Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle Areena

Vierailija
07.09.2020 |

Toimiiko kaikilla muilla Areenan videot normaalisti? Mulla ei ala videot pyöriä ollenkaan, mitään ei tapahdu. Tämä vika oli jo viime viikolla, joten pahoin pelkään että ongelma on täällä päässä. Mutta kun mikään ei ole muuttunut omalla koneella, en ymmärrä, miksei Areena yhtäkkiä toimikaan :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla toimii. Tyypillistä että yhtäkkiä ei toimi vaikka aiemmin toimi. Tällaista on tietotekniikka.

Vierailija
2/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin juuri ja kyllä mulla ainakin toimi. Muistan kyllä hiljattain, että itsellä oli vastaava tilanne. Ei tullut videoon kolmiota lainkaan. Vain aloituskuva, eikä videota saanut klikattua mistään pyörimään. Koitin silloin useampaa videota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testasin juuri ja kyllä mulla ainakin toimi. Muistan kyllä hiljattain, että itsellä oli vastaava tilanne. Ei tullut videoon kolmiota lainkaan. Vain aloituskuva, eikä videota saanut klikattua mistään pyörimään. Koitin silloin useampaa videota.

No hitto. Muistatko yhtään, miten tilanne korjaantui? Aikako paransi?

Ap

Vierailija
4/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hitto. Muistatko yhtään, miten tilanne korjaantui? Aikako paransi?

Ap

Juu, jätin sikseen kun en saanut toimimaan. Palasin asiaan myöhemmin, en yhtään muista kuinka kauan siinä oli väliä, ehkä parista tunnista muutamaan tuntiin ja sitten se toimi taas normaalisti.

Koita nyt ainakin sitä, että suljet selaimen ja sammutat koneen ja käynnistät uudelleen. Ei välttämättä auta, mutta eihän sitä tiedä.

Vierailija
5/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, täytyy testata :)

Ap

Vierailija
6/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile eri selainta.  Esim.  e-kirjat eivät tomineet Firefoxilla, mutta Chromella kylläkin. Ennen ne ovat kyllä toimineet molemmilla selaimilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä