Tämä palsta on opettanut minulle jotain tärkeää naisista: Mies ei saa koskaan näyttää heikkouttaan naisille, tai hän muuttuu halveksittavaksi epämieheksi tämän jälkeen
Niin monta kertaa todistanut aloituksia joissa naisia tuetaan täällä, mutta vastaavanlaisten ongelmien kanssa painivat miehet haukutaan ja alapeukutetaan alimpaan mahdolliseen rakoon.
Tästä syystä en aio koskaan näyttää naisille mitään heikkoutta, valehtelen vaikka jos tarvitsee.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Tämä käytös pohjautuu siihen että naiset haluavat kuulua vahvojen misten heimoon, ja olla heidän joukossaan.
Heikko mies on naiselle kauhistus, koska tämä ei kykene suojelemaan naista vaaratilanteesa. Siksi hän on mahdollisimman ikävä heikkoa miestä kohtaan, jotta tämä ei vahingossakaan olisi naisen seurassa
Huom. mahdollisimman ikävä netissä. Oikeassa elämässä naiset sisäisestä kuvotuksesta huolimatta yrittävät kaikkensa ollakseen ulkoisesti mukavia heikkojakin miehiä kohtaan, koska juuri sellaiset ovat vaarallisia ja mies on kuitenkin lähes aina vahvempi kuin nainen.
Mikä pakko on omaksua kaikki muiden ihmisten ongelmat? haters gonna hate, who cares
Niin totta. Oma pitkä nuoruuden suhde sekä sitä seurannut lyhyempi suhde loppuivat nopeasti sen jälkeen kun aloin avautumaan enemmän tuntemuksistani ja masennuksesta. Kun piti asioita sisällä niin kaikki oli ok.
En enää arvosta lainkaan naisia ja lietsonkin nykyään naisvihhoo pitkin nettijä! Olette yksiä hirviöitä pienempi sisällänne.
Hyvähyvä. Tämä on juuri oikea paikka hakea elämänoppia. :)
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta sili pitää olla rehellinen, herkkä ja tunteellinen.
Osa naisista kyllä todella naiveja.
"Tunteellinen" = eli olet romanttinen ko. naista kohtaan. Esimerkiksi itku oman äidin kuoleman takia on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee myös lesboihin ja bi-naisiin suhteessa naiseen. Olin ihastukseni mielestä liian romanttinen ja "tarvitseva", joten hän menetti lopullisesti mielenkiintonsa minua kohtaan. Ok, olen tunteellinen, avoin, herkkä ja romanttinen. En varmaankaan saisi olla, vaan pitäisi leikkiä kovista. Ritarillisuus ja lahjat eivät myöskään tepsi naisiin, vaan alkavat pitää itsestäänselvyytenä sitä ihailijaansa. Sain parasta kohtelua ihastukseltani, kun teeskentelin vähän etäistä ja erittäin itsevarmaa.
T. Onnettomasti ihastunut bi-nainen
Siis häh? Sinunhan pitäisi olla nainen? Oletko trollaava mies joka ei osaa eläytyä rooliinsa vai näetkö itsesi miesroolissa tuon suuntautumisesi takia?
On miehiä, jotka vaativat jatkuvaa ymmärrystä, silitystä, myötäilyä jatukea, selittelevät kaikki tekemisensä parhain päin( että näyttävät aina hyviltä) mistään ei oikeasti oteta vastuuta ja katosta peiliin.
Nainen ei saa Ymmärrystä tai vuorostaan itkeä ja olla heikko, kun tulee tukea miestä 100% ja ymmärtää aina. Olla ikäänkuin äiti miehelle.
Onneksi kaikki miehet ei ole tälläistä, vaan osa kantaavastuuta ja osaa ja kykenee tarkastella omaakin tekemistä kriittisesti. Näiltä miehiltä jaksaa katsoa myös heikkouden näyttämistä. Koska on tasapaino.
Ylemmiltä ei jaksa, koska se on loputon suo, joka ei vaan pääty koskaan.
Huutista. Ei miesten heikkouksia ole lytätty kokonaisvaltaisesti. Ette vain ymmärrä että narsistinen, erakoitunut, ja F60-kriteerit täyttävä "pleikkarimies" joka ei tunnista ongelmiaan saa loskaa niskaansa naisilta kun kuvittelee olevansa liian kiltti parisuhteeseen
Vierailija kirjoitti:
On miehiä, jotka vaativat jatkuvaa ymmärrystä, silitystä, myötäilyä jatukea, selittelevät kaikki tekemisensä parhain päin( että näyttävät aina hyviltä) mistään ei oikeasti oteta vastuuta ja katosta peiliin.
Nainen ei saa Ymmärrystä tai vuorostaan itkeä ja olla heikko, kun tulee tukea miestä 100% ja ymmärtää aina. Olla ikäänkuin äiti miehelle.
Onneksi kaikki miehet ei ole tälläistä, vaan osa kantaavastuuta ja osaa ja kykenee tarkastella omaakin tekemistä kriittisesti. Näiltä miehiltä jaksaa katsoa myös heikkouden näyttämistä. Koska on tasapaino.
Ehkäpä nämä miehet ovat katkeroituneet siksi koska naiset ovat koko elämänsä kohdelleet heitä huonosti, eivätkä katkeruutensa vuoksi ole huonosti kohdeltuja...Kävikö tämä mahdollisuus ikinä mielessäsi?
Jokaisella ihmisella on henkilökohtainen mittari sille kuinka paljon paskaa pystyy ottamaan vastaan ilman positiivista palautetta.
Muna vai kana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee myös lesboihin ja bi-naisiin suhteessa naiseen. Olin ihastukseni mielestä liian romanttinen ja "tarvitseva", joten hän menetti lopullisesti mielenkiintonsa minua kohtaan. Ok, olen tunteellinen, avoin, herkkä ja romanttinen. En varmaankaan saisi olla, vaan pitäisi leikkiä kovista. Ritarillisuus ja lahjat eivät myöskään tepsi naisiin, vaan alkavat pitää itsestäänselvyytenä sitä ihailijaansa. Sain parasta kohtelua ihastukseltani, kun teeskentelin vähän etäistä ja erittäin itsevarmaa.
Siis häh? Sinunhan pitäisi olla nainen? Oletko trollaava mies joka ei osaa eläytyä rooliinsa vai näetkö itsesi miesroolissa tuon suuntautumisesi takia?
Olen täysin nainen kyllä. Olen tunteellinen ja herkkä ja naiset eivät näytä kaipaavan sellaista kumppanikseen. Itse sain pakit sen ainoan kerran, kun naiseen ihastuin/rakastuin ja suurelta osin em. syistä. Miesten seurassa saan kyllä olla ihan "tarvitseva" ja herkkä ja miehille se on ok -- naisille sen sijaan se on turn-off. Ja kyllä, olen hieman katkera. Naiset osaavat olla vaikeita ja kieroja.
T. Kommentoimasi bi-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä nämä miehet ovat katkeroituneet siksi koska naiset ovat koko elämänsä kohdelleet heitä huonosti, eivätkä katkeruutensa vuoksi ole huonosti kohdeltuja...Kävikö tämä mahdollisuus ikinä mielessäsi?
Jokaisella ihmisella on henkilökohtainen mittari sille kuinka paljon paskaa pystyy ottamaan vastaan ilman positiivista palautetta.Muna vai kana?
Jos joku kohtelee huonosti, vika on hänessä. Jos kaikki kohtelevat huonosti, vika on minussa.
Tuota viisautta kannattaisi miettiä. Mutta tuskin mietit.
Mie oon eri mieltä siun kanssa. Mie oon sanonut suoraan, et oon ujo, arka, neitsyt, en oo ikinä seurustellut ja että en ole vielä saanut edes ensisuudelmaa. Olen mie myös maininnut, et oon työtön. Eli oon siis luuseri. Moni on tukenut miuta täällä. Juu, osa on haukkunut, mut niitä ei ole ollu ku yksi tai kaksi.
Mie tosin en oo ollu täällä ku viikon tai pari. Alkuun lueskelin, ku en uskaltanut kommentoida. Ny oon muutamana päivänä useammin kommentoinut. Miust täällä on mukavaa porukkaa. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin nainen kyllä. Olen tunteellinen ja herkkä ja naiset eivät näytä kaipaavan sellaista kumppanikseen. Itse sain pakit sen ainoan kerran, kun naiseen ihastuin/rakastuin ja suurelta osin em. syistä. Miesten seurassa saan kyllä olla ihan "tarvitseva" ja herkkä ja miehille se on ok -- naisille sen sijaan se on turn-off. Ja kyllä, olen hieman katkera. Naiset osaavat olla vaikeita ja kieroja.
T. Kommentoimasi bi-nainen
Miksi yrität suhteita naisten kanssa, kun olet täynnä naisvihaa? Ei kukaan nainen ansaitse sinua.
Ja etkö tajua, että oma käytöksesi kertoo millaisia naiset ovat. Sinä olet nainen. Olet omasta mielestäsi täynnä herkkyyttä, ymmärrystä ja tunteellisuutta= naiset ovat herkkiä, ymmärtäväisiä ja tunteellisia. Pitäisi olla aivan selvä asia. Kuitenkin samaistut tässä keskustelussa miehiin ja syytät naisia kovuudesta!? Sanoisin että nyt olisi terapian paikka.
Tämä palsta yleensäkin kaikintavoin on saanut minut pitämään naisia vielä hirviömäisempinä kuin se millaisen tuntuman olen naisista saanut deittailun ja suhteiden kautta. Naiset yleensäkin vaikuttavat aika usein "negatiiviselta voimalta" maapallolla. Kaikki muistoni tilanteista, joissa on hyvällä hengellä tehty jotain tärkeää ja saatu aikaiseksi jotain, liittyvät tilanteisiin joissa miehiä on ollut yli puolet porukasta, ja siten naiset eivät ole päässeet riehumaan negatiivisen energiansa kanssa, vaan ottaneet sen roolin jossa ovat parhaita eli miesten tukeminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruokitte trollia?
Tämä on ilmeisesti täysin sokea piste hyvin monelle naiselle. Luulisi että tyhmempikin huomaa sen kuinka (fyysisesti ja henkisesti) heikot miehet eivät todellakaan kerää minkäänlaista empatiaa.
Ymmärrän sen kyllä, että heikko mies on luontaantyöntävä ja herättää lähinnä inhon tunteita naisissa - samoin minäkin koen, kun näen esimerkiksi lihavan naisen. Ja vaikka kuinka yritän järkeillä itseäni tästä tunteesta ulos, niin silti se on ja pysyy. Tunnustan tämän makanismin olemassaolon kuitenkin täysin, vaikka en sitä pystykään kontrolloimaan millään tavoin.
Se minua kuitenkin ihmetyttää miten tälläkin palstalla niin moni nainen ei tunnu alkuunkaan kykenevän arvioimaan omaa käytöstään kriittisesti ja mahdollisimman objektiivisesti. Tällä tavoin miehen rooli pysyy ikävä kyllä yhteiskunnassamme edelleenkin erittäin kapeana ja ongelmat varsinkin nuorten poikien - eli tulevien miehien - kanssa jatkavat kasaantumista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta yleensäkin kaikintavoin on saanut minut pitämään naisia vielä hirviömäisempinä kuin se millaisen tuntuman olen naisista saanut deittailun ja suhteiden kautta. Naiset yleensäkin vaikuttavat aika usein "negatiiviselta voimalta" maapallolla. Kaikki muistoni tilanteista, joissa on hyvällä hengellä tehty jotain tärkeää ja saatu aikaiseksi jotain, liittyvät tilanteisiin joissa miehiä on ollut yli puolet porukasta, ja siten naiset eivät ole päässeet riehumaan negatiivisen energiansa kanssa, vaan ottaneet sen roolin jossa ovat parhaita eli miesten tukeminen.
Mene hoitoon. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä käytös pohjautuu siihen että naiset haluavat kuulua vahvojen misten heimoon, ja olla heidän joukossaan.
Heikko mies on naiselle kauhistus, koska tämä ei kykene suojelemaan naista vaaratilanteesa. Siksi hän on mahdollisimman ikävä heikkoa miestä kohtaan, jotta tämä ei vahingossakaan olisi naisen seurassaEn jaksa ruikuttajia ja heikkoja kitisijöitä siksi, että en ole itsekään sellainen. Etsikööt jonkun muun joka raahaa hänet elämän läpi.
Tämä. Kun hoitaa yksin kodin, lapsen ja työn, ei siinä kaipaa enää ketään miestä vierelleen huomiota vaatimaan ja vikisemään. Ei vaan jaksa. Moni mies on kuin toinen lapsi, josta pitää pitää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruokitte trollia?
Tämä on ilmeisesti täysin sokea piste hyvin monelle naiselle. Luulisi että tyhmempikin huomaa sen kuinka (fyysisesti ja henkisesti) heikot miehet eivät todellakaan kerää minkäänlaista empatiaa.
Ymmärrän sen kyllä, että heikko mies on luontaantyöntävä ja herättää lähinnä inhon tunteita naisissa - samoin minäkin koen, kun näen esimerkiksi lihavan naisen. Ja vaikka kuinka yritän järkeillä itseäni tästä tunteesta ulos, niin silti se on ja pysyy. Tunnustan tämän makanismin olemassaolon kuitenkin täysin, vaikka en sitä pystykään kontrolloimaan millään tavoin.
Se minua kuitenkin ihmetyttää miten tälläkin palstalla niin moni nainen ei tunnu alkuunkaan kykenevän arvioimaan omaa käytöstään kriittisesti ja mahdollisimman objektiivisesti. Tällä tavoin miehen rooli pysyy ikävä kyllä yhteiskunnassamme edelleenkin erittäin kapeana ja ongelmat varsinkin nuorten poikien - eli tulevien miehien - kanssa jatkavat kasaantumista.
En minä ala hoivata kaiken maailman katkeria, syyllistäviä ruikuttajia vaikka joku hoivattava mies on aikaan brändännyt sukupuoleni empaattiseksi. Minulla on oma elämä elettävänä. Enkä tykkää kyllä lihavistakaan miehistä.
Meillä mies itkee enemmän kuin minä, vapisee vastoinkäymisissä enemmän ja on mun rakas silti. Ei hän kuitenkaan mikään heikko ole, on vain erilainen ja monessa asiassa parempi ja vahvempi kuin minä.
Ei siis miehen "heikkous" ole läheskään kaikista naisista turn-off. Ihmisiähän tässä ollaan.
Mies jota tapailin nuorempana itki kun sormi jäi pyöräntarakan pidikkeen väliin ja itki myös kun leikkimökin räystäslauta nirhasi naarmun ohimoon. Täytyy myöntää, että hänen haluttavuutensa väheni ropisemalla.