Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen onnistunut löytämään maailman ainoan miehen, joka..

Vierailija
21.10.2013 |

.. ei ole innoissaan päästessään poikien kanssa baariin lauantai iltana, vaan valittaa kun minä en lähde mukaan.. Ensinäkään minua ei oltu edes kutsuttu ja toisekseen en pidä baareilusta niin hirveästi muutenkaan ja kolmanneksi ajatuskin lauantai-illan viettämisestä pelkässä (humalaisessa) miesseurassa ei hirveästi houkuta. 

Onko muilla tällaisia miehiä, jotka haluaisivat teidät mukaan joka ikiseen paikkaan ja tapahtumaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole mikään "jätkäporukassa ryyppäävä" ollut koskaan. Kaverit on meillä kummallakin molempaa sukupuolta, ja niiden kanssa on paljon muuta yhteistä tekemistä kuin baareissa viinan juominen. Yhdessä yleensä mennään ulos ja kaveritkin on enimmäkseen yhteisiä. Joskus erikseen mennään vaikka työkavereiden kanssa, joita toinen ei tunne.

Vierailija
2/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole, koska sinä olet onnistunut löytämään sen ainoan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies mua koskaan mukaan kitise, mutta kauhea valitus jos pitää jonkun muun kuin bestiksensä kanssa lähteä baariin. Ei millään haluaisi lähteä muiden kanssa. Bestiksen kanssa kyllä menisi useamminkin. 

Vierailija
4/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miehelleni välttämätön asuste, joka on otettava joka paikkaan mukaan. Mieheni ei käytä lainkaan alkoholia. Kerran tai kaksi käytävät kavereiden kanssa baarissa ja muuten he käytävät metsällä, kalassa tai pelaavat jääkiekkoa tai jalkapalloa jne.

Vierailija
5/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuo vain ihmetyttää, luulisi että on onnellinen, etten jatkuvasti roiku mukana ja saa mennä ulos kavereiden kanssa ihan ilman minuakin.. ap

Vierailija
6/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen tiedän, että mieluiten lähtee minun kanssani, mutta lähtee silti toisinaan kavereidenkin kanssa. Alussa sain hieman vängätä hänen kanssaan, miksen himoitse lähteä hänen kanssaan eräily- ja kalastusreissuille... Nyttemmin on kaiketi ihan tyytyväinen tilanteeseen! :D En vaan viihtyisi, muutenkaan en näe että ihan kaikkea tarvitsee jakaa, se saa ollakin hänen ja äijien juttu ilman mua.

Vierailija
7/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen, mutta mua ei haittaa.

Vierailija
8/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies voi turvallisesti esittää haluavansa sinut mukaan, kun tietää ettet lähde. Näin tietää, että lähtö ja paluu sujuvat kitkattomammin.

Vierailija
9/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Mä en vaan kestäisi. Siis niin rakastunut kuin parhaimmillaankin olen, niin tuollainen olisi ahdistavaa. Minusta siis. Mutta kiva jos sä tykkäät.

Vierailija
10/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies menee ja tulee mielellään kavereittensa kanssa ja hyvä niin. edellisestä suhteesta oppineena tiedän, että oma elämä on tärkeää parisuhteessakin. eksäni oli takertuja ja pitemmän päälle se alkoi ahdistaa.

nykyistä miestäni olen joskus jopa patistanut pyytämään kavereita baariin tai lenkille mukaan. ihan vain saadakseni välillä olla rauhassa. =D

Vierailija
11/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on sellainen möllikkä, että tykkäis olla aina vaan kotona. Treenaa paljon jne, mutta ei tykkää lähteä iltojaan mihinkään riekkumaan. Välillä se on vähän harmi, sillä minäkään en saa miestä lähtemään mihinkään. Sen kerran kun joskus pääsisi yhdessäkin kahdestaan ulos, niin mies haluaa mieluummin olla kotona.

Vierailija
12/12 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies (ja jopa hänen useat ystävänsä) on samanlainen. Joskus lähden joskus en, riippuen tekeekö itsellä mieli ulos. Mieheni tykkää tanssia kanssani, miehen kaverit taas tykkäävät että on tolkun ääni paikalla. (Joka ei juoruile muiden vaimoille) Huomaa kyllä että miehet kaipaisivat omia vaimojaankin mukaansa, avautuvat tasaisestiaiheesta.