Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mielestänne järkevä aamupala?

Vierailija
09.09.2020 |

Kolme paistettua kananmunaa ja kylkeen kaksi keskikokoista porkkanaa raastettuina. Lisäksi vielä kaksi ruisleipää meetwurstilla. Juomana vesi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jätät leivät pois, mutta syöt ne metukat, niin voisit pärjätä seuraavaan ateriaan jopa paremmin.

En aio jättää ruisleivän syöntiä koskaan, mutta muita leipiä en syö. Ruisleipä saa suolistoni toimimaan paremmin ja siinä on hyvin energiaa. Ap

Ruisleipä on hyvä ja terveellistä. Täysjyvää, kuituja ja kivennäisaineita ja hyviä hitaita hiilareita. En jättäis pois. Sen sijaan kolme kananmunaa päivässä joka päivä saattaa olla liikaa. Sehän tekee yli 20 kanamunaa viikossa. Kannattaa ainakin tarkistaa kolesteroliarvot ennen kuin jakaa noin runsasta kananmunien syöntiä. Jos haluaa lisäksi syödä tosi terveellisesti, niin meetvursti ei lienee myöskään hyvä joka päivä, siinä on nitriittejä, kovaa rasvaa ja kaikenmaailman lisäaineita.

-sivusta

Syön kananmunia vain joka toinen aamu ja tuo kolme on maksimi. Useammin syön kaksi munaa. Ja joka toinen aamu jätän ruisleivän pois ja syön kaurapuuroa ja porkkaraasteen kanssa kaalia ja raejuustoa. Ap

Kuulostaa hyvältä.

Vierailija
22/31 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuroa se olla pitää, jättiannos puuroa.

Puuro ja marjathan se ois varmaan kaikista terveellisin mahdollinen aamupala jota vois syödä. Kaikille ei vaan maistu. Itsekin kyllästyn nopeasti.

En ole vielä kyllästyny, reilu 50 vuotta olen syönyt aamupuuroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuroa se olla pitää, jättiannos puuroa.

Ja ruisleipää. Pelkkä puuro aiheuttaa hyvin pian älyttömän nälän.

Vierailija
24/31 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon jaksat syödä aamulla.

Itse syön maustamatonta jugua (rasvaa n.2%)2-3dl + paleomysliä 1/2dl + mustikoita 2dl. Pyöräilen töihin 25km. Lounas vasta ehkä 4-5 tunnin päästä. Koko päivä töissä jalkojen päällä kävellen.

Pyöräilen töihin 2xvko eli yhteensä 200km eli en joka päivä.

Olen reilu 50v nainen ja aina ollut normaali painoinen.

Vierailija
25/31 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin mieluummin esim. kahden munan kokkelin ja viipaleen sour dough leipää avokadopäällysteellä.

Vierailija
26/31 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mulle liian iso aamupala, mutta ruisleipä on ihanaa. En asu Suomessa ja ruisleipää on joskus kova ikävä.

Vierailija
27/31 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa aamupalassahan on melkein puolet päivän energiatarpeesta :D eli ihan liian suuri ateria

Vierailija
28/31 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua pekonia, munia ja ryynimakkaraa. Puolikas ranskanleipä suolaisella voilla. Edamjuustoa varttikilo päällänsä.

Pari lasia kossua ja sikspakki keskaria.

Tällä jaksaa markettiin hakemaan lounasta ja Alkoon kyytipoikaa. Matkalla tosin on poikettava pitsalla ja pubissa.

Vierailija
29/31 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon jaksat syödä aamulla.

Itse syön maustamatonta jugua (rasvaa n.2%)2-3dl + paleomysliä 1/2dl + mustikoita 2dl. Pyöräilen töihin 25km. Lounas vasta ehkä 4-5 tunnin päästä. Koko päivä töissä jalkojen päällä kävellen.

Pyöräilen töihin 2xvko eli yhteensä 200km eli en joka päivä.

Olen reilu 50v nainen ja aina ollut normaali painoinen.

Kaikkea se mielikuvitus teettää :D:D:D

Vierailija
30/31 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jätät leivät pois, mutta syöt ne metukat, niin voisit pärjätä seuraavaan ateriaan jopa paremmin.

En aio jättää ruisleivän syöntiä koskaan, mutta muita leipiä en syö. Ruisleipä saa suolistoni toimimaan paremmin ja siinä on hyvin energiaa. Ap

Ruisleipä on hyvä ja terveellistä. Täysjyvää, kuituja ja kivennäisaineita ja hyviä hitaita hiilareita. En jättäis pois. Sen sijaan kolme kananmunaa päivässä joka päivä saattaa olla liikaa. Sehän tekee yli 20 kanamunaa viikossa. Kannattaa ainakin tarkistaa kolesteroliarvot ennen kuin jakaa noin runsasta kananmunien syöntiä. Jos haluaa lisäksi syödä tosi terveellisesti, niin meetvursti ei lienee myöskään hyvä joka päivä, siinä on nitriittejä, kovaa rasvaa ja kaikenmaailman lisäaineita.

-sivusta

Eiköhän ne kananmunat ole kuitenkin parempaa ravintoa kuin ruisleipä, kolesterolista en sinuna puhuis mitään, kun tietosi on tuota luokkaa. Tosi terveellisesti syöden myös meetvursti on ok, sehän on hyvää energiaa ihan rasvoineenkin.

Vierailija
31/31 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kuulostaa aika hurjalta, onko sulla oikeasti niin iso nälkä? Eikö tule huono olo?

Jos jaksat tuolla hyvin seuraavaan ateriaan ja olet normaalipainoinen ja hyväkuntoinen, niin mikäs siinä, jatka sillä.

Itse en saa aamulla alas mitään, olen kyllä ajoittain koettanut opetella. Raksahommiakin tein joskus vain kahvin voimalla ja hyvin jaksoin. Joskus saatoin syödä pari keitettyä kananmunaa.

Mätin sit illalla koko päivän edestä.

Puurosta tulee aina vaan äksynälkä nopsaan, ainakin voita päälle ja sivuun raejuustoa ja kananmunaa.

Bmi 20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän