College-asu näyttää todella ällöttävältä aikuisella miehellä
Oletteko huomanneet että jotkut perheenisät pukeutuvat huppari-collegehousut -yhdistelmään? Miksi ei voi pukeutua kuten aikuinen mies? Ihan kuin nämä isät haluaisivat olla "samiksia" lastensa kanssa? Hyi.
Kommentit (42)
Totta kai voi pukeutua urheiluvaatteisiin kun urheilee. Tietenkään muulloin ei sellaisiin pukeuduta, eihän sadetakkiakaan käytetä helteellä tai valkoista miesten pukua talvella saati lenkkitossuihin kun ollaan kaupungilla viettämässä vapaa-aikaa.
On vaikea ymmärtää mitä se tällaisten ihmisten p*rsettä kaivaa, mitä muilla on päällänsä. En ole koskaan elmässäni kiinnittänyt huomiota siihen, mitä muilla on päällä. Tällaiset ihmiset ovat uskomattoman pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi pukeutua urheiluvaatteisiin kun urheilee. Tietenkään muulloin ei sellaisiin pukeuduta, eihän sadetakkiakaan käytetä helteellä tai valkoista miesten pukua talvella saati lenkkitossuihin kun ollaan kaupungilla viettämässä vapaa-aikaa.
Saanko kysyä, että miksi ei mielestäsi saa pukeutua vapaa-ajallansa, vaikka sitten siihen sadetakkiin joka päivä? Miksi se vaivaa sinua, jos joku on rakastunut sadetakkiinsa ja käyttää vain sitä? Tai joku käyttää lenkkareita ollessaan "kaupungilla viettämässä aikaa"? Miksi se harmittaa sinua?
Täytyy sanoa, etten koskaan kiinnitä huomioita toisen asustukseen, eikä se loukkaa minua millään tavalla.
Häpeän vieläkin sitä Angry Birds miestä presidentinlinnan uudenvuoden vastaanotolla.
Enemmän mua inhottaa losoperseiset naiset trikoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää mukavalta asulta. Kunhan vaatteet on ehjät ja puhtaat niin mitä väliä. :D
Miksi kukaan on esim. kotona farkut jalassa?
Kyse ei nyt ole siitä miten kukakin kotonaan pukeutuu. Sehän ei minulle näy. Puhun siitä miten ihmiset nykyään pukeutuvat kaupungille lähtiessään. Siihen kotiasuun ei tarvitsisi vaihtaa kuin jotkut vähän siistimmät housut, kuten esim. juuri farkut. Se on muiden ihmisten kunnioittamista. En minäkään lähde ulos kotiasussa, vaikka se kuinka mukava onkin. Nykyihmiset on moukkia sekä käytökseltään että pukeutumiseltaan että sikäli tuo vaatetuspuoli kyllä sopii hyvin yhteen käytöksen kanssa.
Ap
Vieläkään ei tule esille, että mitä se sinulle kuuluu, mitä jollakin muulla on päällä julkisella paikalla? Miksi toisen verkkarit saavat sinut noin hysteeriseksi?? Miksi se on sinun oikeutesi määrätä toisten pukeutuminen? Sinusta on ihmiset moukkia, kun pukeutuvat haluamallansa tavalla. Minusta moukkia ovat ihmiset, jotka kokevat heidän vaatemakunsa olevan "tyylikkyyden mittapuu", halveksivat muita ja tunkevat isot nenänsä muiden asioihin. Voisit vaikka kokeilla elämän hankkimista. Minulla ei ainakaan ole aikaa toljottaa muiden vaatteita, vaan nautin omasta vapaa-ajastani ja annan muiden nauttia omastaan.
Olen nelkyt ja ostovoima on sellainen etten enää käy parturissakaan kuin kerran vuodessa ja vaatteita en osta enää ollenkaan. Puen mitä löytyy.
Työnteko vie päivästä niin monta tuntia että parhaimmillaan käyn vain kotona nukkumassa.
Ei vaimo tai lapset paljoa sano että mitä iskällä on päällä. Nukun yleensä vaatteetkin päällä.
En mieti mitä laitan päälleni.
Se on kympin tunti.
Kotona vain kääntymässä ja taas yöhön pitkää tuntia.
Ei ole aikaa tai rahaa ostella tai miettiä miltä näyttää.
Tämä on tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää mukavalta asulta. Kunhan vaatteet on ehjät ja puhtaat niin mitä väliä. :D
Kyse ei nyt ole siitä miten kukakin kotonaan pukeutuu. Sehän ei minulle näy. Puhun siitä miten ihmiset nykyään pukeutuvat kaupungille lähtiessään. Siihen kotiasuun ei tarvitsisi vaihtaa kuin jotkut vähän siistimmät housut, kuten esim. juuri farkut. Se on muiden ihmisten kunnioittamista. En minäkään lähde ulos kotiasussa, vaikka se kuinka mukava onkin. Nykyihmiset on moukkia sekä käytökseltään että pukeutumiseltaan että sikäli tuo vaatetuspuoli kyllä sopii hyvin yhteen käytöksen kanssa.
Ap
Vieläkään ei tule esille, että mitä se sinulle kuuluu, mitä jollakin muulla on päällä julkisella paikalla? Miksi toisen verkkarit saavat sinut noin hysteeriseksi?? Miksi se on sinun oikeutesi määrätä toisten pukeutuminen? Sinusta on ihmiset moukkia, kun pukeutuvat haluamallansa tavalla. Minusta moukkia ovat ihmiset, jotka kokevat heidän vaatemakunsa olevan "tyylikkyyden mittapuu", halveksivat muita ja tunkevat isot nenänsä muiden asioihin. Voisit vaikka kokeilla elämän hankkimista. Minulla ei ainakaan ole aikaa toljottaa muiden vaatteita, vaan nautin omasta vapaa-ajastani ja annan muiden nauttia omastaan.
