Vilho vai Toivo?
Kumpi parempi nimi pojalle, Vilho Armas vai Toivo Armas?
Kommentit (35)
15, se juurikin on ihan tavallista, että lapset nimetään ns. isovanhempien nimillä. Minun isovanhempani olivat nimeltään Siiri, Lauri, Ellen ja Niilo - kaikki top 50 nimiä. tänä vuonna.
22: Onko se nykyään tavallista? Ei omassa ystäväpiirissäni (nelikymppisissä) ole isovanhempien mukaan lapsiaan nimenneitä.
Minulla on kieltämättä aika pieni tuttavapiiri. En mene kiistämään, jos suurin osa muista on toiminut toisin.
15
En siis tarkoittanut omien isovanhempiensa mukaan, miltä kirjoitukseni (nr.23) saattaa näyttää).
15
No tä ketjun nimet on niin " tavallisen tylsiä" siis ettei niistä saa ketään provosoitua. Sen takia aloittajakin on monta kertaa joutunut nostamaan. Minusta molemmat nimet on kauniita. Meillä on Viljo ja noista valitsisin Toivon.
Täältä löytyy kotoa Toivo. Yhdellä tuttavapariskunnalla on Vilho.
Vilho on ihana nimi. Sopii tänne pohjantähden alle.
hyi ei kumpaakaan, aika karseita nimiä kumpikin
Tuleeko Vilhoja ja Toivoja paljon vastaan?
Voitto myös meillä harkinnassa :)
Mut niin löytyykö päiväkodeista monta Vilhoa tai Toivoa?
Jos noista pitää valia niin VILHO, Toivo Armas...liian imelää!
Molemmat on tosi kauniita ja Vilho vielä ihan pikkuisen parempi.
19: Minä en tosiaan tiedäkään juuri mitään nykyisin pinnalla olevista nimistä. En seuraa asiaa, eikä tuttavapiiriin ei kuulu 20-30v. ikäisiä.
Miksi lie sain alapeukun...? En itse ole ketään tuon nimistä pilkannut (en yleensäkään pilkkaa ketään, kiusattu olin itse mm. nimeni takia), mutta kuten todettua, kun olin lapsi, Vilho- tai Toivo-nimiset taisivat olla suurimmaksi osaksi
isovanhempieni ikäisiä miehiä.
Täällä pidetään provona aika montaakin nimiin liittyvää ketjua.
15