Selvännäkijää paikalla?
Hei,
kuten tiedän loppuvuodeksi ja alkuvuodeksi on tulossa näillä näkymin muutoksia mutta minua edelleen mietityttää uravalintani? Olenkohan ihan oikealla alalla ja jos olen/en ole, niin miten minun kannattaisi nyt lähteä asiaa muuttamaan? Toivoisin että elämääni alkaisi löytymään jonkinlainen suunta ja seesteisyys.
Kommentit (12)
Hei!
Näen selvästi, että olet sisäisesti pohdiskellut asiaa jo pitkään ja tiedätkin sisimmässäsi vastauksen. Nykyinen urasi ei ole sinua varten, vaan se kuluttaa sinua päivä päivältä enemmän. Ota rohkeasti lopputili ja anna elämän kantaa. Et voi päästä perille, ellet ensin avaa oveasi.
Asiat kääntyvät parhain päin AP. Löydät pian sisäisen poltteesi, joka ohjaa sinua kohti unelmiasi. Ole huoleti ja odota vielä tovi.
Vedin sulle Sauvojen 10 mikä viittaa siihen, että sulla on aivan liikaa taakkaa harteilla tällä hetkellä ja työ tuntuu raskaalta ja jokseenkin merkityksettömältä. Nyt on tärkeätä miettiä pystytkö delegoimaan osan töistä jollekkin toiselle, pyytää muilta tukea ja sanoa 'ei' jos sinulta vaaditaan vielä enemmän työpanosta kuin tällä hetkellä. Voit kyllä olla menestyksekäs kyseisellä alalla, mutta tämä vaatii parempaa ajan hallintaa ja voimavarojen uudelleen jakamista. Kannattaa myös pitää silmät auki muita työpaikkoja varten.
Olen selvänäkijä, mutta koska et kaivannut sellaista, en kerro mitä näin.
Vierailija kirjoitti:
Saako selvänäkijä olla humalassa?
Ei saa olla humalassa ja kortteja ei myös pidä lukea silloin kuin on esim. erittäin väsynyt, surullinen tai vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Näen selvästi, että olet sisäisesti pohdiskellut asiaa jo pitkään ja tiedätkin sisimmässäsi vastauksen. Nykyinen urasi ei ole sinua varten, vaan se kuluttaa sinua päivä päivältä enemmän. Ota rohkeasti lopputili ja anna elämän kantaa. Et voi päästä perille, ellet ensin avaa oveasi.
Työpaikan vaihdos on tulossa, mutta ei varsinaisesti alan. Lopputiliä en heti ota, mutta tulevaisuudessa voi olla mahdollista. Työni on välillä kuluttavaa, mutta myös osaan siitä osin nauttia ja tykkään auttaa. Osa-aikaisesti työskentelemällä ja pitämällä omat rajani niin sillä tavalla olen jaksanut jokseenkin hyvin viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Työpaikan vaihdos on tulossa, mutta ei varsinaisesti alan. Lopputiliä en heti ota, mutta tulevaisuudessa voi olla mahdollista. Työni on välillä kuluttavaa, mutta myös osaan siitä osin nauttia ja tykkään auttaa. Osa-aikaisesti työskentelemällä ja pitämällä omat rajani niin sillä tavalla olen jaksanut jokseenkin hyvin viime aikoina.
Aina hienoa nähdä kun ennustukset alkaa toteutua siinä silmien edessä.
Tässä aloittaja kai löysi oikean ennustajan ja kysymyksiin tuli kosmisia vastauksia jotka obat syvästi tosia ja ikuisia viisauksia.
Jännä olisi näitä todennettuja kohtaamisia myös epäilijöille näyttää, niin helposti sattuma ja tarkoituksettomuus heille näyttäytyy. Muistetaan että nuori maailmankaikkeus josta ei tunneta läheskään kaikkia ominaisuuksia, ollaan vasta luomassa tätä maailmankaikkeutta, hola, hola
Minä kysyisin, että onko mitään järkeä soittaa Sepolle?