Missä iässä aloit kokea itsesi liian vanhaksi yöelämään?
Kommentit (103)
Mä tykkään käydä vaikka olen 30. Niin pubeissa kuin yökerhossakin ja välillä on hauska myös käydä ihan erilaisissa paikoissa kuin yleensä, vaikkapa jossain karaokeräkälässä (en laula mutta hauska kuunnella).
Musta on kiva tavata kavereita ja nähdä niitä muitakin ihmisiä. Siis ihan vaan katsella. Ja onhan se kiva ottaa muutama. Maksaahan se siideri muutaman euron ja paremmassa paikassa paukku helposti 15eur, mutta maksan sen ihan mielelläni.
Valitusta melusta en ymmärrä. Mulla on molemminpuolinen synnynnäinen kuulovamma eikä mulla ole koskaan ollut ongelmia baareissa etten muka kuulisi.
Ja yökerhoon ei kannata ehkä mennä selvinpäin ellei ole nimenomaan tanssimisesta kiinnostunut. Olen huomannut etteivät ne välkkyvalot ym oikein iske jos ei ole pari alla. Eli ensin kulmakuppilaan tai johonkin hengailumestaan ja yökerhoon sitten kun kevyessä nousussa. Silloin joku Apollo tai vastaava aivot narikkaan -mesta on ihan ykkönen, voi kuunnella coverbändiä, tanssia, juoruta..
Mun mielestä Trivial Pursuitkin on hauskempaa baarissa kuin kotona.
en muista minkä ikäisenä se oli. Muistan vaan, että baareissa ja klubeilla tuli lähes heti, suurinpiirtein ensimmäisen drinkin jälkeen sellainen tunne, että haluan lähteä kotiin. Ja lähdinkin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:18"]
22-23 vuotiaana
[/quote]
Pintapaikan elinkaari on se 3-5 vuotta joten tuo on normaali ikä jos on alkanut kulkea heti täysi-ikäisenä. Jossain vaiheessa sitä vain huomaa että suosikkipaikat on lopettanut tai uusiutunut niin ettei vaan ole enää sitä oikeaa tunnelmaa.
19 v. Ei oo missään vaiheessa oikein napannut toi baareissa juokseminen. Ehkä sen puoli vuotta kun 18 täytti.
23 vuotiaana lapsen saatuani totesin ettei yökerhot ole enää minua varten. Tai ainakaan kovin moni sellainen.
Noin 35-v alkaen kiinnostus alkoi laimeta. Ehkä vieläkin nyt yli 40-v menisin joskus, nyt ennemmin pubiin.
Nyt 23 vuotiaana. Näissä baareissa joissa on vähän korkeampi ikäraja voi käydä silloin tällöin, mutta noi teinihelvetit on kyllä ehdoton ei. Ei kestä katsella 18-kesäisiä änkyräkännissä ja perse vesirajahameista vilkkuen. Jännä miten sitä muuttuu jo tuossa ajassa vaikken mikään vanha ole vieläkään.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 13:51"]
Niitä ihmisiä voi katsella vaikka ostoskeskuksissakin. Toki joskus harvoin on huvittavaa katsoa ihmisten baarikäyttäytymistä, mutta noin yleisesti humaltuneiden ihmisten katselu usein ei ehkä mene viihteestä. Menee vielä usko ihmisiin. On sitä joskus harvoin baarissa ollut kivaa, mutta paljon useammin tylsää. Sitä kun itse ei tanssi tai ryyppää niin baarien anti on aika köyhä.
[/quote]En mä jaksa käydä ostoskeskuksissa. Baarissa saa istua ja juoda rauhassa ja katsella ympärilleen. Voi valita semmosen paikan missä ei känniset örvellä kauheasti.