Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksu oli tukehtua oksennukseen, koira pelasti nuolemalla

Vierailija
02.10.2013 |

Johanna Tukiainen henkihieverissä - koira pelasti!
Viihdeuutiset 02.10.2013 09:43

Kohublondi Johanna Tukiainen kirjoitti tänä aamuna (2.10.) hälyttävän Facebook-päivityksen.

- Tätä ei varmaan pitäisi sanoa ääneen, mutta maine on jo mennyt joten mitä hävittävää! Heräsin aamuyöstä alasti lattialta siihen että 1kg chihuani ulvoi täyttä kurkkua. Olin tulehtumaisillani oksennukseeni ja tunsin jo, että taju oli lähdössä. Kasvoni olivat kyyneeleiden peitossa ja koirani nuoli kasvojani ihan hädissään. Niin eli myös pikkuruinen chihuahua voi pelastaa ihmishengen, nousin ylös siitä ja kävin ostamassa kaikkia koiraherkkuja kiitokseksi. Nyt on pakko sanoa, en halua enää miestä. Yksikään ei ole henkeäni pelastanut, päinvastoin, yrittävät saada vaan kokoajan mut vankilaan vaik en sinne kuulu. Hurraa Esmeralda, pelastit henkeni!!!!!!! Kiitos mun kulta!, Johanna kirjoitti.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-henkihieverissa-koira-pelasti/1019109

Kommentit (27)

Vierailija
2/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen yön riehui kyllä aika tavalla Facessa ja Seiskassa. Tuli taas huutia perheelle.

http://www.hymy.fi/keskustelu/t1039,225

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti... 

Vierailija
4/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko tapahtunut suiurtakaan vahinkoa...

Vierailija
6/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin laitoin sormet kurkkuun, sitten asetuin makaamaan lammikkoon ja itkeskelin vähän. Kohta kilon painoinen yorkkini tuli siihen makustelemaan ja lipomaan. "nousin ylös siitä ja kävin ostamassa kaikkia koiraherkkuja kiitokseksi. Nyt on pakko sanoa, en halua enää miestä.", tuo koira riittää minulle hyvin, kun tarkemmin ajattelen.

Vierailija
7/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1380593249343?jako=028f1168c9cc91aefb3f8a0fc8bbe 3ca&ref=og-url
"Johanna Mia Mari Tukiainen NO TÄMÄ ON JUURI SE JOTA VASTAAN OLEN!!!!!!! SIKSI KUULUN AMNESTY INTERNATIONALIIN!!!!!!! tEIDÄN monien idioottien kommentit ovat niin tyhmiä, etteivät ne ansaitsee yhtään mitään kommenttia!!!!!!!!
47 minuuttia sitten"

"Johanna Mia Mari Tukiainen HYI HEMMETTI MITEN VITUN ILKEITÄ TE KAIKKI OLETTE!!!!!!! TEIDÄT PITÄISI TUOMITA ELINKAUTISEEN JOKAIKINEN PELKÄSTÄÄN PILKKAUKSESTA JA TURHIEN SANOJEN LAUSUMISESTA!!!!!!!
45 minuuttia sitten"

Vierailija
8/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mä luulin että koira nuoli sen oksennukset  :(

Vierailija
9/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ihmiset on tosiaan niin ilkeitä tuksulle? kyllähän kaikki tietää että se nainen on ihan terve ja pitäs olla jossain suljetulla osastolla. 

Vierailija
10/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:34"]

miks ihmiset on tosiaan niin ilkeitä tuksulle? kyllähän kaikki tietää että se nainen on ihan terve ja pitäs olla jossain suljetulla osastolla. 

[/quote]

Ihmisiä ärsyttää se väkisin itsensä julkisuuteen tuputtautuminen - keinolla kuin toisella vaikkei ole mitään varsinaista aitoa julkisuusarvoa (oikea artisti, urheilija, malli, missi jne) muuten ihmiset eivät voisi vähempää hänen tekemisiään kommentoida.

Vierailija
11/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ei sitten saada hoitoon? Ei ole oikeasti tarpeeksi sairas, ainoastaan rääväsuinen ja akoholisoitunut narsissi.

Juliankin toilailu julkisuudessa loppui kuin seinään, kun muutti Ruotsiin ja lakkasi huutelemasta Facessa ja Seiskassa.

Ei julkisuus tule Tuksun ovelle koputtelemaan, neiti itse tunkee julkisuuteen raamit kaulassa. Hänen työtään on olla lööppijulkkis, ansiata 20e jokaisesta julkaistusta videpostauksesta ja sen päälle 45snt jokaisesta kommentista. Hän on kertonut nauttivansa työstään glamouresiintyjänä.

Vierailija
12/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:30"]

[/quote]

Luultavasti nuolikin. Mutta traagisempi versio sisältää kyyneleitä.

Vierailija
13/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toivottavasti tämä nyt taas kerran todistaisi kaikille että Johanna Tukiainen on sairas, voi erittäin huonosti ja hänet pitäisi saada joksikin aikaa hoitoon jotta elämän suunta muuttuisi ja elämän laatu lähtisi paranemaan ja hän paranisi itse myös.

