Kolarointi parkkipaikalla
Osaisiko joku neuvoa kuinka minun tulisi toimia kun sain viime viikolla puhelun jossa minun kerrottiin kolhineen parkkipaikalla toisen autoa. Kolhitun auton omistaja vain huusi siihen malliin etten saanut täysin selvää mitä on käynyt mutta ilmeisesti olisin ajanut ovet auki ja näin mukamas kolhinut hänen autoaan. Tapaukselle on muka myös silminnäkijöitä mutta itse olen varma ettei näin ole käynyt. En kiellä ettenkö olisi voinut kolhaista huomaamatta viereistä autoa ovea avatessa mutta missään nimessä en ole ajanut autoa ovet auki?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kuulemma jo ollut yhteydessä poliisiin ja tulen kuulemma saamaan kirjeen asiasta, vielä ei ole tullut. Totta kai korvaan aiheuttamani vahingot jos jotain olen aiheuttanut mutta kun hän väittää tekotavaksi semmoista joka ei varmasti pidä paikkaansa? Voikohan poliisi tämmöisessä asiassa varmistaa tapahtuneen parkkipaikan valvonta kameroista jos sellaisia on?
Jos soittaa vielä, sano että teet ilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Hänellä ei ole mitään asiaa soittaa sinulle. Poliisi ottaa yhteyttä jos on tarpeen.
Eihän tuommoisesta saa kotirauhan häirintää millään, sitäpaitsi oikeus arvioi, että onko ollut myötämielinen asian sovinnolliseen ratkaisemiseen, kannattaa ehkä siirtyä kirjalliseen kommunikointiin asianomaisten kanssa ettei tule väärinkäsityksiä.
Soittelu on kotirauhan häirintää. Myötämielisyyttä ei arvioida sen perusteella, kuunteleeko jotain random puhelinhärikköä. Mitään kommunikointia tuon rähisijän kanssa ei tarvita. Poliisi ottaa aikanaan yhteyttä jos tarve on.
Hei! Ilmeisesti hänen autoaan on kolhittu oikeasti, olemme kumpikin olleet nyt yhteydessä vakuutusyhtiööni. Minä en vain ole suostunut tekemään vielä vahinko ilmoitusta kun en varma syyllisyydestäni ole. Hän uhkaa nyt nostavansa syytteen koska poliisikaan ei asiaa tutki. (Poliisille ei kuulemma parkkipaikka kolaroinnit kuulu). En vieläkään tiedä mitä pitäisi tehdä..korvata vain koska onhan hänellä silminnäkijä ollut paikalla vai vaatia edelleen että syyllisyyteni todistetaan?
Huijaustahan tuo on. Haluaa, että maksat olemattoman laskun, jottei tulisi poliisijuttua. Ei ole oikeasti ollut yhteydessä poliisiin. Eli vakuutuspetoshan tämä on, itärajan takana harrastavat paljonkin.