Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuo Jukka Pojan kappaleet on todella vaikeita noille artisteille.

Vierailija
18.10.2013 |

Todella, todella hankalia. Jotenkin aliperäiset versiot on niin vahvoja, että nämä ei lähde.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Anna oli paras, vaikka Juha Tapio onkin suuri suosikkini ja Abreusta en mitenkään edes pidä :) Toki Juhallakin oli hyvä, ja mun suosikkini Jukka Pojan lauluista.

Teinikin tuossa sanoi, että varmaan kuten viimekaudelta soi Cheekin ja Erinin versiot lauluista, niin tuo tulemaan soimaan kanavilla.

Jukka Poika vaikutti mainiolta tyypiltä, tahtoisin tutustua :D

Vierailija
22/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, Laura oli aivan suvereeni. Oli niin Nainen, että tsiisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura pilas kappaleen tyylin ihan täysin. Alkuperäisessä on se virran ja silkin liukkaus ja soljuvuus. Tossa versiossa oli myrskyn enteet ja kuivausrummun rypistämä silkki =(

Vierailija
24/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:33"]

Laura pilas kappaleen tyylin ihan täysin. Alkuperäisessä on se virran ja silkin liukkaus ja soljuvuus. Tossa versiossa oli myrskyn enteet ja kuivausrummun rypistämä silkki =(

[/quote]

Juuri näin, ihan kamalaa kuunneltavaa oli tämä Lauran "veto".

Vierailija
25/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Närhi laulaa nuotin vierestä. Yöks.

Vierailija
26/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette kyllä ymmärrä yhtään mitään.

Lauran veto oli aivan suvereeni tänään, ja muusikot kyllä sen ymmärtävät. Mä olen satavarma siitä, että jos Jukka Pojalta itseltään kysytään, että mikä oli paras esitys niin se oli nimenomaan Lauran versio.

Vierailija
27/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreu oli aivan loistava taas. Annan versio Poplaulajan vapaapäivästä aiemmassa jaksossa oli myös ihan mielettömän hyvä. Hän on tosiaan ollut positiivinen yllätys tässä ohjelmassa.

Juha Tapio oli myös hyvä ja Hanhiniemen veto oli myös riemastuttava; mahtavaa heittäytymistä niin kuin joku tuossa aiemmin totesikin. Mun mielestä Pauli Hanhiniemi kyllä osaa laulaa ja hänellä on kaunis ääni. :)

Laura Närhi on ollut vähän pettymys. Laulaa kauniisti mutta rahkeet ei oikein riitä kokeilla muita tyylejä; hallitsee vain tietynlaiset biisit.

Vierailija
28/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 on muuten oikeassa. Juuri näin Jukka Poika vastasi haastattelussa. :D

Vierailija
29/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa, että esiintyjä on suvereeni? Kyselee yksi musiikkia ymmärtämätön, joka vaan kuuntelee ilokseen esityksiä :)

Vierailija
30/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha oli paras! Anna on hyvä laulaja, mutta jotenkin ärsyttävä persoona, tuntuu kuin sillä olisi joku rooli päällä ja hokisi itselleen: "ole sitte semmonen jännittävä ja epäsovinnainen ja sano kaikkia seksjuttuja"

Vierailija
31/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:39"]

Lauran veto oli aivan suvereeni tänään, ja muusikot kyllä sen ymmärtävät. Mä olen satavarma siitä, että jos Jukka Pojalta itseltään kysytään, että mikä oli paras esitys niin se oli nimenomaan Lauran versio.

[/quote]Eiköhän sen musiikin tarkoitus ole miellyttää ihmisiä. Mulle se alkuperäinen sovitus ja sanoitus sopii täydellisesti yhteen, Lauran versiossa ne riiteli.  Ymmärryksellä ei tuon kanssa ole mitään tekemistä.

Vierailija
32/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta taas Laura teki oman, täysin uuden versionsa, joka oli täysin toisenlainen ja hieno kokonaisuus.

Vierailija
33/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa, mitä biisejä laulettiin? Kuulin vain Juhan ja Paulin versiot. Lauloiko joku Silkkii, vai mikä sen nimi nyt onkaan?

Vierailija
34/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Muusikot ymmärtää, mitä välii??? Kuka noita kappaleita toisille muusikoille tekee, eiköhän kohderyhmä ole vähän laajempi???

Vierailija
35/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tässä Jukka kertoo, että paras versio oli hänen mielestään Lauran. 

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/vain-elämää/tag/jukka-poika

Jukka Poika Vain elämää -kuvauksista - kohdassa. 

Vierailija
36/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:31"]

[/quote]Minusta sävelkorkeus ei vaihtunut juuri ollenkaan laulussa..siis kamalan matalaa ja tasaista. Minusta Laura taas yritti liikaa.

Vierailija
37/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Taitaa Laura sieltä itse kirjoitella? :)

Vierailija
38/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:58"]

No, tässä Jukka kertoo, että paras versio oli hänen mielestään Lauran. 

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/vain-elämää/tag/jukka-poika

Jukka Poika Vain elämää -kuvauksista - kohdassa. [/quote]Ja jos Jukka-Poika on sitä mieltä, niin kaikkien muidenkin on oltava niinkö?

Vierailija
39/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:41"]

27 on muuten oikeassa. Juuri näin Jukka Poika vastasi haastattelussa. :D

[/quote]Ja missäköhän haastattelussa?

Vierailija
40/60 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 21:31"]

[/quote]Minusta sävelkorkeus ei vaihtunut juuri ollenkaan laulussa..siis kamalan matalaa ja tasaista. Minusta Laura taas yritti liikaa.

[/quote]

Lauralla ei taida ääniala riittää kovin kummoiseen revittelyyn. Laulaa ihan kauniisti, mutta ei ole kovin taitava laulaja teknisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän