Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset eivät käy hampaiden valkaisussa?

Vierailija
09.09.2020 |

Ikään tulee 5 vuoden nuorennos halvalla operaatiolla. Eikä se ole sen pinnallisempaa kuin tukan harjaaminen tai mikä tahansa muu teko, joka saa näyttämään ihmisen paremmalta kuin hän näyttäisi, jos ei tekisi sitä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen heti, jos maksat. Omat tulot ei riitä mihinkään turhakkeisiin, vaan elämiseen.

Vierailija
2/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on tehty ja se vihloi kauheasti ja oli siinä varmaan jotain muutakin kuin pyhää henkeä, en halua tuollaisia ylimääräisiä kemikaaleja elimistööni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vanhemmalla ihmisellä kuuluu olla " kulumaa", hirvittää jos tulisi sellaiset liian valkoiset, jotka näyttävät naurettavilta.

Vierailija
4/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vanhemmalla ihmisellä kuuluu olla " kulumaa", hirvittää jos tulisi sellaiset liian valkoiset, jotka näyttävät naurettavilta.

Pyydät vaan luonnollisen väriset. Kyllä ne ammattilaiset asiansa osaavat.

Vierailija
5/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kuorikot käyvät harvoille. Liian säännölliset ovat niin hassut. Tätä et kysynyt, mutta vastasin kuitennii.

Vierailija
6/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hampaiden pitäisi olla luonnottoman valkoiset?

Vierailija
7/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen heti, jos maksat. Omat tulot ei riitä mihinkään turhakkeisiin, vaan elämiseen.

Eihän tuo mikään turhake ole. Joku 200-300 euroa ei ole mitään, jos on töissä käyvä ihminen.

Vierailija
8/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo nimenomaan on turhake. Moni ottaa erilaisia turhakkeita, ei siinä mitään, mutta turha väittää, etteikö hampaiden valkaisu olisi turhake. 

Vierailija
9/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaista tulisi liian valkoiset ja epäluonnolliset ja lisäksi vihloisi todella paljon, mistä lääkäri varoitti kiillevaurioiden takia. Käytän sen sijaan yksilöllisesti tehtyjä valkaisumuotteja, joilla voi itse värjätä vähitellen. Hampaat ovat todella luonnollisen valkoiset. Minulla on luonnostaankin vaalea hammasluu (sävy 3-4 kartassa) joten lopputulos näin on todella hieno. Muotit olivat suht kalliit, mutta niitä voi käyttää varmaan loppuelämän, hammaslääkärin tekemää valkaisua joutuu uusimaan.

Vierailija
10/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee hammaskiileelle hyvää. Terveys menee estetiikan edelle.

Vierailija
11/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mikään turhake ole. Joku 200-300 euroa ei ole mitään, jos on töissä käyvä ihminen.

200-300 euroa on mun kahden kuun ruokabudjetti. Kaikki töissäkäyvät eivät tienaa tonneja. Mutta se on hyvä, että on teitä rikkaampia toisia nenänvartta pitkin katsoiva, jotka ovat täysin vieraantuneita todellisesta elämästä.

Vierailija
12/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ehkä kun oikaisuhoito on valmis, mutta pelkään myös liian valkoista luonnotonta lopputulosta. En pidä muovisesta jenkkityylistä. Pidän luonnollisuudesta ja raikkaudesta.

Vierailija
13/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin järjetöntä hommaa.

Vierailija
14/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun silloin tällöin käyttää valkaiseaa hammastahnaa. Liian tymäkät operaatiot vaurioittavat hammaskiillettä ja edesauttaa reikiintymistä. Lisäksi jos hampaat ovat kovin paikatut, niin voipi lopputulos olla kirjava. Turhan kallista mulle, joka joudun säästämään monessa muussakin asiassa.

Pahiten mulla ovat värjänneet musta tee, punaviini ja nestemäinen rauta. Viimeksi mainittu oikein pelästytti, kun huomasin värjäytymät. En tyhmä tajunnut purskutella suuta tippojen ottamisen jälkeen.

Vierailija
15/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee hammaskiileelle hyvää. Terveys menee estetiikan edelle.

Ainakaan nuo muoteissa käytettävät aineet eivät vahingoita hammaskiillettä. Muuten en voisi käyttääkään, koska mulla on kiillevaurioita. Ne syntyvät happamista juomista kuten smoothieista, sitruunavedestä ja monesta sellaisesta terveellisesen maineessa olevasta mitä naiset eivät osaa varoa. Ne on multa nyt kokonaan kielletty. 

Vierailija
16/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paremman näköinen? Perustele tarkemmin? Ei riitä, että sinä aamukakkaa punnertaessasi näpyttelet aamun kirkkainta ajatustasi luurillasi ja päätät tuosta vain ilmoitella tänne, että joo, valkaistut hampaat näyttävät paremmilta ihmisillä. Kun ei se ole niin mustavalkoista. Kyse on makuasiasta. Joillakin se näyttää ihan samalta kuin ripsien pidennykset vanhoilla mummoilla. Saattaa olla, että susta ne on tyylikkäät ja mun mielestä nolot.

Vierailija
17/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan hammaspuhdistuksen yhteydessä kevytvalkaisun. Ei niiden luonnottoman valkoiset tarvitse olla vaan luonnolliset.

Vierailija
18/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paremman näköinen? Perustele tarkemmin? Ei riitä, että sinä aamukakkaa punnertaessasi näpyttelet aamun kirkkainta ajatustasi luurillasi ja päätät tuosta vain ilmoitella tänne, että joo, valkaistut hampaat näyttävät paremmilta ihmisillä. Kun ei se ole niin mustavalkoista. Kyse on makuasiasta. Joillakin se näyttää ihan samalta kuin ripsien pidennykset vanhoilla mummoilla. Saattaa olla, että susta ne on tyylikkäät ja mun mielestä nolot.

Liian valkoiset hampaat vanhalla ihmisellä ovat vanhentavat eikä nuorentavat. Kevyesti vaalennetut hampaat eivät kyllä nuorenna, mutta raikastavat ilmeen. Kannattaa kysyä hammaslääkäriltä muoteista jos kiinnostaa. Olen ollut tosi tyytyväinen. Nyt en ole muistanutkaan vuoteen käyttää koko muotteja, täytyypä ottaa esille ja tehdä parin kerran kuuri.

Vierailija
19/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän valkaisuliuskoja, joita tilaan ebaystä. Niillä saan sopivan luonnollisen vaaleat hampaat, ja olen saanut kehujakin hampaistani. Ei tule kalliiksi niillä valkaiseminen.

Vierailija
20/57 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo nimenomaan on turhake. Moni ottaa erilaisia turhakkeita, ei siinä mitään, mutta turha väittää, etteikö hampaiden valkaisu olisi turhake. 

Kampakin on sitten ihan samanlainen turhake. Jos kerran ulkonäköä parantavat asiat ovat turhakkeita, niin Suomessa pitäisi kulkea alasti kesäisin ja funktionaalisissa eli rumissa vaatteissa silloin, kun on liian kylmä olla alasti.