Onko kellään keskenmeno alkanut rusehtavalla valkovuodolla? OV
Ja siitä sitten muuttunut verestäväksi vuodoksi? Kuinka nopeaan vuoto muuttui veriseksi? Ja millä viikolla km tapahtui? :(
Kommentit (7)
ja päivää myöhemmin alkoi raju verenvuoto ja meni kesken =( Viikot oli 7+ jotain
pari päivää tuli rusehtavaa, joka lisääntyi koko ajan ja alkoi sitten muuttua punaiseksi. Ehkä n. 5-6 päivän jälkeen alkoi varsinainen keskenmeno ja kova vuoto ja kivut. Ekassa raskaudessa oli myös pientä rusehtavaa vuotoa, mutta sitä tuli aina tippa silloin tällöin (muutaman viikon välein). Se raskaus onnistui ja syntyi terve poika. Sanoisin siis, että js vuoto lakkaa, kaikki on varmaan hyvin, mutta jos se tuntuu lisääntyvän, vaikka vain vähitellenkin, voi olla huonompi juttu :-(
Ja ihan vaalean ruskeaa oli. Illemmalla pikkuisen niukkeni. Ja tänä aamuna tuntuu tulevan valkovuotoa, valumisen tunne on, mutta vielä se vuoto ei ole ollut rusehtavaa vaan valkoista. Pientä nipistelyä tuntuu kohdun molemmin puolin... Ap
Vierailija:
Ja ihan vaalean ruskeaa oli. Illemmalla pikkuisen niukkeni. Ja tänä aamuna tuntuu tulevan valkovuotoa, valumisen tunne on, mutta vielä se vuoto ei ole ollut rusehtavaa vaan valkoista. Pientä nipistelyä tuntuu kohdun molemmin puolin... Ap
Nyt lattialla touhuilee pieni kullanmuru =)
Kävin yksityisellä kun kunnallisen kautta ei pääse. Mulla yksi huono kokemus jatkuvasta tuhruilusta. Silloin tuhrua tuli lähes päivittäin. Mutta koskaan vuoto ei muuttunut kovaksi. Viikolla 12 todettiin keskeytynyt keskenmeno (sikiö kuollut n. viikolla 9).
Mä kyllä pelkään tuota tuhruilua ja epäilen että kaikki ei olisi kunnossa :( mutta toistaiseksi ei voi kuin antaa ajan kulua ja toivoa parasta! Onko sinulla Ap selviä raskausoireita? Mulla on rinnat tosi arat ja kasvaneet melkoisesti ja pahoinvointia riittää...
Keskenmenossa vuoto muuttui päivän parin kuluessa voimakkaammaksi ja veriseksi. Onnistuneen raskauden yhteydessä vuoto pysyi melko vähäisenä, vaikka jatkuikin useita päiviä.
Pieniä määriä tosin. Mutta kipujakin ollut. Eilen kävin lääkärissä ja lääkäri vakuutti kuitenkin että kaikki on hyvin!!! Mulla viikkoja 6+..