Pitäisi hommata lapselle taas syksy vaatteita
Eipä ole taas muuta ongelmaa kuin rahan vähyys. Juuri mietin, voinko muuttaa yksiöön ja tavata lasta vanhassa kodissaan. Kaksion vuokraan mulla ei ole rahaa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden lisäksi ongelmasi ovat yhdys sanat.
Se nyt on ihan sama kun en mihinkään työelämään kuitenkaan pääse. Mitä väliä sillä on täällä kotona? ap
Vierailija kirjoitti:
Et sä mihinkään muuta. Oot ollut muuttamassa jo varmasti 10 vuotta.
Asun mä nykyään täällä toisessa talossa. Se vaan ei onnistu koska senkin omistaa mies ja määrää kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun mä nykyään täällä toisessa talossa. Se vaan ei onnistu koska senkin omistaa mies ja määrää kaikesta.
Siis missä toisessa talossa sä asut ja mikä ei onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä toisessa talossa sä asut ja mikä ei onnistu?
Miehen omistamassa toisessa talossa ja asuminen ei onnistu, kun mies ramppaa täällä vähän väliä, ei anna sisustaa ja määrää kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä koulutus sinulla on?
Ei yhtään mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mikään.
Ala kirjoittamaan blogeja! Sinulla on sana niin hyvin hallussa ja elämäsi on älyttömän mielenkiintoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mikään.
Ala kirjoittamaan blogeja! Sinulla on sana niin hyvin hallussa ja elämäsi on älyttömän mielenkiintoista!
Hah hah. Eihän mulle tapahdu yhtään mitään. Siivoan, ruokaa laitan, siinä kaikki.
Keskity ratkomaan yhtä ongelmaa kerrallaan. Lapsen vaatteet on pieni, nopeasti ja edullisesti ratkaistava ongelma verrattuna uuden asunnon hankkimiseen. Jos saat sen hoidettua, saat onnistumisen ja pärjäämisen tunteen. Jos pähkäilet samaan aikaan arkista asiaa, jonka useimmat hoitaa sen kummemmin miettimättä, ja kokonaista elämänmuutosta, asiat sekottuvat mielessäsi ratkaisemattomaksi vyyhdiksi.
Jos mies tekee 12-tuntista päivää, hänellä lienee varaa hankkia lapselle niitä syysvaatteita? Kerro hänelle, että lapsi tarvitsee takin, housut ja kengät, hintaluokka on x euroa. Mies voi joko siirtää rahat sinun tilillesi tai hoitaa hankinnat itse. Lapsi on myös miehen lapsi ja myös miehellä on vastuu siitä, että lapsella on asianmukaiset vaatteet ja varusteet.
Ne yhdyssanat. Nyt tarkalleen ottaen aloituksesi tarkoittaa että koko syksyn etsit lapselle vaatteita.
"Pitäisi hommata lapselle taas syysvaatteita"
Vierailija kirjoitti:
Keskity ratkomaan yhtä ongelmaa kerrallaan. Lapsen vaatteet on pieni, nopeasti ja edullisesti ratkaistava ongelma verrattuna uuden asunnon hankkimiseen. Jos saat sen hoidettua, saat onnistumisen ja pärjäämisen tunteen. Jos pähkäilet samaan aikaan arkista asiaa, jonka useimmat hoitaa sen kummemmin miettimättä, ja kokonaista elämänmuutosta, asiat sekottuvat mielessäsi ratkaisemattomaksi vyyhdiksi.
Jos mies tekee 12-tuntista päivää, hänellä lienee varaa hankkia lapselle niitä syysvaatteita? Kerro hänelle, että lapsi tarvitsee takin, housut ja kengät, hintaluokka on x euroa. Mies voi joko siirtää rahat sinun tilillesi tai hoitaa hankinnat itse. Lapsi on myös miehen lapsi ja myös miehellä on vastuu siitä, että lapsella on asianmukaiset vaatteet ja varusteet.
Mies on osan vaatteista tilannut. On tulossa ainakin kevyttoppatakki ja tavallinen toppatakki. Itse ostan vain jotain pientä mm paitoja ja lenkkarit. Kyllä lapsen isä myös ostaa vaatteita ja etenkin noita urheilutarvikkeita joita lapsi tarvitsee. ap
Vierailija kirjoitti:
Ne yhdyssanat. Nyt tarkalleen ottaen aloituksesi tarkoittaa että koko syksyn etsit lapselle vaatteita.
"Pitäisi hommata lapselle taas syysvaatteita"
Tiedän. Yhdyssanat on vaan mun elämäni pienin ongelma. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mikään.
Tämä on nyt aika henkilökohtaista, mutta silti kyselen, miksi et ole opiskellut yhtään mitään?
Minun äiti syntyi 1921 (nyt jo vuosikausia kuolleena), ja piti hyvin tärkeänä, että jokaisella ihmisellä on jonkilainen ammatti(koulutus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mikään.
Tämä on nyt aika henkilökohtaista, mutta silti kyselen, miksi et ole opiskellut yhtään mitään?
Minun äiti syntyi 1921 (nyt jo vuosikausia kuolleena), ja piti hyvin tärkeänä, että jokaisella ihmisellä on jonkilainen ammatti(koulutus).
Kun en ole oppimisvaikeuksien ja fyysisten sairauksien takia pystynyt. Ei se ole ollut mikään vapaaehtoinen valinta ja olen kyllä kokeillut mm erityisammittikoulut ja vaikka mitä, joten ei se ainakaan yrityksen puutteesta johdu. ap
Luulen että äitini söi jotain masennuslääkkeitä tms kun odotti minua. Ainakin apgar pisteet oli huonot kun synnyin ja hän söi masennus, rauhoittavia ja unilääkkeitä ainakin 40v.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kanssa mahtuu hyvin asumaan yksiössä, onhan sitä ennenkin mahtunut isoja perheitä pieniin neliöihin...
Ai 12v kanssa? ap
Kyllä 12v kanssa.