Painoindeksisi ja vyötärönympäryksesi?
Minun on 24,5 eli av:n mukaan olen armoton läski, mutta vyötärönympärykseni on 73 cm.
Kommentit (76)
BMI 27,5, vy 77 cm. Joo, paino kertyy pääasiassa peppuun ja reisiin.
Pituus 163cm, paino 69kg, vyötärönympärys 68cm. Sori, oon nyt niin laiska, etten jaksa laskea painoindeksiä.
Ennen tätä raskautta BMI oli 23 ja vyötärö seitkytjotain, en muista tarkkaan. Mitat oli luokkaa 106-73-106, eli tiimalasi.
Painoindeksi on 23,6 ja vyötärönympärys vähän alle 70 cm - en nyt mittaa, kun olen raskaana, jolloin se tietenkin on enemmän.
Painoindeksi 22,4
Vyötärö 61 cm
Tuo painoindeksi on niin täyttä puppua, mulla ei pahemmin rasvaa kropassa ole vaan aika tiukkaa lihasta.
BMI 21,6, vyötärö 80 cm, 2 kk synnytyksestä, vatsalihaksia ei ole saanut vielä jumpata, tosin jälkitarkastuksessa todettiin, että ovat timmissä kunnossa.
Silti alle 70 sentin ei ole vyötärö ollut edes, kun BMI oli 18 pinnassa. Lyhyt selkä, leveä torso, mitta rintojen alta 77 senttiä, vaikka kylkiluut paistavat, pitäisi poistaa muutama kylkiluu ampiaisvyötärön saavuttamiseksi. ;-)
Joo, olen näitä vartalotyyppiasioita paljon miettinyt, kiihkottomasti ammatillisessa mielessä.
Painoindeksi noin 23, vy 65cm