Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne myyntiin?

Vierailija
20.10.2013 |

Pitäisi saada kaapista pois pojan vanha  Gantin kääntöhupparin sekä Altitude:n talvitakki. Minne kannattaa laittaa myyntii? Huutis vai Tori? Facebookissa en ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokoa?

Vierailija
2/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki 140 ja hupparissa ei merkintää mutta taitaa olla 128-134

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä meille.

Musta tori on huono "vaatekauppa", en tiedä onko alueellisia eroja, mutta täällä meilläpäin sama vaatteet viikosta toiseen.

Vierailija
4/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että huutis tai facebook (joka ei sulle ilmeisesti vaihtoehto). Toria moni kehuu mutta se on musta aika kömpelö visuaalisesti ainakin vielä ja kuitenkin musta vähän hiljaisempi kuin facebook vaikka sekin on hiljaisempi kai nykyisin kuin joskus. Siitäkin vähän riippuu haluatko hyvät rahat vai enempi päästä tavarasta eroon. Mulla on sellainen mututuntuma, että huutis on edelleen se, jossa hinnat voi nousta korkealle ja torilla ihmiset ei pyydäkään niin paljon kamoistaan kuin huutiksessa vaikka toki kummassakin on monenlaisia myyjiä ja ostajia. Itse olen myynyt facebookissa ja huutiksessa ja ostanut noista kaikista.

Vierailija
5/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mulla meni sanat taas sekaisin edellisessä, tarkoitin siis, että huutis on nykyisin varmaan hiljaisempi kuin joskus ennen oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän