Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotus teille seksinnälkäisille naisille

Vierailija
16.09.2013 |

Pistäkää firma pystyyn. Kauppatavarana seksipalvelut. Saatte tyydytystä seksinnälkään ja lisäksi mukavan tukun rahaa. Win-win situation.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, nyt tuli kyllä melkonen bisnesidea!

Siis nainen voisi pyytää rahaa panemisesta? Oikeasti? Tätä ei varmaan ole kukaan koskaan ennen keksinyt. VAU!

Vierailija
2/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 16:21"]

Oho, nyt tuli kyllä melkonen bisnesidea!

Siis nainen voisi pyytää rahaa panemisesta? Oikeasti? Tätä ei varmaan ole kukaan koskaan ennen keksinyt. VAU!

[/quote]

Niinpä. Piti miehen tulla tämäkin teille kertomaan. Tälläkin palstalla on sadat naiset valittaneet kun mies ei anna riittävästi ja heti sivulauseessa voivotellaan huonoa palkkaa ja kun raha ei riitä. 1+1=3, katsokaas. Helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ongelma on että seksiä joutuisi harrastamaan vastenmielisten miesten kanssa. Ja se ei todellakaan ole mikään win-situation.

Vierailija
4/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ymmärrä mitä naiset hakevat seksistä.

Vierailija
5/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, mielikuva miehestä, joka ostaa seksiä on mielikuva sellaisesta tyypistä, jonka kanssa en missään tapauksessa haluaisi harjoittaa seksiä. Lisäksi itse tilanne olisi ahdistava, koska seksiä olisi pakko harjoittaa. Ei kiinnosta pelkkänä panopuuna olo, vaikka olen vahvalibidoinen nainen, loppuisi libido aika pian kesken.

Not a good idea.

Vierailija
6/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tuossa ideassa olennaista on se, että jos naiset omistaisivat koko yrityksen niin voisimme valita asiakkaiksemme vain edustavia, miellyttäviä miehiä! Kyllä sellaisetkin seksipalveluita ostaisivat, kun vain tietäisivät mistä etsiä. Miehet voisivat hakea asiakkaiksi erillisillä hakemuksilla (5 sivua kysymyksiä ja video), joista arvovaltainen naisraati valitsisi itselleen kelpaavat yksilöt.

Vierailija
7/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 21:27"]

Tietenkin tuossa ideassa olennaista on se, että jos naiset omistaisivat koko yrityksen niin voisimme valita asiakkaiksemme vain edustavia, miellyttäviä miehiä! Kyllä sellaisetkin seksipalveluita ostaisivat, kun vain tietäisivät mistä etsiä. Miehet voisivat hakea asiakkaiksi erillisillä hakemuksilla (5 sivua kysymyksiä ja video), joista arvovaltainen naisraati valitsisi itselleen kelpaavat yksilöt.

[/quote]

No niin, tämä alkaa jo kuulostaa jo paremmalta.

Kerran minulla oli nuorena niin loistava yhden illan pano, että minua harmitti se ettei miehiä sertifioida. Ihan tosi. Sille tyypille olisin antanut täydet pisteet saman tien. "Mun mielestä on hauska nähdä kun nainen nauttii" Juuh.

Vierailija
8/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mutta kun minun seksihaluni kohdistuvat vain siihen omaan rakkaaseen. Eli ap:n malli ei nyt sovi. Pitäisi ehkä kehittää joku kloonauslaite, joka kloonaisi suoraan täysikasvuisia miehiä...

Vierailija
9/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mutta kun minun seksihaluni kohdistuvat vain siihen omaan rakkaaseen. Eli ap:n malli ei nyt sovi. Pitäisi ehkä kehittää joku kloonauslaite, joka kloonaisi suoraan täysikasvuisia miehiä...

Vierailija
10/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun olen niin ruma, etten kelpaa kellekään, saatika että joku maksaisi.

Vierailija
11/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono idea. en halua harrastaa sellaista seksiä jonka tarkoitus on tyydyttää vain mies. ja sehän se on maksullisen seksin idea. jos et ap ymmärrä mikä ero sillä on, että nainen on aktviinen toimija ja nauttija verrattuna siihen että nainen on vain palveluntarjoaja, niin säälin sinua.

mulle ei lisäksi riitä mitkään puolesta tunnista tuntiin panot, meillä kestää paljon pitempään kun nautitaan.

joten aion tästä edespäinkin naida ilmaiseksi valitsemieni miesten kanssa.

Vierailija
12/12 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap haluat lokeroida seksistä nauttivat naiset huoriksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä