Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kihelmöivä kalenteri lahjaksi miehelle!

Vierailija
22.10.2013 |

Olen ajatellut antaa miehelleni joululahjaksi kalenterin, johon ottaisin valokuvaajaystäväni avustuksella kuvia itsestäni. Kalenterin olisi tarkoitus olla hieman eroottinen mutta hyvällä maulla, en tosiaankaan meinannut lettu levällään missään kuvassa olla :D Nyt on kuitenkin ideat vähissä, jokaiseen kuvaan pitäisi saada jotain siihen kuukauteen kuuluvaa rekvisiittaa mukaan, esimerkiksi joulukuussa tonttulakki ja paljastava punainen mekko, tai syyskuun kuvaan lehtiä mukaan :) Olisiko teillä antaa ideoita kuvien toteutukseen?

Kiitos jo etukäteen, kaikki ideat tervetulleita! :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto vieköön nainen, hyvä idea!

Tekispä munkin vaimo jotain tuollaista! Huh huh!

Jonnekin sun on muuten pakko laittaa joku märkäpaita -kuva. Niistä me miehet aina innostutaan. Ja siihen syksykuvaan tosiaan sateenvarjo ja kumpparit - ei siihen juuri muuta tarvitakaan :)

Tammikuun kuvaan karvalakki, kaulahuivi ja lapaset ja sitten vaan kurkistelemaan jostain lumilinnan nurkalta niin että puoli vartaloa näkyy.

Kesä -heinäkuulle jotain sellaista juhannussaunatunnelmaa lauteilta kukkaseppele päässä.

Syksykuvassahan sitä vois pyllistellä vaikka jossain marjamettässä hilkka päässä ja tosi lyhyessä hamosessa.

Kyllähän noita nyt keksii ihan helposti. Anna palaa vain! Miehesi tykkää varmasti!

Vierailija
2/25 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku juhannuksena utuinen kuva, peltoa ja nojailet jonku navetan seinällä. :)

Tää oli oikeasti kiva idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin tykkäisin todella paljon jos saisin vaimoltani tuollaisen kalenterin. Terv mies

Vierailija
4/25 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 14:43"]

Mun mies sanois "Tällaiseen menit rahoja hussaamaan". Tulis sit paha mieli kun olis jossain kaapin uumenissa nakattuna.

[/quote]

Kamalaa, mutta niin totta. Mies ei välttämättä osaisi nähdä omaa vaimoaa seksiobjektina. Onneksi on myös niitä harvoja miehiä ja parisuhteita joissa kalenteri-idea toimisi, omani ei varmaan ole sellainen.

[/quote]

Millainen mies ei näe vaimoaan seksiobjektina? Ihan oikeasti? Minä se sitten nähdään kodinkoneena?

M30

Vierailija
5/25 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuosta oikeasti haluaisi hyvän niin sitä pitäisi työstää vuosi, jotta kuukausien teemat näkyisi hyvin. Sellainen studiossa heilutettu keltainen lehti ei ehkä tuo syksyn tunnelmaa niin kovin vahvasti esille, toki hyvä kuvaaja saa tunnelmat lavastettua.

Yksi asia voisi monella miehellä tulle ongelmaksi, ajatus siitä että tämä kuvaaja on nähnyt sinusta vähän enemmänkin.. Miehet ovat usein omistushaluisia ja mustasukkaisia (epävarmoja).

Vierailija
6/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista! Sain teiltä todella hyviä ideoita ja jalostin niitä itse vielä hieman itselleni sopiviksi :) Ihan jännityksellä odotan että pääsen toteuttamaan kalenterin kuvia :D Valokuvaaja on nainen ja pitkäaikainen hyvä ystäväni joten hänestä tuskin tarvitsee olla mustasukkainen :) Emme ole mieheni kanssa naimisissa, mutta tottahan sitä naisystävänäkin saa miestään piristää ;) -Ap

Vierailija
7/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 12:42"]

Mun mies sanois "Tällaiseen menit rahoja hussaamaan". Tulis sit paha mieli kun olis jossain kaapin uumenissa nakattuna.

[/quote]

Kamalaa, mutta niin totta. Mies ei välttämättä osaisi nähdä omaa vaimoaa seksiobjektina. Onneksi on myös niitä harvoja miehiä ja parisuhteita joissa kalenteri-idea toimisi, omani ei varmaan ole sellainen.

[/quote]

Millainen mies ei näe vaimoaan seksiobjektina? Ihan oikeasti? Minä se sitten nähdään kodinkoneena?

M30

[/quote]

tiedäthän että objekti tarkoittaa esinettä minun mieheni ei näe minua esineenä vaan seksikkäänä ihmisenä

Vierailija
8/25 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

M30

[/quote]

tiedäthän että objekti tarkoittaa esinettä minun mieheni ei näe minua esineenä vaan seksikkäänä ihmisenä

[/quote]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Objekti kun piti alkaa sitä pilkkua n*ussimaan.

Vierailija
9/25 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin otsikon perusteella että täällä puhuu katkera ex sukupuolitaudin tartuttamisesta miehelle. :D

Vierailija
10/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää on sairaan hyvä idea. Voi kun itelläkin olis kroppaa tuollaseen :s

Vierailija
11/25 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kuvaa olet ajatellut helmi-/maaliskuulle? Itselläni sama idea ja nuo kuvat vielä puuttuvat. 

Vierailija
12/25 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toteuttanut vastaavanlaisen yhdelle tapailemalleni miehelle joulukalenterina, luukuissa kuvina seksyjä yksityiskohtia vartalosta, alusvaatteista jne ja jouluaaton kuvaksi sitten joku isompi ja kinkympi jackpot ;)

Vierailija
13/25 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

M30

[/quote]

Minuakin ihmetyttää tuollaiset lausahdukset sekä ettei miehet innostuisi omasta naisestaan? Miksi sitä sitten yhdessä ollaan jos toinen ei sytytä? En ymmärrä, minulle ainakin seksuaalisuus, vetovoima yms. on parisuhteessa myös tärkeitä. Mieheni on ehdottanut jos haluaisin otattaa itsestäni hänelle jotain eroottisia kuvia, on nappaillut niitä itsekin... Itsekin olen kalenteria ajatellut, pitäisi vaan löytää joku luotettava kuvaaja joka haluaisi erilaisissa paikoissa niitä ottaa;)

Vierailija
14/25 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

M30

[/quote]

[/quote]

Ja jos otatat itsestäsi kuvia kalenteriin niin et ole enää seksikäs ihminen jonka kuvien katsomisesta miehesi voisi nauttia, vaan muutut esineeksi?

Vierailija
15/25 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta sille suoraan tyttökalenteria? Tulee halvemmaksi, helpommaksi ja varmaan on tyylikkäämpikin.

Vierailija
16/25 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tulisi työpaikan seinälle? 

Huhtikuussa voisi olla (pääsiäis)puputeema. Helmikuulle turkiksia ja taljoja. Kaikki viljapellot ja rantasaunat on vähän myöhäistä toteuttaa jo. :)

Vierailija
17/25 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/25 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
19/25 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa voisi olla (pääsiäis)puputeema. Helmikuulle turkiksia ja taljoja. Kaikki viljapellot ja rantasaunat on vähän myöhäistä toteuttaa jo. :)

[/quote]

Nuohan ovat hyviä ideoita! Vaikka yleensä keksin itsekin helposti teemoja sun muuta, mutta nyt pitää turvautua muiden apuun :D Kiitos!

Vierailija
20/25 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän hyvä idea. Mieheni vinkuu aina erossa ollessa ja joskus töistä, että ottaisin itsestäni kuvia puhelimella ja lähettäisin hänelle. Jos teettäisin tuollaisen kalenterin niin varmaan saisin kuitattua muutaman kerran pois, kun pitää alkaa omalle puhelimelle pyllistämään.

Talvikuukaudelle voisi olla muuten joku avantokuva. Kylmässähän rinnat näyttää hirmu mukavilta. Se olisi aika rohkea veto monella tapaa ;)