Kysymys teille, jotka rakennutatte taloa tällä hetkellä!
Missä hintaluokissa teillä mennään esim. per neliö tai sitten ihan kokonaishinta. Tonttia ja pihaa ei tartte huomioida, ne ovat jokapaikassa niin eri hintaisia. Olisi kiva jos mainitsisit vielä tuleeko autokatos/talli samaan hintaan, vai erikseen. Kiitokset!!!!
Kommentit (23)
ilman niitä olisi ollut paljon edullisempi " raakahinta" oli muistaakseni alle 180.000 euroa (Varsinais-suomessa). Mutta siihen tosiaan tulee se tontti sekä perustuskustannukset (ainakin 20.000-30.000 euroa).
pohjaa joka suoraan kelpaisi. Tai ainakin luulen niin. Mutta tosi edullisesti olette saamassa ison talon. TUntuu että uudehkot talot täällä meilläpäin (Keski-Suomessa) maksaa jo järestäin n. 300 000 ja neliöitä yleensä maks 180, tosin sekin riittäisi meille, mutta kun ei löydy mieleistä ja tuo hinta huimaa.
Luulin niitä jotenkin kalliimmiksi. Hintatietoja katsoessani olen ajatellut että siihen tulee kuitenkin jotain lisäjuttuja päälle, mutta eihän se näiden hintojen mukaan siltä näytä. Olisi kiva " olla" ja odottaa talon valmistumista tekemättä itse paljoakaan. Nämä 5 lasta pitävät ihan työn touhussa ilman rakentamistakin.
ap