Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei 35-vuotiaat naiset! Millainen tyyli?

Vierailija
21.10.2013 |

Millainen tyyli teillä on? Miten pukeudutte? Onko pitkät vai lyhyet hiukset? Mistä ostatte vaatteenne?

Itselläni aina farkut ja yläosana jotain rentoa. Hieman rokahtava tyyli. Hiukset on pitkät. Tekisi mieli leikata lyhyemmäksi mutta en tiedä raaskiiko?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hiukset kasvavat takaisin, vaikka leikkaisit, tai jos on varaa hiustenpidennyksiin?

Minulla on olkapäille ulottuvat hiukset ja pohdiskelen, kasvattaisinko pitkiksi vai en. Pitkät olisivat ainakin paljon helpommat laittaa kuin lyhyemmät. Ostan vaatteet kirppikseltä ja kallistun vintage-goottityyliin, mutta en varsinaisesti ole kumpaakaan.

Vierailija
2/2 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä jalassa useimmiten pillifarkut, mustat tai tummansinisiset. Kun sää ei vaadi takkia, käytän usein jakkua ja alla hihatonta toppia. Toppi usein yksinkertainen, kauluksessa ehkä pitsiä. Kaulassa usein koru, statement tai joku muu pitkä riippuva koru (rihkamaa :) ). Jos ei jakkua, niin sifonkinen tmv pitkähihainen pusero tai ohut laskeutuva neule. Väriä saa olla, olen tummapiirteinen.

Jalassa avokkaat tai ballerinat, nyt kylmemmillä säillä nilkkurit, korolla.

Hiukset ovat puolipitkät, vähän yli olkapäiden. Hiusten etuosa on poskiluuhun saakka ja käännän latvoja hieman raudalla, jotta pysyvät kuosissa koko päivän ja ovat laitetun näköiset.

Käteni ovat työssä esillä (tapaan asiakkaita), joten minulla on rakennekynnet. Omat kynnet ovat huonot, lapsena jouduin onnettomuuteen ja pari sormea hieman vaurioitui.

Lisäksi ripsipidennykset niin ei tarvitse paljon silmämeikkiä.

Inspiraatiota tyyliin saan esim seuraavilta:

http://www.hollywoodpix.net/fashion/kelly-brook/clothes/outerwear/94660

http://justsweetlove.wordpress.com/2012/06/13/style-style-style-eva-mendes/

monia muitakin on. 

ja hiusten hoito ennen kaikkea. Kun on kiiltävät ja vahvat hiukset, ovat ne merkittävin asuste minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla