Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, jotka rakennutatte taloa tällä hetkellä!

Vierailija
19.07.2006 |

Missä hintaluokissa teillä mennään esim. per neliö tai sitten ihan kokonaishinta. Tonttia ja pihaa ei tartte huomioida, ne ovat jokapaikassa niin eri hintaisia. Olisi kiva jos mainitsisit vielä tuleeko autokatos/talli samaan hintaan, vai erikseen. Kiitokset!!!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin niitä jotenkin kalliimmiksi. Hintatietoja katsoessani olen ajatellut että siihen tulee kuitenkin jotain lisäjuttuja päälle, mutta eihän se näiden hintojen mukaan siltä näytä. Olisi kiva " olla" ja odottaa talon valmistumista tekemättä itse paljoakaan. Nämä 5 lasta pitävät ihan työn touhussa ilman rakentamistakin.

ap

Vierailija
22/23 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman niitä olisi ollut paljon edullisempi " raakahinta" oli muistaakseni alle 180.000 euroa (Varsinais-suomessa). Mutta siihen tosiaan tulee se tontti sekä perustuskustannukset (ainakin 20.000-30.000 euroa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjaa joka suoraan kelpaisi. Tai ainakin luulen niin. Mutta tosi edullisesti olette saamassa ison talon. TUntuu että uudehkot talot täällä meilläpäin (Keski-Suomessa) maksaa jo järestäin n. 300 000 ja neliöitä yleensä maks 180, tosin sekin riittäisi meille, mutta kun ei löydy mieleistä ja tuo hinta huimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän