Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä palsta on opettanut minulle jotain tärkeää naisista: Mies ei saa koskaan näyttää heikkouttaan naisille, tai hän muuttuu halveksittavaksi epämieheksi tämän jälkeen

Vierailija
09.09.2020 |

Niin monta kertaa todistanut aloituksia joissa naisia tuetaan täällä, mutta vastaavanlaisten ongelmien kanssa painivat miehet haukutaan ja alapeukutetaan alimpaan mahdolliseen rakoon.

Tästä syystä en aio koskaan näyttää naisille mitään heikkoutta, valehtelen vaikka jos tarvitsee.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap ulin*. Ongelma ratkaistu. Aloita av-palstalta

Vierailija
82/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä tunnustan tämän, koska olen ikäväkseni sen itsessäni todeksi huomannut. On vaikea kestää heikkoutta tai edes ylenmääräistä herkkyyttä miehessä. Tällaisen miehen kanssa ei ole turvallinen olo parisuhteessa. Olen itsenäinen ja ns vahva nainen, mutta silti kaipaan jollain tavalla vielä vahvempaa miestä johon tarvittaessa tukeutua. En mitään nössöä, josta ei tiukan paikan tullen ole mihinkään ja joka kierii omissa ongelmissaan " herkkyytensä" vuoksi.

Sori.

N 40+

Ei todellakaan mitään anteeksipyydettävää omissa mieltymyksissä ja kiitos siitä, että olit rehellinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa kyllä minun kokemuksiani naisista. Luulen, että heikkouden näyttäminen sinänsö ei ole pulma läheskään kaikille naisille, vaan se että siinä samalla moni huomaamattaan heittäytyy toisen kannateltavaksi.

Vierailija
84/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä tunnustan tämän, koska olen ikäväkseni sen itsessäni todeksi huomannut. On vaikea kestää heikkoutta tai edes ylenmääräistä herkkyyttä miehessä. Tällaisen miehen kanssa ei ole turvallinen olo parisuhteessa. Olen itsenäinen ja ns vahva nainen, mutta silti kaipaan jollain tavalla vielä vahvempaa miestä johon tarvittaessa tukeutua. En mitään nössöä, josta ei tiukan paikan tullen ole mihinkään ja joka kierii omissa ongelmissaan " herkkyytensä" vuoksi.

Sori.

N 40+

Ei tosiaan tarvitse pahoitella mitään ja on ainoastaan virkistävää lukea rehellistä tekstiä. Ainakin oman elämänkokemukseni perusteella suurin osa naisista kuuluu tähän samaan ryhmään kanssasi.

Ihan uteliaisuudesta haluaisinkin kysyä, että pidätkö mahdollisena sitä, että tämänlainen ajattelu ja tietynlaisten miesten suosiminen parinvalinnassa voisi aiheuttaa ja ylläpitää ns. toksisen maskuliinisuuden piirteitä kulttuurissamme?

Vierailija
85/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori.

N 40+

Miten niin vahvempaa? Sanot itse olevasi vahva ja itsenäinen etkä kestä heikkoutta. Haluat siis vain samanlaisen kumppanin kuin itse olet.

Vierailija
86/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori.

N 40+

I

Ei tosiaan tarvitse pahoitella mitään ja on ainoastaan virkistävää lukea rehellistä tekstiä. Ainakin oman elämänkokemukseni perusteella suurin osa naisista kuuluu tähän samaan ryhmään kanssasi.

Ihan uteliaisuudesta haluaisinkin kysyä, että pidätkö mahdollisena sitä, että tämänlainen ajattelu ja tietynlaisten miesten suosiminen parinvalinnassa voisi aiheuttaa ja ylläpitää ns. toksisen maskuliinisuuden piirteitä kulttuurissamme?

Kyllä, luultavasti. Uskon myös, että suurin osa naisista kokee samalla tavalla kuin minä, sitä on vain vaikea myöntää. Ja syyt siihen, että naiset kaipaavat vahvaa miestä ovat ihan biologisia. Kaikki vahvuus ja turvallisuus ei kuitenkaan ole samaa kuin toksinen maskuliinisuus.

N40+

Vierailija
87/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori.

N 40+

I

Kyllä, luultavasti. Uskon myös, että suurin osa naisista kokee samalla tavalla kuin minä, sitä on vain vaikea myöntää. Ja syyt siihen, että naiset kaipaavat vahvaa miestä ovat ihan biologisia. Kaikki vahvuus ja turvallisuus ei kuitenkaan ole samaa kuin toksinen maskuliinisuus.

N40+

Moi trolli, miten menee?

Vierailija
88/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin myöntää, että laitan jatkuvasti huonot sosiaaliset taitoni ja pettymykseni elämää kohtaan naisten syyksi. Tämä ei ole reilua naisia kohtaan eikä paranna tilannettani. Ymmärrän sen itsekin vaikka on helvetin vaikeaa se myöntää. Muilla miehillä on varmaan sama mutta eivät hekään sitä ääneen sano.

M40

Vierailija
89/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta sili pitää olla rehellinen, herkkä ja tunteellinen.

Osa naisista kyllä todella naiveja.

Sori nyt vaan, mutta kyllä niitä monipuolisia ja moniulotteisia, vahvasti ja laajasti eläviä ja kokevia miehiä on olemassa, siis miehiä, joissa yhdistyy sopivalla tavalla maskuliininen ja feminiininen puoli. Ei niitä toki joka oksalla kasva, mutta tuskin tuo minun mieheni ihan uniikki kappale maailmassa on.

Ja vähempään en taitaisi tyytyä.

Vierailija
90/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin myöntää, että laitan jatkuvasti huonot sosiaaliset taitoni ja pettymykseni elämää kohtaan naisten syyksi. Tämä ei ole reilua naisia kohtaan eikä paranna tilannettani. Ymmärrän sen itsekin vaikka on helvetin vaikeaa se myöntää. Muilla miehillä on varmaan sama mutta eivät hekään sitä ääneen sano.

M40

Kiitos rehellisyydestä, on virkistävää lukea kun joku mies kerrankin myöntää suoraan miten asia on.

Vierailija
91/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset inhoavat heikkoja miehiä, eivät edes kykene peittelemään tätä. Saavat siis syyttää siitä "toksisesta maskuliinisuudesta" pelkästään itseään.

Vierailija
92/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänellä on SE katse.." Vahvoilla miehillä on saalistajan katse, mitä on vaikea selittää, mutta jokainen tietää sen, kun näkee. Saalistajan katse viestittää muille miehillä johtajan asemaa ja naisille se viestii hyvinkin kelvollista suvunjatkajaa. Usein saalistajan katse liittyy testosteroniin ja tietynlaisiin, maskuliinisiin, kasvonpiirteisiin ja tuuheisiin kulmakarvoihin, hyvään parrankasvuun. Muistakaa, se on SE katse...

Vierailija
93/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset inhoavat heikkoja miehiä, eivät edes kykene peittelemään tätä. Saavat siis syyttää siitä "toksisesta maskuliinisuudesta" pelkästään itseään.

Mene töihin.

Vierailija
94/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hänellä on SE katse.." Vahvoilla miehillä on saalistajan katse, mitä on vaikea selittää, mutta jokainen tietää sen, kun näkee. Saalistajan katse viestittää muille miehillä johtajan asemaa ja naisille se viestii hyvinkin kelvollista suvunjatkajaa. Usein saalistajan katse liittyy testosteroniin ja tietynlaisiin, maskuliinisiin, kasvonpiirteisiin ja tuuheisiin kulmakarvoihin, hyvään parrankasvuun. Muistakaa, se on SE katse...

Tässä täydellinen esimerkki saalistajan katseesta. Hieman susimainen vaikutelma yleensä tulee mieleen. Saalistajan katseen omaavat miehet ovat usein myön naisten silmissä niitä viehättävimpiä.

https://cosmosmagazine.com/biology/women-are-attracted-men-healthy-face…

Vierailija
95/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntönä tosiaan on se että: ÄLÄ IKINÄ näytä heikkouttasi naiselle, jos olet hänestä romanttisesti kiinnostunut. Tämä tappaa naisen tunteet nopeammin kuin mikään muu (mukaanlukien esimerkiksi rikosten tekeminen) ja tapahtunutta vahinkoa on vaikea ellei jopa mahdoton korjata.

Huonona puolena tässä on se, että mikäli miehenä omaat herkkyyttä liiaksi, niin et oikeastaan voi koskaan olla oma itsesi parisuhteessa.

Toksisen maskuliinisuuden pahimmat ylläpitäjät ovat naisia, ja en suoraan sanoen ymmärrä miten tämä ei ole kaikille täysin selvää... Mikäli heikot ja herkät miehet olisivat todellisuudessa naisten mieleen, niin miehet varmasti oikein rynnistäisivät esittelemään tätä puolta itsestään, ja kilpailisivat verisesti siitä kuka on se kaikkein herkin naisten silmissä. Nyt kilpailu yhteiskunnassamme keskittyy täysin muihin asioihin, kuten varmaan kaikki pysytvät itse huomaamaan...

Herkkyys ja heikkous on eri asioita. Osa naisista ei siedä mieheltä kumpaakaan, osa hyväksyy toisen muttei toista. Hyvin harva molempia. Mutta kyllä vahva mies voi joskus vaikkapa itkeä ja sopivalla hetkellä se vaan vahvistaa naisen kiinnostusta, ei suinkaan tapa sitä.

Heikkous ja herkkyys ovat tietenkin eri asioita, mutta molempien näyttämisellä on hyvin samankaltainen vaikutus naisiin. Heikkouksien ja herkkyyden paljastaminen on käytännössä sallittua vain ja ainoastaan niille miehille, jotka ovat jo sitä ennen todistaneet omaavansa myös kovan maskuliinisen puolen. Aivan niin kuin itsekin sanoit: "kyllä VAHVA mies voi joskua itkeä" 

Tätä tarkoitan, kun puhun siitä erittäin kapeasta roolista mihin miehen on yritettävä ahtautua mikäli haluaa jotain muuta kuin halveksuntaa ja inhoa vastakkaiselta sukupuolelta. Ja ymmärrän kyllä, että aivan kaikki naiset eivät näin ajattele, mutta he ovat niitä harvoja poikkeuksia.

Aika harva nainen tai mies haluaa olla ihmisen kanssa joka ei alussa näytä mitään muita ominaisuuksia kuin heikkoutta ja riippuvuutta. Kyllä ensin on rakennettava luottamus, osoitettava että on pystyvä, aikuinen ja itsenäinen ihminen joka huolehtii itsestään. Tämä on ihan normaalia itsesuojeluvaistoa (joka osalta valitettavasti puuttuu).

Miksi syyllistät naisia tuosta täysin normaalista käytöksestä? Koska haluat käyttää muita hyväksi? -eri

Miten kauan pitää näyttää vain pieni osa itsestään ennen kuin saa olla oikeasti oma kokonainen itsensä? Miten kauan sitä roolia pitää vetää, jotta on "ansainnut" ihmissuhteen?

Ja onko ylipäätään olemassa ihmisiä, jotka eivät alussa näytä muita ominaisuuksia kuin heikkoutta ja riippuvuutta, kuten tuossa mainitsit? En ole ainakaan itse koskaan tällaista ihmistä tavannut.

Vierailija
96/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkerit edustaa sitä toksista maskuliinisuutta.

Vierailija
97/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista miehen haavoittuvaisuutta ja heikkoutta siedetään naisten taholta?

Muutamia esimerkkejä?

*eri

Vierailija
98/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia esimerkkejä?

*eri

Mun mies on aika neuroottinen ja hänellä on kaikenlaisia yliampuvia pelkoja. En minä niitä osaa ratkaista, eikä hän sitä myöskään odota. Silti haluan tietää mitä hänen päässään liikkuu ja arvostan todella paljon että uskaltas ja osaa kertoa. Vetäytyviä, ärtyneitä ja ongelmiaan kaljoittelemalla ratkovia miehiä olen nähnyt ihan tarpeeksi sukulaismiehistä alkaen.

Vierailija
100/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia esimerkkejä?

*eri

Eikö löydy yhtään?