Tämä pilkkaaminen on mennyt aivan liian yli. Kuka tästä nyt ottaa vastuun?

Johanna itse aikuisena 30-vuotiaana ihmisenä joo hakeutui 5-vuotta sitten vielä tunnetumpaan julkisuuteen, mutta selvästi huomattiin jo varmasti 3-vuotta sitten että julkisuudesta tuli hänelle sairaus ja hän ei ajoissa osannut lopettaa ja jättäytyä sieltä pois, vaikka olisi pitänyt. Tilanne nyt on sitten tämä. Ihmiset ovat lopullisesti kiusanneet Johanna Tukiaisen maanrakoon. Tähänkö olemme tyytyväisiä? Tätäkö me haluamme aikuiset ihmiset? Samaako kohtaloa toivomme lapsillemme, kun toimimme tällä tavalla?

Ihan tälläsiä ajatuksia halusin vaan herättää.

Johannan nykynen tila johtuu 50/50 hänen omista teoistaan, mutta myös muiden ihmisten sairaanloisesta ilkeydestä häntä kohtaan. Näin pahaks tää tilanne on muiden puolelta häntä kohtaan mennyt.

Miettikääpä tätä.

Kellekkään muulle julkkikselle ei tehdä täällä samalla tavalla, vaikka turhimoita riittää. Ei ole reilu peli nyt tämä tai millään tavalla Johannaa kohtaan enää oikein.

Vierailija
14/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Johanna voisi myös vastuuta kanssa sitten ottaa niistä omista teoistaan...

t. 13

Vierailija
15/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänelle on tehty?

Itse on laittanut itsestään tuon postauksen, ei kukaan ulkopuolinen?

Kirjoitat edelleenkin väärin tuon sairaan loinen -sanan. Se on kuin nimimerkki.

Vierailija
16/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku Tukiainen 9 tuntia sitten lähellä paikkaa Helsinki, Southern Finland (facebook)

Ihmiset ihmettelee miksi olen nyt julkisesti puuttunut tyttäreni tekemisiin. Ei tämä mukavalta tunnu, mutta kaikkea muuta on yritetty. En minä Johannalle pahaa halua, mutta mitä muutakaan tässä voi tehdä, kun tyttären itsetuhoinen elämä on jo nyt johtamassa vankilaan? Perhe on Johannaa tukenut, olemme yrittäneet Johannaa auttaa ja hänen kanssaan on keskusteltu ihan kahden kesken. On rukoiltu, on yritetty rakkaudella vaikuttaa turmiontiehen, mutta mikään ei auta. Johanna pakenee valheelliseen, kuvittelemaansa todellisuuteen ja löytää elämänsä tilaan syyn aina jostain toisesta. Johanna pakenee pahaa oloaan ja polttaa sillat takanaan.

Ei kukaan ymmärrä miten raskasta on, kun oma tytär elää synnissä ja on alentanut itsensä koko kansan pilkan kohteeksi. Ei se mukavalta tunnu, kun haluaisit aikuista tytärtä auttaa, mutta mitä voit tehdä, kun ihminen itse ei virheitään näe? Alamäki on ollut karmiva, eikä se ylevää ole, kun oma tytär pesee likapyykkinsa julkisesti. Panettelee, solvaa, uhkailee ja pahoinpitelee. Nyt ihmiset näkee, miten raskasta elämä on ollut. Toivottavasti edes tämä saisi Johannan hetkeksi pysähtymään ja tutkimaan elämäänsä. Johanna, ei kai elämäsi voi olla sitä mitä haluat itsellesi?

Johannan elämässä olet joko hänen puolellaan ja kannustat valheeseen tai sitten olet häntä vastaan. En minä voi kuin vedota ihmisiin, toivottavasti löydätte sydämestänne sen verran myötätuntoa, että ette enää tue tätä turmiollista elämää. Vetoan teihin, lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille. Itse Johanna on tiensä valinnut ja haikeana on pakko tunnustaa, että oma rohkeuteni ei ole ennen tätä riittänyt puuttumaan asioihin. En voi kuin toivoa, että en ole myöhässä. Kyllä minä olen joutunut tutkimaan sieluani ja olen joutunut kohtaamaan epäonnistumiseni kasvattajana. Olen rukoillut voimia ja anteeksiantoa sekä minulle, että Johannalle.

Johanna epäilemättä näkee tämän hyökkäyksenä, vaikka sydän vereslihalla yritän häntä auttaa. Johanna on tavoilleen uskollisena aloittanut julkisen hyökkäyksen minua kohtaan. Olemme taas saanneet uhkailua osaksemme, Johanna on manipuloinnut ihmisiä ottamaan yhteyttä ja itse lähettelee katkeria ja julmia viestejä perheenjäsenilleen. On luvannut laittaa lisääkin ja uhannut tappaa itsensä, kuten monesti aikaisemminkin. Olen henkisesti varautunut siihen, että lisää tulee ja rukoilen, että valitsemallani tiellä jaksan loppuun asti kulkea. Kiitos kaikille teille, jotka olette kannustavia viestejä laittanut ja puolestamme rukoillut.

Ei tarkoituksenani ole Johannaa loukata, joskus vaan valheelle rakennettu pitää romuttaa, että voi uutta rakentaa. En voi kuin toivoa, että Johanna löytää sisimmästään rohkeutta ja nöyryyttä pysähtyä pohtimaan tilannettaan. En voi kuin rukoillen toivoa, että Johanna löytää takaisin Jumalan armoon.

Johanna: Ole hyvä ja palauta Jollaksen asuntomme avaimet ja hae tavarasi sunnuntaihin mennessä. Jos et niitä nouda, heitämme ne roskalavalle. En ole sinulle vihainen, enkä halua sinulle mitään pahaa, en vain enää voi tukea synkkää matkaasi kohti kadotusta. Toivon kaikesta sydämestäni, että löydät takaisin luoksemme. Tämä on raskainta mitä olen koskaan joutunut tekemään, vielä joskus ymmärrät sen. Kuten itsekin minua loukataksesi sanoit, minulla on omat puutteeni ja ongelmani. Minä tiedän miltä tuntuu päihdeongelmien kanssa elää. Minä pääsin Jeesuksen armosta irti, siksi tiedän, että sinäkin voit raskaan tien voittajana kulkea. Luovuta elämäsi Jeesukselle ja auta itseäsi, ennen kuin on myöhäistä.

Media olisi voinut julkaista tämän kokonaan eikä joitakin osia niin kaikki ymmärtävät mistä kaikeasta isä huolissaan.

http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tukiaisen-isan-kirje-tyttarelleen-kokonaisuudessaan/1016201

Vierailija
17/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, ei mahda mitään. :) Johannalle on tehty se että häntä pilkataan hulluna koko ajan ja ollaan kimpussa. Se on sairas, vittuaks se sille ite mahtaa ja ei oo harvinaista ettei tälläset myöskään ite tajua sitä olevansa..

Vaikka nytkin muija järkyttävän huonossa kondiksessa ja tuo ihminen vihamielinen suhtautuminen pahentaa vaan noita mielenterveysongelmia.

Vierailija
18/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:30"]

[/quote]

Kyllä koiralle kelpaa hyvin oksennukset, varsinkin jos on käynyt esim. nakkarilla ennen kotiintuloaan.

Vierailija
19/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sen isän kirjoitus on jo vanha juttu.. ei sitä tänään ole julkaistu. Mutta varmaan yli 1000 silmäparia on sen jo ainakin nähnyt ellei enemmän ja hyvä vaan että tuo saatiin jaettua vielä tännekin.

Käsittämätöntä kun meette tuonne suomi24 julkkikset palstalle esimerkiksi niin siellä aluksi haukutaan hirveästi myös Johannan isää, mutta sitten kun se tekee jotain hyvää niin hetipä loppuu se haukkuminen. Ensiksi sitä haukuttiin aivan vaan siitä syystä että se JOHANNA TUKIAISEN isä :D

Eikö oo aika teini meininkiä!?

Niin säälittävää ja noloa..

Niin tuota että vuoteen 2008 Johannahan oli vielä ulkoisesti/henkisesti aika hyvässä kunnossa, sitten siitä eteenpäin alko se alaspäin lasku.. Saattaapa hyvinkin nuo Johannan mielenterveysongelmat/romahtaminen johtua tuosta hullusta ihmisten pilkkaamisesta... Vai kuinka moni meistä kestäis tuollasta, ilman että ei sairastuis mihinkään mielenterveysongelmiin? On jo normaalia sairastua mielenterveysongelmiin vähäsemmästäkin, esim. koulukiusaamisesta. Niin miksi ei sitten tälläisestä koko suomen pilkkana olemisesta...

Johanna ite halus sinne julkkikseks vielä ylemmälle pallille ja haaveili sellasesta, eikä osannu lopettaa ajoissa vaikka aikuisen ihmisen ois pitäny osata. Mutta please please vähän armoa jo, kyseessä on kuitenkin ihminen...

En oo enää ees varma kumpi on pahempaa: Se mitä muut ihmiset ovat tehneet Johannalle vai se mitä Johanna on tehnyt muille. Alkaa niin päin minusta kääntymään tämä homma nyt et tuo muiden ihmisten pilkka on ollu jo kauan sitten parempaa ja pelkkä Johannan käytös siinä räpiköintiä ja jotain epätoivosta itsensä puolustamista/sekoamista siihen paskaan...

Pravoo pravoo! olkaa nyt ylpeitä itsestänne ihmiset ja taputtakaa oikein itellenne ketkä ootte Johannaa ollu siellä keikoillakin pilkkaamassa ja sitten nämä ns. netti-näädät!

Vierailija
20/27 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen

Klo.7.00 aamulla on kuule ihan Alepa auki. Mutta laitan kohta sinne Seiskaan meiliä, että siivoavat Seiska Liven sivuiltani törkeät solvaukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi