Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kaikki sinkkumiehet ovat?

Vierailija
19.10.2013 |

Missä ihmeessä ovat kaikki Suomen sinkkumiehet? Tässä tuli juttua muutaman sinkkunaisen kanssa, että kukaan meistä ei oikeasti tunne yhtään sinkkumiestä. Olen työpaikassa, jossa on kaksi naista (kummatkin sinkkuja) ja noin 30 nörttimieskoodaajaa. Mietimme jokaisen läpi ja kaikilla on vaimo/avovaimo. Jopa sillä yhdellä, jonka en ole koskaan kuullut puhuvat tai katsovan silmiin. Kyselin muutamalta kaverin mieheltä, että montako naimatonta kaveria ikäluokassa 30-40v. heillä on niin ei ainuttakaan tullut helposti mieleen. Ovatko kaikki naimattomat miehet todella jossain perähikiällä vanhempiensa kainalossa vai täysin eristäytyneitä työttömiä, jolla ei ole ystäviäkään?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:55"]

Millainen nainen on rotanperse?

Muuten moni mies on jo nuorena pappaperse ja siihen ei pelkkä penkkipunnerrus tehoa.

[/quote]

Ainakin sellaiset tynnörin malliset, joilla on leveä naama ja paiseita ihossa. Tukka usein sellaisella retardilla "pikkumyy" nutturalla - varmaan naisena tiedät mitä tarkoitan. Lyhyet ja paksut jalat, leveä keskivartalo.

Sellainen, jota suurin osa heteromiehistä pystyy kyllä naimaan ja aika moni ottaisi suhteeseenkin, mutta ei mitään saumaa todellakaan mihinkään eliittimieheen, joiden arvoisina he itseään pitävät.

[/quote]

Miten tuota, leveä lantio korreloi monesti tiimalasikropan kanssa, jota yleisesti pidetään naisen ihannekroppana?

Ja liikunnallisilla on usein paksut reidet, etkö halua urheilullista(=itsestään huolehtivaa) naista?

[/quote]

Leveällä keskivartalolla tarkoitan nimenomaan ei-tiimalasia, koska on leveä lantion yläpuoleltakin.

Ja ei, henkilökohtaisesti en tahdo urheilullista naista.

Vierailija
22/43 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:44"]

Sehän ei ole tässä ongelma. Kympin naisilla saa olla kympin naisten standardit. Ongelma on se, että 6+ naisilla on samat standardit.

[/quote]

Aamen ja plottis!

Ihan hirveet rotanperseet kuvittelee saavansa jonkun eliittimiehen wtf!

Mikä naisia vaivaa? Onko joku ottanut pikkasen liian tosissaan ne vanhempien "olet niin nätti tyttö" kehut.

[/quote]

Mun ulkonäköä ei ole vanhemmat ikinä kehuneet tai yleensäkään kommentoineet. Ja olen poikkeuksellisen kaunis, vaikka itse sanonkin, tiedän että kuulostaa hölmöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 00:40"]

Mun ulkonäköä ei ole vanhemmat ikinä kehuneet tai yleensäkään kommentoineet. Ja olen poikkeuksellisen kaunis, vaikka itse sanonkin, tiedän että kuulostaa hölmöltä.

[/quote]

Niin?

Kyllä minäkin tiedän, että on olemassa kauniita naisia. Mutta kaikki ei ole.

Nyt juuri illalla selailin (valeprofiilin turvin) eräällä deittisivustolla naisten profiileita. Kuulostaa ilkeältä, mutta siellä oli oikeasti mm. eräs naamastaan aivan sian näköinen (pienet silmät ja iso pyöreä kuutamo-naama), ohuthiuksinen 30v nainen, joka kertoi olevansa "vähän nirso eikä huoli ihan ketä vaan". Vaatimukset oli pistetty sentilleen pituutta myöten.

Joo, naisilla saa ja pitääkin olla vaatimuksia miehen suhteen. Mut sitten on aika turha varmaan etsiä miestä jos itsellä ei juuri ole annettavaa.

Enkä valehtele. Tämä nainen ei ole edes piilokaunis.

HUOH.

Vierailija
24/43 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 23:14"]

Olen sinkkumies. Harrastan vapaaehtoistöitä, lemmikkijyrsijöiden hoitoa, vanhoja videopelejä, kielikursseja ja kuntosalia. Pidän itseäni melko empaattisena ja hyvänä kuuntelijana. Olen aika tunteellinen.

Siinä ilmoitukseni.

-Mies 28v-

[/quote]

Jos olet se "mies 28v", joka tällä palstalla usein kirjoittelee, niin et todellakaan ole empaattinen.

Vierailija
25/43 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:50"]Toiset ovat yksin, koska eivät saa ketään, toiset, koska saavat ilman parisuhdettakin. 

[/quote]

Nr 23. Sekoitat parisuhteen ja seksin.

Vierailija
26/43 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 01:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:50"]Toiset ovat yksin, koska eivät saa ketään, toiset, koska saavat ilman parisuhdettakin. 

[/quote]

Nr 23. Sekoitat parisuhteen ja seksin.

[/quote]

enpä ole ainoa. Suuri osa noista ei saa naista - miehistä tuntuu haikailevan parisuhdetta lähinnä säännöllisen seksin vuoksi. 

Vierailija
27/43 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 23:14"]

Olen sinkkumies. Harrastan vapaaehtoistöitä, lemmikkijyrsijöiden hoitoa, vanhoja videopelejä, kielikursseja ja kuntosalia. Pidän itseäni melko empaattisena ja hyvänä kuuntelijana. Olen aika tunteellinen.

Siinä ilmoitukseni.

-Mies 28v-

[/quote]

Jos olet se "mies 28v", joka tällä palstalla usein kirjoittelee, niin et todellakaan ole empaattinen.

[/quote]

Oliko tää se alusvaatemalli? :D

Vierailija
28/43 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole sama mielipide siitä, minkälainen ihminen on "tasokas". Itse en haluaisi sosiaalista, pinnallista kiiltokuvapojua, joka käyttää kaiken vapaa-aikansa treenaamiseen ja biletykseen, enkä sellaista miestä pidä tavoiteltavana. Minun mielestäni tasokas mies on älykäs, huumorintajuinen, avarakatseinen, hyväsydäminen ja itsenäinen. Tällaiset miehet ovat sitä paitsi huomattavasti harvinaisempia kuin ne, joita suurin osa pitää "tasokkaina", ja sellaisen saaminen omakseen on vähän kuin lottovoitto. Minuakin on sen suhteen onnistanut, vaikka muuten usein paska tuuri elämässä onkin ;)

Vierailija
29/43 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

baari ja korkeatasoinen... aivan varmaan.

Vierailija
30/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Se ettei kuulu sinun tuttavapiiriisi = perähikiällä vanhempien kainalossa.

Vierailija
31/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se 26-vuotias neitsyt sinkkumies. Pannaan vaan jos on puutet

Vierailija
32/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä esiinny netissä miehenä kolmonen.

Vierailija
33/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi parasta kaveriani yliopistosta, kaikki sinkkuja, 27-30 vuotiaita. Paperilla ainakin erinomaisia, korkeakoulutettuja, hyvät duunit, kropat paremmassa kunnossa kuin 95% miehistä helpolla ja kasvotkin kestävät päivänvaloa kaikilla. Osaavat pukeutua, huumorintajuisia sekä fiksuja. Tyttöjä tuntuu pyörivän kaikilla ympärillä.

Miehet asuvat Helsingissä ja pari Turussa. Löydät heidät kuntosalilta ja töistä viikolla, viikonloppuisin luultavasti ovat ulkona pörräämässä. Tarvitsetko vielä lisätietoja?

Vierailija
34/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tunnet monia sinkkunaisia? Aivan. Miehet ovat siellä missä ei ole naisia, ja ihmettelevät kavereineen missä kaikki naiset ovat.

Vierailija
35/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 20:48"]

Viisi parasta kaveriani yliopistosta, kaikki sinkkuja, 27-30 vuotiaita. Paperilla ainakin erinomaisia, korkeakoulutettuja, hyvät duunit, kropat paremmassa kunnossa kuin 95% miehistä helpolla ja kasvotkin kestävät päivänvaloa kaikilla. Osaavat pukeutua, huumorintajuisia sekä fiksuja. Tyttöjä tuntuu pyörivän kaikilla ympärillä.

Miehet asuvat Helsingissä ja pari Turussa. Löydät heidät kuntosalilta ja töistä viikolla, viikonloppuisin luultavasti ovat ulkona pörräämässä. Tarvitsetko vielä lisätietoja?

[/quote]

Haluavatko nämä kaverit edes seurustelusuhdetta, jos kerta tarjontaa on yllin kyllin ja siitä huolimatta ovat sinkkuja? Eli ovatko "oikeasti markkinoilla" meille sinkkunaisille, jotka sen miehen haluaisi?

Oon muuten huomannut ihan saman ilmiön kuin ap. Mutta niin se taitaa tilastollisesti ollakin, että sinkkunaiset on aika pitkälti keskittyneet isoihin kaupunkeihin ja sinkkumiehiä löytyy enemmän maalta?

Vierailija
36/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3404

Tuolla sinkkumiehiä pilvin pimein.

Vierailija
37/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehiä on Suomi pullollaan. Ongelmahan onkin siinä, että kukaan heistä ei kelpaa teille.

Vierailija
38/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 21:10"]

[/quote]

Haluavatko nämä kaverit edes seurustelusuhdetta, jos kerta tarjontaa on yllin kyllin ja siitä huolimatta ovat sinkkuja? Eli ovatko "oikeasti markkinoilla" meille sinkkunaisille, jotka sen miehen haluaisi?

Oon muuten huomannut ihan saman ilmiön kuin ap. Mutta niin se taitaa tilastollisesti ollakin, että sinkkunaiset on aika pitkälti keskittyneet isoihin kaupunkeihin ja sinkkumiehiä löytyy enemmän maalta?

[/quote]

Kaikilla on lähihistoriassaan seurustelusuhteita ja kukaan heistä ei kategorisesti ole seurustelusuhdetta tai sellaisen syntymistä vastaan. Kuten kuvailujeni perusteella voinet arvata on kundeilla vaatimustaso aika korkealla myöskin, eli ihan jokainen tai edes joka toinen tyttö ei mene seulasta läpi. Summa summarum, miehet ovat markkinoilla kyllä.

Olet oikeassa havaintojesi suhteen. Hesarissa taisi olla suhteellisen vähän aikaa sitten juttu siitä miten sinkkunaiset ovat yliopistokaupungeissa ja miehet pikkupaikkakunnilla. Kavereilleni siis melkoisen hyvä asetelma!

Vierailija
39/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 21:10"]

[/quote]

[/quote]

Monet jotka pysyvät sinkkuina omasta tahdostaan eivät halua suhdetta sen takia koska he pitävät sitä vankilana. Anteeksi vaan suomalaiset naiset, mutta moni mies on nykyään sitä mieltä että suhde nykysuomalaiseen naiseen ei ole sen arvoista. Tulee enemmän harmia kuin hyötyä. Valitusta, kriisejä, ongelmia ja hyödytöntä työtä sekä rahakuluja.

Tämä ei ole syytös ketään yksittäista naista kohtaan. Vaan monen sinkkumiehen mielipide

Vierailija
40/43 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 21:24"]

Sinkkumiehiä on Suomi pullollaan. Ongelmahan onkin siinä, että kukaan heistä ei kelpaa teille.

[/quote]

Osuit naulan kantaan. Juuri SE on syy eikä mikään muu