Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin sain välkkyvät siniset jouluvalot asennettua :)

Vierailija
21.10.2013 |

Jokos teillä on jouluvalot laitettuna?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tosin olen harkinnut laittavani parvekkeelle kohta valot. Mutta en ajattelekaan niitä jouluvaloina, vaan kaamosvaloina. Minusta on mukavaa laittaa valoja ulos ja sisälle vuoden pimeimpänä aikana. Vetäkööt joku herneen perseeseensä "jouluvaloista". Tosin mitään värillisiä saati vilkkuvia ei meille tule.

Vierailija
2/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri keksi viime syksynä ydinreaktorin-siniset valot parvekkeelleen. Niitä on nyt katseltu koko kesä ja ilmeisesti tulivat jäädäkseen.

Itse en todellakaan ymmärrä sinisiä ulkovaloja. Silmällä katsottuna ne näyttävät suttuisilta samalla lailla kuin siniset mainostestitkin. Muut värit ovat tarkkoja mutta sinisessä valossa ääriviivat menevät mössöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhdyn ja siihen kynttilän laitoin jo etuovelle. Muut valot vasta lähempänä joulua. Vilkkuvia ja värillisiä valoja ei meidän pihassa näy koskaan.

Vierailija
4/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:03"]

Vihdoin sain välkkyvät siniset jouluvalot asennettua :) Jokos teillä on jouluvalot laitettuna?

[/quote]

no eipä aivan vielä, mutta tosiaan nuo siniset valot stroboefektein ovat minunkin mielestäni se joulun oleellisin tunnelman luoja. Aion tänä vuonna hankkia myös moniväriset migreeninlaukaisijat pihalle morsettamaan naapureiden ja ohikulkijoiden riemuksi.

Vierailija
5/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselin tänään Vapaudenkadulla Jyväskylässä, että onpa ihana, kun yhden talon parvekkeella oli kaiteeseen laitettu valot. ne olivat tosin kirkaat, mutta nekin välkkyivät. Pimeyteen valoa :)

Vierailija
6/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sinisiä jouluvaloja! Meille laitetaan sellaiset joka ikkunaan ja kummallekin parvekkeelle. 

Vierailija
7/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus olikin provo niin minä olen tosissani laittamassa siniset ei-välkkyvät valot takapihan tuijaan. Lunta vasten näyttävät kivalle lasten mielestä. Koittakaa kestää jos kuljette ohi :)

Vierailija
8/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa noita sinisiä valoja edes pitää jouluvaloina. Ne ovat vain ulkovalot, joita on ihan ok pitää päällä vaikka kesällä jos niin haluaa.

Mutta joo, minkään sortin valoja meidän parvekkeelle ei tule ennen kuin vasta joskus joulukuussa. 

Vierailija
9/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyhdyssä valot lastenhuoneessa : ) Eikö pimeessä tarvi valoja?

Vierailija
10/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihanimmat on sellaset moniväriset välkkyvät, joissa on monta eri välkkymisvaihtoehtoa. Luovat ihanasti tunnelmaa. Siniset on kans hyvät, pitää varmaan hankkia seuraavaksi sellaiset.

Vierailija
11/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 20:35"]

Musta ihanimmat on sellaset moniväriset välkkyvät, joissa on monta eri välkkymisvaihtoehtoa. Luovat ihanasti tunnelmaa. Siniset on kans hyvät, pitää varmaan hankkia seuraavaksi sellaiset.

[/quote]

Kyllä on mautonta porukkaa. Laitan pihalle yksiväriset, kirkkaat led-valot. Tyyliä, ei mauttomuutta.

Vierailija
12/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 20:35"]

[/quote]

Kyllä on mautonta porukkaa. Laitan pihalle yksiväriset, kirkkaat led-valot. Tyyliä, ei mauttomuutta.

Vierailija
13/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viitsinyt vielä laittaa mutta tuossa kadun toisella puolella olevassa thai-hierontapaikassa on ympäri vuoden.:)

Vierailija
14/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 20:26"]

Vaikka aloitus olikin provo niin minä olen tosissani laittamassa siniset ei-välkkyvät valot takapihan tuijaan. Lunta vasten näyttävät kivalle lasten mielestä. Koittakaa kestää jos kuljette ohi :)

[/quote] Oletteko juutalaisia? Sininen on juutalaisten juhlavari.

Vierailija
15/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viikonloppuna sellaisen vilkkuvan joulupukki ja reki -koristeen ulkoseinään  tuomaan iloa ihmisille.

Vierailija
16/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajateltiin laittaa parvekkeelle valoilla hieman sellaista "punaisten lyhtyjen" tunnelmaa.

Vierailija
17/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä.

Itse en tykkää värillisistä valoista (varsinkaan sinisistä ja vihreistä) enkä vilkkuvista valoista, mutta viime jouluna näin yhden omakotitalon pihalla todella kivan näköiset kirkkaat, vilkkuvat valot. Vilkkuminen ei ollut nopeaa vaan sellaista mukavan hidasta, ihan kuin tuikkivat tähdet. Oli hienon näköistä sellaisessa isohkossa pihakuusessa johon oli satanut paksu lumikerros :)

Vierailija
18/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä reilusti hiomista provoilussa. Otsikkoon tai tekstiin ylipäätään ei pidä tunkea kaikkea niin yksityiskohtaisesti, heti paistaa läpi, että yrität oikein korostaa sinisten jouluvalojen karmeutta kun painotat niiden vieläpä välkkyvän. Miksi sitä muuten olisi pitänyt edes mainita kun asian pääsanoma oli se, että sait jouluvalot ripustettua...

Mutta joo, kommentoinpa nyt niitä karmeuksia kuitenkin, koska faktahan on,e ttä jonkun niitäkin on ostettava. Eihän niitä muuten kaupoissa olisi. Karseita mauttomuuksia. Punaiset kyllä vielä kamalampia. Tai riippuu ihan tietysti minkä vaikutelman haluaa antaa. Klassisemmat lyhdyt ja keltaiset/valkoiset valot ovat minusta tyylikkäämpiä. Punaiset huutavat bordelitunnelmaa, siniset ja vihreät taas viestivät, että täältä saa halpaa pitsaa ja kebua. mutta kukin tyylillään.

Vierailija
19/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on violetit vilkkuvat :D Parvekkeelle ne tulee ja vois laittaa ne naapureiden kiusaksi vilkkumaan aina kun ei ole kotona xD

Vierailija
20/30 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 20:26"]

[/quote] Oletteko juutalaisia? Sininen on juutalaisten juhlavari.

[/quote]

Kyllä ei-juutalaisetkin lapset voivat tykätä sinisistä valoista :) Emme siis ole juutalaisia. Tämä on kyllä hauska paika tämä av, ikinä ei tiedä mitä kommentteja  saa. Parasta viihdettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä