Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin sain välkkyvät siniset jouluvalot asennettua :)

Vierailija
21.10.2013 |

Jokos teillä on jouluvalot laitettuna?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 20:26"]

Vaikka aloitus olikin provo niin minä olen tosissani laittamassa siniset ei-välkkyvät valot takapihan tuijaan. Lunta vasten näyttävät kivalle lasten mielestä. Koittakaa kestää jos kuljette ohi :)

[/quote] Oletteko juutalaisia? Sininen on juutalaisten juhlavari.

[/quote]

Kyllä ei-juutalaisetkin lapset voivat tykätä sinisistä valoista :) Emme siis ole juutalaisia. Tämä on kyllä hauska paika tämä av, ikinä ei tiedä mitä kommentteja  saa. Parasta viihdettä.

[/quote]

Niin mut katsos 15 on (muka) Amöriikasta ja siellä juutalaiset on IN.

Voit relate 15. Sait huomios.

Vierailija
22/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisten lyhtyjen katu on siis muuttunut sinisten lyhtyjen kaduksi. Kun mukaan laitat pari valkoista, niin ihan isänmaallinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ns. juutalaisilla on kyllä muut valot valkoisia, ne on vaan yhdet siniset valot takapihan tuijassa, lasten mieliksi. Ollaanko ihan mauttomia nyt :)

Vierailija
24/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt

Vierailija
25/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähä kesken toi puutarhan ulkosisustus. pari vilkkuporoa rekineen on vielä matkalla, tilasin ne jo pari viikkoa sitten. toivottavasti tulee pian että ehtii nauttimaan niistä, kyllä itku pääsee jos vasta marraskuussa saan ne pihaan:(. Punaisia, vihreitä ja violetteja valokaapeleita mulla on jemmassa jo useita, sinistä en oo löytäny mistään. Tiedätkö AP mistä löytäsin? Ois niiiiin ihana kun sais sellaisen vilkkuvan sateenkaaren siihen porojen, joulupukin, lumiukkojen ja metsäneläinten ylle.  Ja sit kaipaisin vähä mielipiteitä, olisko sellanen välkkyvä tonttu- vai pupukaruselli parempi pyörimään noiden em. koristeiden rinnalle?

Vierailija
26/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:14"]

Itse en todellakaan ymmärrä sinisiä ulkovaloja. Silmällä katsottuna ne näyttävät suttuisilta samalla lailla kuin siniset mainostestitkin. Muut värit ovat tarkkoja mutta sinisessä valossa ääriviivat menevät mössöksi.

[/quote]

Olen samaa mieltä, mutta pidän juuri siitä suttuisesta efektistä, jos on kyseessä vain ns. pallo- tai tähtivalot (tai miksi niitä nyt kutsuisi). Sinistä valotekstiä en tykkää lukea.

Vierailija
27/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/30 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 20:47"]

Sulla on vielä reilusti hiomista provoilussa. Otsikkoon tai tekstiin ylipäätään ei pidä tunkea kaikkea niin yksityiskohtaisesti, heti paistaa läpi, että yrität oikein korostaa sinisten jouluvalojen karmeutta kun painotat niiden vieläpä välkkyvän. Miksi sitä muuten olisi pitänyt edes mainita kun asian pääsanoma oli se, että sait jouluvalot ripustettua...

Mutta joo, kommentoinpa nyt niitä karmeuksia kuitenkin, koska faktahan on,e ttä jonkun niitäkin on ostettava. Eihän niitä muuten kaupoissa olisi. Karseita mauttomuuksia. Punaiset kyllä vielä kamalampia. Tai riippuu ihan tietysti minkä vaikutelman haluaa antaa. Klassisemmat lyhdyt ja keltaiset/valkoiset valot ovat minusta tyylikkäämpiä. Punaiset huutavat bordelitunnelmaa, siniset ja vihreät taas viestivät, että täältä saa halpaa pitsaa ja kebua. mutta kukin tyylillään.

[/quote]

Otsikossa hymiö ----> muru?

Vierailija
29/30 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva jos haluaa antaa naapureille kuvan että syystä tai toisesta teillä käy jatkuvasti poliisiauto pihassa...

Vierailija
30/30 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kylän Perussuomalaisella kunnanvaltuutetulla on joka vuosi siniset ja valkoiset jouluvalot koko talon ympärillä ;D Mainosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan