Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttäisitkö panoautomaattia

Vierailija
22.10.2013 |

jos olisi mahdollisuus?

Kommentit (7)

Vierailija
2/7 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo automaatti muna ole lainvastainen? Sampopankilla oli aikoinaan, sitten jku ( Euroopan keskuspankki?) kielsi ne, ilmeisesti rahanpesu oli syy. Danskella on siis edelleen se automaatti mutta vain kolikoille. Setelien sinne laitto siis kiellettiin. Itse kyllä köyhänä pidän niistä. Kolikot saa seteliksi ja nopeasti saan rahat toisen pankin tilille jos sellainen tilanne tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt, kätevää.

Vanha juttu maailmalla, esim. Ruotsissa noita on ollut jo vaikka kuinka kauan. (Tosin kaikki ruotsalaiset automaatit ei ota kolikoita vastaan). Ainakin Ruotsissa voi myös laittaa rahaa jonkun toisen tilille, ei tarvitse olla oma tili. Automaattiin saa korkeintaan laittaa rahaa 10.000 sek/vko (=1140 eur).

Vierailija
4/7 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin varmaankin, jos olisi tarvetta tällaiselle. Ihmettelen vain, miksi vasta nyt toivat tämän mahdollisuuden Suomeen. Muissa maissa näitä on ollut jo vuosia!

Vierailija
5/7 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse, onhan mulla mies :)

Vierailija
6/7 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä semmoisella palkansaaja tekee? Torikauppiaalle tai portsarille se voi olla kätevä peli päivän tienestien tallettamiseen, mutta palkansaajan raha liikkuu bitteinä verkossa. Ainakin minun.

Vierailija
7/7 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänytkin, kätevä laite. Kotiin aina kerääntyy pikkuhiluja, ja niitä sitten laitetaan lasipurnukkaan ja kun purnukka on täys niin käydään laittamassa hilut tilille. Kauppaan ei jaksa ottaa hiluja mukaan.