Lähiöverkkareissa tai kolleke-asuissa on hyvä tapella tai paeta poliisia.
Lähtee korkeita karatepotkujakin. Ei farkuissa pysty samaan.
Nykyään aikuiset miehet pukeutuu kuin Snoop Dog DIIAI III
Palkkataso on Suomessa ajettu niin alas, ettei isien tarvitse miettiä mitä laittaa päälleen. Laittaa mitä löytyy.
Jos lapset haluaa lähteä jonnekin, niin ei tarvitse stressata. Voi sanoa että käydään sitten joskus lomalla, jos on rahaa.
Säästyy ajatukselta että kannattaisko hankkia mitään tai mennä minnekään. Ei tarvi :D
Ei tarvi ostaa vaatteita ja ei tarvi mennä minnekään, kun ostovoima on sellainen että palkka menee vuokraan.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä väliii, mitä välii vaikka yhteiskunta rappeutuu tällaisen pukeutumisen myötä, wööööö mitä väliiiii"
Vierailija kirjoitti:
No jos olet joku robotti tai autisti, niin noin on hyvä asennoitua.
Aikuinen ihminen voi itse päättää miten pukeutuu ja mitä laittaa suustaan sisään.
Itse olen jo pienestä asti pukeutunut tuulipukuun ja nappiverkkareihin, koska se kertoo mun juurista ja siitä mistä mä tuun.
Synnyin Keravalla ja meno oli aika rankkaa toisinaan. Verkkareissa kykenee potkimaan korkealle ja hyppimään aitojen yli. Farkuissa ei sama onnistu.
Nuo on vähän kuin kansallispuvut. En laita koskaan pukua päälle tai farkkuja. Farkkuihinhan pukeutuu jotkut viisikymppiset tamperelaiset.
Vierailija kirjoitti:
On vaikea ymmärtää mitä se tällaisten ihmisten p*rsettä kaivaa, mitä muilla on päällänsä. En ole koskaan elmässäni kiinnittänyt huomiota siihen, mitä muilla on päällä. Tällaiset ihmiset ovat uskomattoman pinnallisia.
Mua ei häiritse muiden pukeutuminen. Tämä nykytrendi on vaan hauska kontrasti omaan nuoruuteen. Silloin tultiin kouluun college-housuissa jos oltiin kipeitä. Kävelin viime vuonna yläasteen ohi, ja 90 prosenttia oppilaista näytti saikkulaisilta. Saavat puolestani pukeutua kuten haluavat. ei-ap.
Kyllä minuakin provosoi jos jätkä on hyvännäköinen ja vähentää sitä tietoisesti pukeutumalla lötkösti.
Habituksesta paistaa että on treenattu ja on hyvännäköinen. Sitten ei käydä parturissa ja ei pukeuduta pukuun kuten miesten pitää.
Se provosoi ja ärsyttää. Tiedän ap:n tunteen.
Vaikka on naimisissa ja on niitä lapsia, niin voisi vähän meidän muiden naisten takia yrittää laittautua.
Ei se tarkoita että voi vetää läskiksi, jos on parisuhde ja lapsia!
Tarkoittaako ap jotain jengipukeutumista?
Näillä tyypeillä voi olla ase sielä kaavun alla piilossa.
Löysälle pukeutumiselle on syynsä.
Piilottavat kamaa, aseita sinne...
Itse tekisin lasun sellaisesta isästä.
dii ai dipol dapol diiaiii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei pukeudu, niin kuin minä määrään = rikollinen.
Vieläkään ei tullut vastausta siihen, että miksi toisten pukeutuminen kuuluu sinulle? Sen sijaan menit puolustuskannalle. Toistan: hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
dii ai dipol dapol diiaiii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei pukeudu, niin kuin minä määrään = rikollinen.
Vieläkään ei tullut vastausta siihen, että miksi toisten pukeutuminen kuuluu sinulle? Sen sijaan menit puolustuskannalle. Toistan: hanki elämä.
Mulle roskasakki ei sanele mitään, vaan minä sanelen asiat selväksi. Onko asia nyt sillä sipuli?
Ainakin oma vaimoni on kieltänyt minulta kaikki seksikkäät puvut ja treenatun kropan myötäiset kauluspaidat ja piukat dressman-pöksyt.
Hän yleensä painottaa että pukeutuisin hiphop-muodin mallisesti, niin en saisi niin paljon huomioita muilta naisilta. Jos olen hänen seurassa, niin saan laittautua nätiksi ja laittaa piukat pöksyt ja kauluspaidan sekä kravatin kaulaan.
Nainen on niin mustasukkainen ja syystäkin.
Jos mies on hyvännäköinen ja parisuhteessa perheellinen, niin parempi on olla provosoimatta narttuja. Kannattaa pukeutua vain kaapuun, niin ei herätä niin paljon kiimaisia katseita ympäristössä.
Ap tuntuisi olevan sellainen biatch .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne koti-asuna onkin paikallaan...mutta onhan ne naurettavan näköisiä muuten.
Tuossa lähikaupassa niitä näkee.
Anna kun vaihdan lökärini farkkuihin tai muihin soveliaampiin housuihin kun kävelen 5min lähi Siwaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eipä se kuulu, mutta näkyy ja oksettaa.
Miksi ei voi pukeutua muiden mieliksi seksikkäästi jos potentiaalia sille löytyy?
Miksi hyvännäköinen mies pukeutuu kaapuun?
Collegeasun idea ei kai olekaan tyylikkyys vaan mukavuus.