Päivä pilalla miehen käytöksen takia
Vapaapäivä töistä tänään, joten ajattelin tehdä jauhelihakeittoa ja uunituoreita sämpylöitä lounaaksi, mies käy kotona ruokatunnilla töistä. Odotin miehen ilahtuvan, kun on lämmin ruoka valmiina ja erityisesti tuoreet sämpylät. No mitä vielä, sain kuulla pelkkää mäkätystä miten kuumia ruoka ja sämpylät olivat. Lähdin itkien makkariin, jossa odotan että miehen ruokatunti päättyy ja lähtee takas töihin. Tällainen vapaa päivä täällä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Olisin ottanut lautasen mieheltä pois, sanonut ettei ole pakko syödä ja käynyt kaatamassa vessanpönttöön.
Olen tehnytkin kerran. Äkkiä se oppii.
Mä en ole mikään kokki ja jos hyvää hyvyyttäni teen ruokaa, oletan että elettä arvostetaan. Ellei arvosteta, en tee sitä.
Älä ruoki viemärirottia.
Ukolla duunissa hirvee kiire ja 10 min aikaa syödä lounas? Ikvää silti.
Minä joudun miehelleni aina muistuttamaan että ruoka on kuumaa, muuten hän tunkee täpötäyden haarukallisen/ lusikallisen suuhunsa yhtään varomatta. Muuten fiksu mies mutta edelleen yli kuuskymppisenä sama juttu.
No miksi katselet tuollaista jäärää? Käsittämätöntä vinkumista.
tee jatkossa ruoat edellisenä päivänä jääkaappiin ja käske lämmittää ite sopivan lämpimäksi
Aikuinen mies kitisee kun ruoka liian kuumaa???
Nyt oon kuullut kaiken!
Älä itke, miehellä on varmaan töissä kiire ja huono päivä niin äksyää.
Ja lopeta miellyttäminen, kun se on ilmeisen turhaa. Mies syököön sitä mitä on itse tehnyt ja ostanut.
Mielestäni teit kultaisesti, juuri tuollaisia tekoja pitäisi suhteen arjessa tehdä, kaikki vaan ei tajua eikö osaa arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä itke, miehellä on varmaan töissä kiire ja huono päivä niin äksyää.
Ja lopeta miellyttäminen, kun se on ilmeisen turhaa. Mies syököön sitä mitä on itse tehnyt ja ostanut.
Mielestäni teit kultaisesti, juuri tuollaisia tekoja pitäisi suhteen arjessa tehdä, kaikki vaan ei tajua eikö osaa arvostaa.
Ihana teksti, kiitos. Täytyy tosiaankin lopettaa miellyttäminen.
No miehet on välillä myös kiukuttelevia pikku poikia niku me naiset myös,mun mies ku tekee tai sanoo jotain ihan tyhmää niin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja saatan sanoo että mies menkatko sulla taas alko? Ehkä sillä oli just ollut rankka aamu töissä ja oli siitä vittuuntunut,en usko että sun mieltä halus oikeesti pahoittaa..
Nyt lähdet ulos ja teet jotain itsellesi kivaa vapaapäivän kunniaksi. Ei enää ruuanlaittoa. <itse syöt jossain pikaruokalassa.
No niinpä! Miksi osoittaisin rakkautta kumppaniani kohtaan?