Oletko täysin tyytyväinen mieheesi?
Leikitteletkö koskaan ajatuksella millaista olisi vain lähteä? Ja kerro vielä kauanko olette yhdessä olleet?
Kommentit (8)
Olen tyytyväine. Äärettömän onnellinen. Ihan maailman paras mies ja puoliso mulle. En haaskaa aikaani miettien lähtemistä tai millaista se olisi.
Olemme olleet yhdessä melkein 18v.
Yhdessä 15 vuotta ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Rakastan häntä aina vain enemmän ja enemmän, enkä voisi kuvitellakaan millaista elämäni olisi ilman häntä.
Ap aloittaa;
Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Olen jo pitkään miettinyt olisiko helpompaa vain muuttaa pois, mutta en ole uskaltanut.. Kyllä häntä rakastankin, vaikka välillä sitäkin joutuu oikeasti miettimään. Useimmiten kaikki hänen tapansa vain ärsyttävät, ja oon joskus kiukkuinen hänelle, vaikken mitään syytä osaa edes sanoa.. Toisina hetkinä tekee vaan mieli käpertyä kainaloon!
Eihän tuo täydellinen ole mutta 17 vuoden jälkeenkään ei kyllästytä. Piereskelee, nukahtaa sohvalle joka yö, ei hoida terveyttään kunnolla ja välillä on vähän itsepäinen. Muuten täydellinen, saa mut nauramaan joka päivä ja tuntemaan itseni rakastetuksi:)
Olen tyytyväinen, eikä ole tarvetta leikitellä eroajatuksilla. Olen kerran eronnut ja tiedän, millaista se on. Lisäksi nykyinen mieheni on luonteeltaan erilainen kuin ex-mieheni.
en halua lähteä. Mies ei ole täydellinen mutta en ole minäkään. Meillä nauretaan vielä, ja viihdyttää n yhdessä ihan hyvin. 21 v yhdessä
En ole täysin tyytyväinen - en usko että olisin ikinä kehenkään täysin tyytyväinen. En leikittele ajatuksella että vain lähtisin siinä mielessä ainakaan, että haluaisin niin tehdä. 11 vuotta yhdessä.
Olen tyytyväinen. En leikittele ajatuksella eroamisesta. Yhdessä olemme olleet vuodesta 2001.