Nuo Jukka Pojan kappaleet on todella vaikeita noille artisteille.
Todella, todella hankalia. Jotenkin aliperäiset versiot on niin vahvoja, että nämä ei lähde.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:58"]
No, tässä Jukka kertoo, että paras versio oli hänen mielestään Lauran.
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/vain-elämää/tag/jukka-poika
Jukka Poika Vain elämää -kuvauksista - kohdassa. [/quote]Ja jos Jukka-Poika on sitä mieltä, niin kaikkien muidenkin on oltava niinkö?
[/quote]
No ei, mutta minä olen samaa mieltä. :D
Kyllä Anna Abreu vaan oli hyvä!!! Se on selvästi perhaiten tottunut vetämään toisten biisejä.
"Silkkii jäi päällimäisenä mieleen. " sanoo Jukka Poika eikä että se oli paras :)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:41"]
27 on muuten oikeassa. Juuri näin Jukka Poika vastasi haastattelussa. :D
[/quote]eipä muuten vastannut
45
En tiedä, huomasiko kukaan muu, mutta olikohan Pauli nauttinut vähän liikaa ilolientä vetoonsa mennessä?? Silmät pyöri kyllä siihen malliin ja näytti kuppi maistuvan... : ( En tykännyt, vaikka muuten on hyvä laulaja.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 22:10"]
"Silkkii jäi päällimäisenä mieleen. " sanoo Jukka Poika eikä että se oli paras :)
[/quote]Mieleenhän se varmaan jää, jos on täysin pilattu ;)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:58"]
No, tässä Jukka kertoo, että paras versio oli hänen mielestään Lauran.
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/vain-elämää/tag/jukka-poika
Jukka Poika Vain elämää -kuvauksista - kohdassa. [/quote]Ja jos Jukka-Poika on sitä mieltä, niin kaikkien muidenkin on oltava niinkö?
[/quote]
No ei, mutta minä olen samaa mieltä. :D
[/quote]Katsokaapa haastattelu niin tajuatte, että ei J P sanonu Närhen versioo parhaaksi...
Juha Tapio paras, vaikka noi muut eri mieltä! Puhtain, rehellisin versio!
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 22:12"]
En tiedä, huomasiko kukaan muu, mutta olikohan Pauli nauttinut vähän liikaa ilolientä vetoonsa mennessä?? Silmät pyöri kyllä siihen malliin ja näytti kuppi maistuvan... : ( En tykännyt, vaikka muuten on hyvä laulaja.
[/quote]Mulla tuli ihan samanlainen mielikuva, mutta uskoin vain kuvittelevani
Anna on mielestäni myös todella hyvä laulaja/esiintyjä, mutta persoonassa on jotain tosi ärsyttävää. Vaikuttaa kyllä empaattiselta ja ns. kiltiltä tytöltä, se rooli jota vetää on vaan niin rasittava!!
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 22:12"]
[/quote]
Pauli ainakin heittäyty, sekä siellä skeittirampilla että biisissä, tykkään, ja oon aina tykänny, kuten myös Ilkasta. Juha Tapiota en voi sietää, mutta sekin on vähän nostanut osakkeitaan tässä ohjelmassa.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 22:25"]
Anna on mielestäni myös todella hyvä laulaja/esiintyjä, mutta persoonassa on jotain tosi ärsyttävää. Vaikuttaa kyllä empaattiselta ja ns. kiltiltä tytöltä, se rooli jota vetää on vaan niin rasittava!!
[/quote]
Samaa mietin. Tosin onhan hän tosi nuorikin, joten ehkä rooli on hyvä suojakilpi.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:41"]
27 on muuten oikeassa. Juuri näin Jukka Poika vastasi haastattelussa. :D
[/quote]eiks se sanonut, että oli mieleenpainuvin? ei siis paras. mieleen voi nimittäin painua paljon negatiivisiakin asioita. kuten toi lauran veto. hrrh!
Toi Hanhiniemen veto oli ja biisin sovitus oli kyllä noista paras!!
Hottis!
Pauli Hanhiniemi on HOTTIS! Voi jumangegga, sehän voittaa melkeen cheekin!!
Samaa mieltä! Paulilla on ihanat silmät ja seksikäs hymy *kuolaa*
Mä näin untakin Paulista viime yönä. Tehtiin hieman lähempää tuttavuutta...:D
Pieni ero Jukka Pojan olemuksessa, kun katsoo vaikkapa Laura Närhen ja Juha Tapion esityksiä, Anna Abreusta puhumattakaan. Närhen esitys oli kiusallista kuunneltavaa, eikä melodiasta ollut tietoakaan. Hivenen banaalimmalla kielellä tuota kai sanottaisiin kappaleen raiskaamiseksi. Sääli, koska Alangon päivänä Laura oli mielestäni paras.
Annan kannattais laulaa myös Suomeksi! En oo arvannutkaan että sillä on noin persoonallisen hyvä ääni.. Hyvinhän hän vetää Suomeksi.
Kyllä on pakko sanoa entisenä luokkakaverina se mitä ajattelin jo Norssissa.. Ei Ilkka osaa laulaa. Ei voi mitään. Muut ovat oikeasti taitavia laulajia, mutta mutta...
Muut, varsinkin Hanhiniemi-Abreau-Jukka-Juha yllättänyt positiivisesti.
ks yllä.