Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä aloit kokea itsesi liian vanhaksi yöelämään?

Vierailija
19.10.2013 |

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain 25-vuotiaana. Mutta nyt enää 39-vuotiaana en koe, ja käyn säännöllisesti.

Vierailija
2/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana, kun sain lapsen. Yöelämä ei tarjonnut minulle enää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 23 vuotias kun hommasta alkoi mennä maku ja joka paikassa oli heilumassa lähinnä viisi vuotta nuorempia kakaroita. Sen jälkeen en ole enää yöelämässä ollutkaan, tosin ehdin siellä aloittaa jo 15 vuotiaana, joten liika on liikaa siinäkin.

Vierailija
4/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27

Vierailija
5/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä kysymys! Olen 35, enkä tunne itseäni liian vanhaksi käymään yöelämässä n. kerran kuussa. Tiedän yhden 80-v pariskunnan, jotka käyvät yöelämässä säännöllisesti. Muuten ovat ihan hyväkuntoisia eläkeläisiä, ei siis päihdeongelmaa.

Vierailija
6/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. Olen päässyt sisälle baareihin jo 16 vuotiaana, joten ne oli aika lailla jo nähty. Kun menin ystävättären kanssa 18 vuotiaana paikkaan Helsingissä jossa ikätoverit paljon kävivät, tuntui että siellä oli vaan lapsia, kukaan ei näyttänyt 18 vuotiaalta, tuli aika mummo-olo, ei menty sinne toista kertaa :) Siitä se sitten aika paljon käyminen hiipui muutenkin, kun en ole mikään bilettäjä, sitä touhua oli vaan niin väsyttävää katsella, jos menin joskus yökerhoon, niin lähinnä musiikin ja tanssimisen takia, ei alkoholin tai seuranhaku mielessä.

Vierailija
7/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 22, eilen olin ja sitä ennen ehkä puolitoista vuotta sitten. En ole ikinä ollut baarissakävijä -ihmistyyppi, mutta viimeistään eilen tuli olo että olen aivan liian vanha ainakin kyseiseen baarin.

Vierailija
8/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alotin yöelämässä käymisen 15-vuotiaana ja lopetin siinä 22-vuotiaana.

Vierailija
9/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en koskaan, sille ei ole ikärajaa!

Vierailija
10/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yöelämä loppui käytännössä siihen kun lapset syntyivät, iällä ei ollut sen asian kanssa mitään tekemistä. Sit alkoi se toinen "yöelämä", heh. Olin kolmekymppinen lasten syntymän aikaan.

Parin viikon päästä ois tarkoitus viettää pitkästä aikaa miehen kanssa hotelliviikonloppu ihan kahdestaan, käydään varmaan samalla myös kaupungin yöelämää kokemassa. :)

Vierailija
11/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina viihtynyt yöelämässä, mutta enää ei niin paljon huvita. Yökerho paikkana... voi kauhistus! Keikoilla on kiva käydä ja joissakin baareissa. Ikää nipin napin 40. 

Vierailija
12/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa: en vieläkään tunne itseäni liian vanhaksi yöelämään. Mutta en johonkin nuorisodiskoon olekaan menossa. 

Vierailija
13/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin 35-v.

Vierailija
14/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle, mikä siinä yöelämässä viehättää? En ole itse oikein ollut baari-ihmisiä sitten teini-iän. Joskus 17-19-vuotiaana oli ihan kiva hihhuloida ympäriinsä, tosin silloinkaan en välittänyt tanssimisesta ja halusin aina viimeistään pikkutunneilla kotiin, kun toiset olisi jatkaneet ihan aamuun asti. Nyt olen 24 enkä saa baareista mitään irti. En välitä olla humalassa, tanssiminen ei selvinpäin tunnu luontevalta. Olen parisuhteessa, joten en etsi seuraa.

Joten? Mitä siitä ulkona käymisestä pitäisi saada irti? Lähinnä väsyttää ajatuskin, että näin klo 22 pitäisi lähteä johonkin...

Vierailija
15/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 20 alkoi tulla usein tunne, että mieluummin olisin kotona nukkumassa kuin täällä.

Mutta pääsinkin baareihin jo 15-v, joten ehdin kyllästyä kun useimmat vasta aloitteli klubien kiertelyä.

Vierailija
16/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22

Vierailija
17/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan vielä, olen 34v. Olen tietysti siirtynyt käymään eri tyyppisissä paikoissa kuin parikymppisenä.

Vierailija
18/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää tunteko itseänne huonoksi ja suuttuko kun kerrotte käyvänne baarissa 35-50 vuotiaina. Me jotku ei vaan tykätä enää 20 vuoden jälkeen käydä ei siinä ole mitään pahaa kuten ei siinäkään että sinä tykkäät baareilla kolmekymppisenä :) kaikki on ollu tollasia äkäsiä kommentteja

Vierailija
19/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v.

Vierailija
20/103 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:07"]

Kertokaa mulle, mikä siinä yöelämässä viehättää? En ole itse oikein ollut baari-ihmisiä sitten teini-iän. Joskus 17-19-vuotiaana oli ihan kiva hihhuloida ympäriinsä, tosin silloinkaan en välittänyt tanssimisesta ja halusin aina viimeistään pikkutunneilla kotiin, kun toiset olisi jatkaneet ihan aamuun asti. Nyt olen 24 enkä saa baareista mitään irti. En välitä olla humalassa, tanssiminen ei selvinpäin tunnu luontevalta. Olen parisuhteessa, joten en etsi seuraa.

Joten? Mitä siitä ulkona käymisestä pitäisi saada irti? Lähinnä väsyttää ajatuskin, että näin klo 22 pitäisi lähteä johonkin...

[/quote]

Ei minuakaan kiinnostanut kun olin naimisissa. 

Mutta kun mies jätti pari vuotta sitten, totesin että pe- tai la-illat yksin kotona on aika tylsiä ja yksinäisiä. Viinin lipittäminenkin siellä telkkarin ääressä jotenkin surullista puuhaa, jos sitä tekee siksi että peittäisi juomalla yksinäisyydne tunnetta. Päätin, että parempi lähteä ihmisten ilmoille sieltä kotoa homehtumasta. Aloin käydä baareissa ja yöelämässä. 

Mitä siellä sittne teen? Juon, tanssin, välillä pokaan jonkun miehen petiini. Toiveissa olisi jos löytyisi ihan vakkari seurustelukumppani, mutta eipä tämä niin huonoa ole elämä ilmankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä