Keitin ja söin äsken kevään koronapaniikissa ostettua hernekeittoa
Sitä ei tullut silloin poikkeusaikana sittenkään syötyä, mutta meneehän nuo vielä nytkin. Hyvää oli.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olit paniikissa? Ja miksi ostit ruokaa, jota et yleensä syö?
Koska muutkin osti? Ja pitihän sille vessapaperillekkin käyttö keksiä.
Mä söin viime viikolla koronapaniikissa ostetun kasvissosekeiton pakkasesta 😄
Kasvishernari on hyvä vaihtoehto. Aina purkki kaapissa, tautitilanteesta huolimatta. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä söin viime viikolla koronapaniikissa ostetun kasvissosekeiton pakkasesta 😄
Keväällä ostetun siis
Mä en ole uskaltanut koskea mun vessapaperivarastoon vielä. Bidee on ahkerassa käytössä.
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Kasvishernari on hyvä vaihtoehto. Aina purkki kaapissa, tautitilanteesta huolimatta. :D
Hyi saatana
n17
Meillä vielä 250 hernekeittopurkkia kaapeissa. Huomenna mennään hakemaan lisää wc-paperia ja säilykkeitä, jotta selvitään kolmannesta aallosta.
Vierailija kirjoitti:
En ollut paniikissa, viittasin paniikki-sanalla siihen ajankohtaan. Kyllä mulla hernekeittoa tulee muutenkin syötyä silloin tällöin. Oli poikkeusolot tai ei.
Ruumiissa kahlaamisvaihe jäi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Onko tomaattimuska maistunut?
Tätä minäkin mietin, minne menivät kaikki ne sadat tonnit tomaattimurskaa?
Tehän hamstrasitte tomaattimurskaa aivan hulluna.
Itse söin pari viikkoa sitten viimeisen koronakeiton. Riisiä on vielä.
Mulla on vielä säilykelihapullia kaapissa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tomaattimuska maistunut?
Tätä minäkin mietin, minne menivät kaikki ne sadat tonnit tomaattimurskaa?
Tehän hamstrasitte tomaattimurskaa aivan hulluna.
Itse söin pari viikkoa sitten viimeisen koronakeiton. Riisiä on vielä.
Tomaattimurskaahan nyt menee melkein joka ruokaan, jauheliliha kastikkeeseen, chili con carneen...
Minäkin ostin säilykkeitä, sairastuin ja söin sinä aikana kaapit tyhjäksi. Kotivara kesti kolme viikkoa eristystä.
Minulla on pakastimessa joita ostin keväällä 3 kpl. vessapaperia, keitettyä teevettä. Kätevä on lämmittää mikrosa tee. Kuivakaapeissa on 100 purkkia hernaria ja sitten makaronia 150ps, lihapullakastiketta Jalostajan 50kpl. Lisäksi sikanautaa 100 tölkkiä. Hengitysuojaimia 500kpl. Hanskoja 1000kpl.
Miul o hyllyt täynä noita koronapaniikissa ostettuja purkkeja! :D Sillon oli ajatus linnottautua sisälle pariksi kuukaudeksi. Pitäisi varmaan alkaa syömään noita. :) M25
ei kassi jonossa 15 min kerran viikossa jonottava ymmärrä että työtä tekevät syövät hernaria. heille on kassissa koko lihaa makkaroita eineksiä hedelmiä jopa sipsejäkin ainakin täällä forssassa ja hämeen linnassa. kauppaavat kaljan puutteessa kassejaan. tää tukeminen on mennyt aivan överiksi ja me maksetaan tuo porsastelu
Mun mielestä oli ihan fiksua ostaa, kun ei tiennyt, mitä tapahtuuko tai vaikka että sairastuuko itse. Me ostettiin banaanilaatikollinen säilyvää ruokaa. Säilykkeitä, näkkäriä, kahvia, teetä, hedelmäsoseita ym. On siinä laatikossa jotain jäljellä, mutta ollaan syöty suurin osa pois.