Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te suhtautuisitte tilanteeseen työpaikalla?

Vierailija
08.09.2020 |

Työpaikallamme on menossa selvityksiä työpaikkakiusaamisesta ja on lisäksi tehty rikosilmoituksia ihmisistä. Sinänsä kaikki rikosilmoitukset ovat ihan tuulesta temmattuja, mutta kiusaamista on ollut ja on. Lisäksi henkilöitä on siirretty näiden johdosta toisen esimiehen alle kun jotkut eivät voi enää toimia esimies-alaissuhteessa. Itsekin olen tilanteessa, jossa en "uskalla" tehdä enää yhden tyypin kanssa töitä. Pelko on että kohta itse on syytteessä jostakin. Mitä mieltä olette, tuleeko meidän työntekijöiden tätä kestää? Itselläni alkaa olla jo todella väsynyt ja ahdistunut olo. Ja nämä jutut ovat siis ylempien henkilöiden taholla, ei meidän rivityöntekijöiden.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuossa jo yritystä.....mutta njäääh:(

Vierailija
2/2 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut työpaikka kiusattu. Yksi esimies siis kiusasi lähes kaikkia, paitsi kahta muuta esimiestä. Itse soitin liittoon sieltä voi saada jonkin näköistä neuvoa. Otin yhteyttä luottamusmieheen. Ja kävin työterveydessä asian johdosta täältä pääsin psykologin juttusille, jonka kanssa pystyttiin vähän asioita purkamaan. Lähdin kuitenkin työstä aika pian ja asia jäi omalta kohdalta tavallaan auki, mutta näitä voit kokeilla. Toivottavasti oli sulle apua ja jaksamista töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan