Kuinka yleistä on että miehellä ei seiso kännissä?
Lipsahti eilen ja sorruin yhden illan juttuun.
Mies tuli minua iskemään ja kävi ihan kuumana.
Hommiin alettua hänellä ei sitten seisonutkaan.
Mies sitten sanoi että johtuu siitä kun on niin kännissä, vaikka ei musta mitenkään tosi kännissä ollut.
Onko teille käynyt usein näin? :D
Tää oli eka kerta mulle ku näin kävi.
Kommentit (53)
Alkoholi lisää halua, mutta vähentää kykyä. Tämän luulin olevan yleisesti tiedossa niin miehillä kuin naisillakin. Paitsi naisilla kyllä riittää kykyäkin. Pahinta on se, kun hommasta ei tule sitten mitään vaan hinkataan tuntikausia.
No, mutta aamulla herätessä sitten seisoo senkin edestä!!!!!!!!
Aloitteko nukkumaan vai poistuitko paikalta?
Kelloajasta päätellen poistuit paikalta..
Kyllä riittävän kiihottava nainen on kiihottava kännissäkin.
Älkää nyt repikö perseitänne, mutta näin se on.
Mä oon ollut 22 eri miehen kanssa ja ne kaikki siis ollut enemmän ja vähemmän humalassa. Ja kaikilla ollut kunnon erektio. No myönnän, että yhdellä miehellä oli vaikeuksia alussa, mutta sain sen kyllä syttymään ihan parissa minuutissa. Oli kyllä tosi humalassa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 17:44"]
Aloitteko nukkumaan vai poistuitko paikalta?
[/quote]
Poistuin paikalta :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 17:38"]
Alkoholi lisää halua, mutta vähentää kykyä. Tämän luulin olevan yleisesti tiedossa niin miehillä kuin naisillakin. Paitsi naisilla kyllä riittää kykyäkin. Pahinta on se, kun hommasta ei tule sitten mitään vaan hinkataan tuntikausia.
[/quote]
Meillä asia on ratkaistu niin, että mies saa lasillisen jos vietämme romanttisempaa iltaa. Itse saatan juoda joskus loppupullon viiniä. Syy tähän järjestelyyn on ihan kokemusperäinen ja miehen oma ehdotus.
Joku stressaava ajatus mielessä mikä vie ajatukset, ja siihen vielä parit kaljat ni ei se "ainavalmis mies" välttämättä toimikkaan niinku strömssössä. Terveisin 18v kovakuntoinen mies kokemuksella.:-)
Kännissä seisoo mahtavasti ja jaksaa naida tunninkin. M55
Enpä tiedä tätä nykyisen aviomieheni känniseisokkia kun ei juoda mut ex kihlatulle kävi aina noin
Aiemmilla partnereilla on seisonu aina, siis aina! Ei kertaakaan ole tarvinnut edes antaa "tekohengitystä" ennen hommia.....
Siks tää nyt tuntuu niin... surkuhupaisalta.
-ap
Riippuu paljon tilanteesta. Känni verottaa seisokkia, mutta jos lähenee sammumispistettä, ei varmastikaan seiso, kun ajatukset karkaa kokoajan lähemmäs unta. Kun on ottanut vähänkään enemmän alkoholia ja väsymys ylittää sen tietyn pisteen, eli on tehtävä työtä, jottei uni vie voittoa, en usko, että kukaan saa ylläpidettyä seisokkia.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 08:03"]
Ei välttämättä johtunut alkoholista vaan jännittämisestä. Känni on parempi tekosyy kuin se että meni pupu pöksyyn.
[/quote]
Näin on ja saletisti vain Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 05:58"]
Ei välttämättä johtunut alkoholista vaan jännittämisestä. Känni on parempi tekosyy kuin se että meni pupu pöksyyn.
[/quote]
[/quote]
Alkoholi estää erittäin tehokkaasti erektion
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 03:01"]
Aiemmilla partnereilla on seisonu aina, siis aina! Ei kertaakaan ole tarvinnut edes antaa "tekohengitystä" ennen hommia.....
Siks tää nyt tuntuu niin... surkuhupaisalta.
-ap
[/quote]
Sinulla on käynyt tuuri. Suurimmalla osalla miehistä penis ei seiso aina kun sen haluaisi seisovan. Kännissä harva kykenee yhdyntään. Todella moni niistäkin jotka kykenee ei esim. saa orgasmia vaan se menee sitten toiseen ääripäähän. Eli alkoholi ei sovi miehelle jos haluaa harrastaa seksiä.
Se on vaan yksinkertainen biologinen fakta että miehen pitää ottaa huomioon myös tuollainen asia. Naisella on helpompaa kun seksiä voi harrastaa aina.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 05:58"]
[/quote]
[/quote]Ja suomalaisen naisen kanssa.
Mun miehellä seisoo kyllä, mutta tulemisen kanssa onkin sitten onglemia...
Kyl alkoholi voi vaikuttaa seisokkiin, riippuu miehestä.
Tosi yleistä.