Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Djokovic ei lyönyt palloa vihaisesti, eikä lujaa kun osui tuomariin

Vierailija
07.09.2020 |

Toimittajat järjestään antavat tapahtumista ihan väärän todistuksen.

Hän pisti pallon ulos kentältä neutraalisti, ei mikkään muotoa vihaisena.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on lyökö palloa vihaisesti vai ei? Miten edes lyödään vihaisesti?

Vierailija
2/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli kyllä hepulla näkemisen arvoinen ilme kun tajusi mitä tuli tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa juurnalismia kun toimittajat pistää omiaan. Viimeksi meidän veronmaksajien puljun toimittaja klo. 20. 00 muokkaamassa jutussaan.

Luulisi että toimittajat tietää millainen ihminen on vihainen ja millainen lyönti on kova, mutta ei.

Vierailija
4/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli pallopoika lähellä. Djoko napautti pallon siihen suuntaan että pallopoika nappaisi ylimääräisen pallon.

Vierailija
5/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linjatuomari taisi nähdä tilaisuuden vaatia jättikorvauksia. Naurettavaa filmausta.

Vierailija
6/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tuomari ei seurannut peliä ja väistänyt palloa tai ottanut sitä kiinni?

Vierailija
7/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linjatuomari taisi nähdä tilaisuuden vaatia jättikorvauksia. Naurettavaa filmausta.

Kyllä on muijalla ollut dollarin kuvat silmissä tosiaan.

Vierailija
8/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thihihiiiihihiiiihihiiii....

Vierailija
9/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä että miten tuomari ei onnistu väistämään tuollaista palloa. Ei se ainakaan ottelua ole seurannut.

Vierailija
10/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wimbledonissa on kenttiä vieri vieressä. Kerran eräällä kentällä peli päättyi ja voittaja innoissaan löi taskussaan olleen pallon ilmaan..Se lensi viereiselle kentälle. Siellä pitkä ottelu viidennessä erässä tie-breakissa... Luulen että ei ihan mukavalta tuntunut,kun kesken katkaisupallon lentää taskulämmin pallo siihen sotkemaan hyvää juttua... En ollut paikalla,näin kerrotaan..Ihan se mahdollista on. Niillä pikkukentillä sen verta matalat katsomot,että kyllä se periaatteessa on mahdollista yli lyödä.

Vierailija
11/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiko joku osuiko pallo "vahingossa" juuri siihen tuomariin joka tuomitsi djokon lyönnin rajan yli?

Nämä kaverit harvoin lyövät palloa vahingossa jonnekin.

Pallopojalle ylimääräiset pallot laitetaan pompun kautta. Tässä ei pomppua ollut.

Vierailija
12/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallolla oli silti vauhtia ihan tarpeeksi, jos halusi pallon pois itseltään, se olisi pitänyt laittaa menemään matalalla hitaalla lyönnillä maata pitkin. Turha puolustella Djokovicia.

Vierailija
13/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että jopa Djokovicin vastustaja olisi kritisoinut tuomareiden päätöstä lopettaa peli tuon mokan takia, olisi vaatinut että peliä on jatkettava. Ei kai kukaan vakava tennispelaaja tahdo voittaa peliä vain siksi että johonkin tyyppiin pallo osui VAHINGOSSA. Koska todellakin vain vahingolta tuo näytti.

Nykyään on tosiaan omituisia draamailijatuomareita ja draamailijapallopoikia. En tiedä oliko tälläkin kertaa sellainen. Toki on mahdollista että pallo oikeasti satutti, jos osui kurkkuun juuri pahimpaan kohtaan. Ei peliä silti olisi pitänyt lopettaa.

Vierailija
14/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntökirjan mukaan ainoa vaihtoehto oli ulosajo. Siihen on mammankin tyytyminen.

Vierailija
15/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai ei niin kovaa tulleen tennispallon kaulaansa ja käyttäytyi kuin häntä olisi ammuttu haulikolla. Ei jatkoon.

Vierailija
16/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palloa ei pidä lyödä muulloin kuin pelatessa. Jos kiukuspäissään mäiskii palloa pelitilanteen ulkopuolella, on kyseessä ongelma.

Vierailija
17/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai ei niin kovaa tulleen tennispallon kaulaansa ja käyttäytyi kuin häntä olisi ammuttu haulikolla. Ei jatkoon.

Kokeilepa itse miltä tuntuu kun joku lyö kaulaasi tennispallon eikä edes pelitilanteessa. Tilanteen nähneet sanoivat, että tilanne näytti ja tuntui taatusti pahalta.

Vierailija
18/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se tuomari ei seurannut peliä ja väistänyt palloa tai ottanut sitä kiinni?

Linjatuomari seuraa vain linjaa.

Vierailija
19/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa itse miltä tuntuu kun joku lyö kaulaasi tennispallon eikä edes pelitilanteessa. Tilanteen nähneet sanoivat, että tilanne näytti ja tuntui taatusti pahalta.

Olen saanut nelinpelissä ykkössyöttöjä niskaan ja poskeen. Verkolla olen ottanut parin metrin laakeja rintaan, otsaan ja silmäkulmaan. Tuollainen kevyt huitaisupallo ei tunnu missään, paitsi uhriutujan kohdalla.

Vierailija
20/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut nelinpelissä ykkössyöttöjä niskaan ja poskeen. Verkolla olen ottanut parin metrin laakeja rintaan, otsaan ja silmäkulmaan. Tuollainen kevyt huitaisupallo ei tunnu missään, paitsi uhriutujan kohdalla.

Pitäisikö kokeilla miltä tuntuu saada pallo aataminomenaan? Senhän voi ottaa videolle ja todentaa kaikille, ettei sattunut yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan