Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon maksaisit palkkaa lastenhoitajalle? ov

Vierailija
21.10.2013 |

Minä, kahden kouluikäisen lapsen työtön äiti voisin tarjota sinulle/teille hetken sitä kuuluisaa "omaa aikaa". Saisit käydä rauhassa shoppailemassa, lenkillä, miehen kanssa ravintolassa syömässä tai vaan nukkua sillä aikaa kun minä hoitaisin lapsia. Kuulostaako siltä että olisin juuri sitä mitä arkeesi tarvitsisit? :)

Onko ihan hölmö ajatus laittaa esim facebookkiin ilmoitus jossa tarjoan lastenhoitoapua ystävilleni/heidän tutuilleen? Tiedän itse miten kullankallista se oma aika on...Itse sitä sain erittäin harvoin kun lapset olivat pieniä, tukiverkko olemassa mutta todella kaukana.

Tottakai haluaisin pienen korvauksen jotta voisin sitten viedä omat lapseni elokuviin, uimaan...Työttömällä kun ei rahat riitä edes joka toinen kuukausi moisiin huvituksiin :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan klo 08-18 välisenä aikana 10h/tunti ja klo18-22 välillä 13e/tunti. Pari kertaa ollut illasta aamuun eli klo20-07 ja siitä maksoimme könttäsumman 100e+iltapala.

Hoitaja on 20+v neitonen.

Vierailija
22/26 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 13:18"]

Riippuu, vaikka yhdestä illasta 3-4h, että voisi käydä miehen kanssa syömässä ja leffassa niin 20e

[/quote]

Oikeesti? 20e? Aika halpaa muiden aika sinun silmissäsi on. Itse maksaisin 3-4h hoidosta ihan mielellään ainakin 50e. Varsinkin tämän tyyppiselle "hyvää hyvyyttään" hoitajalle. MLL:n hoitajalle maksan heidän ehtojensa mukaan, tietenkin.

[/quote]

Ja sitten tämä työtön, joka saa työttömyysrahaa, tienaisi 50e/keikka, tekisi vaikka 3 keikkaa viikossa, ja tienaisi 600e puhtaana käteen työttömyysrahojen lisäksi.

[/quote]

Ja se olisi sulta pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. En taida uskaltaa heittää itseäni suden suuhun. Kateellisilta tulisi vain kakkaa niskaan koska tienaisin niin hurjasti ja en maksaisi edes veroja ja minut varmaan ilmiannettaisiin työkkäriin ja poliisille ja ties minne vaikka hyvää hyvyyttäni haluaisin auttaa :) ap

Vierailija
24/26 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL :) Av ei petä koskaan!!

Kun kysytään, mitä pitäis maksaa teinitytölle, joka tulee lapsia vahtimaan, niin 10e/tunti on ihan minimi.

Mutta työttömälle ei mitään tai maksimissaan 5e/tunti :)

Vierailija
25/26 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi voit tulla, niinhän mummitkin tekevät. Jos rahaa haluat, joudut ilmoittamaan tulot työkkäriin.

Vierailija
26/26 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 12:57"]

Mielipiteitä? :)

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä