Tämä palsta on opettanut minulle jotain tärkeää naisista: Mies ei saa koskaan näyttää heikkouttaan naisille, tai hän muuttuu halveksittavaksi epämieheksi tämän jälkeen
Niin monta kertaa todistanut aloituksia joissa naisia tuetaan täällä, mutta vastaavanlaisten ongelmien kanssa painivat miehet haukutaan ja alapeukutetaan alimpaan mahdolliseen rakoon.
Tästä syystä en aio koskaan näyttää naisille mitään heikkoutta, valehtelen vaikka jos tarvitsee.
Kommentit (119)
Miten sinä ap olet tukenut aloituksen tehnyttä miestä? Oletko sanonut että hän on arvokas, ansaitsee tulla rakastetuksi omana itsenään? Oletko antanut miehelle neuvoja, miten hän voisi selvittää ongelmansa?
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä ap olet tukenut aloituksen tehnyttä miestä? Oletko sanonut että hän on arvokas, ansaitsee tulla rakastetuksi omana itsenään? Oletko antanut miehelle neuvoja, miten hän voisi selvittää ongelmansa?
Minä en katso sukupuolta siinä ketä tuen ja neuvon vaikeassa tilanteessa.
AP
Tämä käytös pohjautuu siihen että naiset haluavat kuulua vahvojen misten heimoon, ja olla heidän joukossaan.
Heikko mies on naiselle kauhistus, koska tämä ei kykene suojelemaan naista vaaratilanteesa. Siksi hän on mahdollisimman ikävä heikkoa miestä kohtaan, jotta tämä ei vahingossakaan olisi naisen seurassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Et vastannut. Miten sinä olet tukenut miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Antanut positiivisia ja kannustavia kommentteja, neuvonut jos olen kokenut niin osaavani tehdä, yläpeukuttanut, ja niin edelleen.
Pitääkö tätä kysyä erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä käytös pohjautuu siihen että naiset haluavat kuulua vahvojen misten heimoon, ja olla heidän joukossaan.
Heikko mies on naiselle kauhistus, koska tämä ei kykene suojelemaan naista vaaratilanteesa. Siksi hän on mahdollisimman ikävä heikkoa miestä kohtaan, jotta tämä ei vahingossakaan olisi naisen seurassa
En jaksa ruikuttajia ja heikkoja kitisijöitä siksi, että en ole itsekään sellainen. Etsikööt jonkun muun joka raahaa hänet elämän läpi.
Joo, mutta sili pitää olla rehellinen, herkkä ja tunteellinen.
Osa naisista kyllä todella naiveja.
Osittain totta..terveisin omatunto
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Antanut positiivisia ja kannustavia kommentteja, neuvonut jos olen kokenut niin osaavani tehdä, yläpeukuttanut, ja niin edelleen.
Pitääkö tätä kysyä erikseen?
Eli nuo miehet ovat saaneet tukea muilta miehiltä ja naiset naisilta. Sitten huolehdit tällä aloituksellasi että naisetkin saavat niskaansa haukkuja ja kaiken maailman sontaa. Hienosti vedetty, ap! Nyt vallitsee maailmassa taas tasapaino.
Kuinka monta aloitusta täällä on naisilta, jotka volisee sekä marttyyrina kertoo heittäneensä elämässään hanskat tiskiin, kun ei ole saanut haluamiaan miehiä?
Kaikki on muiden vika itkijöitä ei pidä tukea, oli kyseessä mies tai nainen.
Totta puhut. Mies saa itkeä naisen nähden korkeintaan vähän ja kovassa kännissä, muuten hän muuttuu naisen silmissä hoivattavaksi lellukaksi. Voiko muka heikosta miehestä kiihottua? Väittäkää vaan vastaan naiset mutta totuus on tämä.
Kai te nyt tiedätte ettei tämä mustavalkoinen räksytys vastaa todellisuutta. Taaskaan.
Marttyyrikruunu näyttää hyvältä päässäsi, ap. Korostaa leukaasi. Huono puoli on, että se sabotoi parisuhteesi. Mutta eipä ole minun päänsärkyni.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut. Mies saa itkeä naisen nähden korkeintaan vähän ja kovassa kännissä, muuten hän muuttuu naisen silmissä hoivattavaksi lellukaksi. Voiko muka heikosta miehestä kiihottua? Väittäkää vaan vastaan naiset mutta totuus on tämä.
Keskustelusi live-elämässä eivät taida olla kovin pitkiä?
Tää palsta muuttuis niin paljon paremmaksi kun nuo miestrollaajat häipyisivät vaan. Samaa asiaa jankutetaan vuodesta toiseen. Tärkein syy on kirjoittajan syrjäytyminen, ei ole ystäviä eikä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta aloitusta täällä on naisilta, jotka volisee sekä marttyyrina kertoo heittäneensä elämässään hanskat tiskiin, kun ei ole saanut haluamiaan miehiä?
Kaikki on muiden vika itkijöitä ei pidä tukea, oli kyseessä mies tai nainen.
Miehille nyt vain opetetaan tuo asenne. Että kun he heittäytyvät lattialle parkumaan, joku äidillinen nainen tulee kysymään mikä on hätänä. Surkeinta on, että aika usein joku meneekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruokitte trollia?
Tylsä päivä.
Sama pätee myös lesboihin ja bi-naisiin suhteessa naiseen. Olin ihastukseni mielestä liian romanttinen ja "tarvitseva", joten hän menetti lopullisesti mielenkiintonsa minua kohtaan. Ok, olen tunteellinen, avoin, herkkä ja romanttinen. En varmaankaan saisi olla, vaan pitäisi leikkiä kovista. Ritarillisuus ja lahjat eivät myöskään tepsi naisiin, vaan alkavat pitää itsestäänselvyytenä sitä ihailijaansa. Sain parasta kohtelua ihastukseltani, kun teeskentelin vähän etäistä ja erittäin itsevarmaa.
T. Onnettomasti ihastunut bi-nainen
No todellakin näin.
Aina nämä lehahtavat kuin korppikotkat nokkimaan haavoittunutta soturia.