Miksi tunnen itseni aina nukkavieruksi?? Kertokaa...
te oman tyylinne löytäneet, siistit ja huolitellut ihmiset kuinka sen teette :( Shokki nähdä oma peilikuva kaupoilla, kun kuvittelee lähteneensä edes vähän ihmisen näköisenä niin sovituspeileistä katsoo ihan joku muu..
Kommentit (6)
Onko sinulla varaa käydä kampaajalla. Käy, ja pyydä neuvoja arkikampauksen tekemiseen samalla. Pukeutumispalvelua on monissa tavarataloissa, myös halvoissa, kuten Anttilassa.
vaatteet ovat kyllä vanhoja, olen lihonut eikä ole napannut ostaa uusia... hiuksissa on ihan hyvä leikkaus ja väri, mutta lähtiessä vedän ne yleensä vaan suttuisalle ponnarille... siinä kyllä varmaan ongelman ydin :-/
pohdiskelee ap
Sanoisin että tukka on olennainen osa.
Itse laitan tukan nutturalle tai jollekin helpolle kampaukselle kun menen töihin, vapaalla en taas oikein jaksa nykertää, joten näytänkin vapaalla lähinnä hampuusilta omasta mielestäni.
Ja ja yksi mikä tekee paljon on se onko iho "harmaa" sisällä olosta vai onko siinä säännöllisen ulkoilun tuomaa raikkautta. Tämän myös huomaan itselläni kun saattaa mennä parikin viikkoa, jolloin ainoa ulkoilma-hetki on matka kotoa bussipysäkille ja toisin päin töistä tultua.
Olisinpa eri tilanteessa kuin sinä ap, mutta mun hiukset, iho... ja vaatteet...
Jos joskus vielä mulla on varaa laittaa itseeni, niin näistä aloitan, hiukset ja naamanhoito!!!
Nukkavieruksi tunnen itseni ennen kaikkea vaate- ja kenkäkaupoissa, vaikka olisin ihan asiallisesti pukeutunut ja kengätkin olisin kiillottanut ennen liikkeelle lähtöä. Ne kirkkaat valot ja monesti nukkemaisen näköiset huolellisesti meikatut myyjät kai sen saavat aikaan. Olisi kiva, jos joku psykolkogi joskus selittäisi tätä tunnetta. Kauppiaathan käyttävät sitä häikäilemättä hyväksi.
Jep, mulla sama. Näytän väsyneeltä ja rähjäiseltä, vaikka kuinka laittautuis.