoista en tiedä, ei kuulu mulle. :)
Saan 800 euroa. Laitan kaiken säästötilille ja sijoittelen sitten joskus kun jaksan.Toisaalta ajattelin ostaa joulun jälkeen uuden tietokoneen. Todennäköisesti maksan sen kuitenkin ihan vain sen ostokuukauden palkasta ja elelen sitten vähän nuukemmin sen kuun. En ole vielä päättänyt.