Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26-vuotias ja asun edelleen äitini luona

Vierailija
18.10.2013 |

Ystäviä minulla on vähän ja kaikki päivät vietän vain tietokoneen luona. Äitini harvoin yrittää potkia minua ulos, koska nähtävästi on kuitenkin hyvin äitimäinen. Nyt olisin tietty hyvin kiitollinen, jos hän olisi potkinut minut aikoja sitten ulos. En osaa mitään perustaitoja, kuten ruokaa laittaa. Onneksi tietääkseni moista ei ole vaikea opetella. Olen sellainen henkilö, joka ei liiku eteenpäin, jos ei joku työnnä takaapäin. Tämän takia olenkin neitsyt ja ystävien puutteessa. Muut ihmiset myös ahdistavat, mutta olen pikku hiljaa kai tulossa rohkeammaksi. Kunhan päätin avautua

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muuta kotoa pois?

Vierailija
2/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheutettua, itse voi kantaa myös seuraukset. Turha syytellä mammaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 17:33"]

Mikset muuta kotoa pois?

[/quote]

Millä rahalla?

Vierailija
4/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinostaa sun mielipitees (3) Ihme spedes, ite oon varmaa nii hyvä ja tunnollinen kansalaine yhteiskunnan mittarilla katottuna et saat varmaa housuihis aina ku katot peilii. Pelle.

Vierailija
5/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 17:42"]

Itse aiheutettua, itse voi kantaa myös seuraukset. Turha syytellä mammaa.

[/quote]

En syytäkään. Olen vain sellainen henkilö, joka ei helpolla edisty ilman muiden apua. Mikään ei muuta tätä asiaa.

Vierailija
6/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 17:43"]

Ketä kiinostaa sun mielipitees (3) Ihme spedes, ite oon varmaa nii hyvä ja tunnollinen kansalaine yhteiskunnan mittarilla katottuna et saat varmaa housuihis aina ku katot peilii. Pelle.

[/quote]

Ja sä oot sossupummi jonka mielestä on jees elää muiden rahoilla?

Vierailija
7/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä asut?

Vierailija
8/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vain itse muuttaa elämäsi.

Vierailija
9/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla me muut ollaan muutettu kotoa pois?

Opiskeletko? Oletko töissä?

Muutin 17-vuotiaana kotoa pois, olin silloin opiskelija. Sain asumistukea sekä opintotukea. Lisäksi tein satunnaisia työvuoroja. Valmistuin ja jatkoin opiskelua (AMK). Tein koko 3 vuotta siinä sivussa töitä. Ja arvaa mitä? Työstä sai palkkaa ja pystyi ihan hyvin maksamaan vuokraa :) Ja siinä samalla säästin myös sukanvarteen ja nyt olen ostanut oman asunnon! (Siis toki pankista jouduin ottamaan lainaa).

Vierailija
10/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan ovat oma-aloitteisempia kuin toiset. Itse olen myöskin sellainen, että tarvitsen tsemppausta ja tukea, tai no, en ihan hurjia määriä, mutta en ole mikään yksin vaikka läpi harmaan kiven -tyyppi. Mutta eihän tässä nyt tarvitse itsensä vastakohdaksi muuttuakaan. Opiskelun, työn tai vaikkapa harrastusten myötä saa yleensä ihmiskontakteja ja rohkeutta, jostain se vaan on aloitettava. Pikku hiljaa, yksi askel kerrallaan.

Vierailija
11/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias ja asun äidilläni. Opiskelen ja käyn töissä. Seurustelen ja vietän poikaystävälläni paljon aikaa. Ystäviä on paljon.

Vierailija
12/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 21-vuotias ja asun kotona ja aika "mamman tyttö" olen. Olisi kivaa vaihtaa ajatuksia vaikka sähköpostin välityksellä. :)

Vierailija
13/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiiii! Itse kun tosiaan 17 kesäsenä muutin pois, niin en voisi kuvitellakkaan, että tällä hetkellä (olen n yt 25v) asuisin vanhempien luona. Olen asunut nyt 3 vuotta puolisoni kanssa ja odotan meille esikoista. Huh heijakkaa teidän kanssa!

Vierailija
14/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 17:57"]

Muutin 17-vuotiaana kotoa pois, olin silloin opiskelija. Sain asumistukea sekä opintotukea. Lisäksi tein satunnaisia työvuoroja. Valmistuin ja jatkoin opiskelua (AMK). Tein koko 3 vuotta siinä sivussa töitä. Ja arvaa mitä? Työstä sai palkkaa ja pystyi ihan hyvin maksamaan vuokraa :) Ja siinä samalla säästin myös sukanvarteen ja nyt olen ostanut oman asunnon! (Siis toki pankista jouduin ottamaan lainaa).

[/quote]

En opiskele enkä ole koskaan tehnyt töitä.

Vierailija
15/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset opiskele? Mikset mene töihin? Etkö halua tienata rahaa ja sitä kautta päästä muuttamaan omilleen?

Vierailija
16/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 18:09"]

[/quote]

[/quote]

Eikä asialle voi muka tehdä mitään? 

Vierailija
17/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut joutuvat muuttamaan pois jo 17 -vuotiaana. Onko vanhempien kanssa ongelmia vai vetääkö veri aikuisten elämään hurvittelemaan.

Vierailija
18/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 18:11"]

Mikset opiskele? Mikset mene töihin? Etkö halua tienata rahaa ja sitä kautta päästä muuttamaan omilleen?

[/quote]

Olen kyllä nyt sentään saamassa intoani takaisin ja jopa hakenut muutamaan työhön. Vuosien jatkunut laiskuus vaan vaikeuttaa tätä aktiivisuutta. Piti esim. käydä yhden koulun kansliassa asioimassa, mutta kun en heti löytänyt moista paikkaa ja ihmisiä oli paljon, niin harpoin 30s etsimisen jälkeen pois sieltä.

Vierailija
19/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 18:09"]

[/quote]

[/quote]

Eikä asialle voi muka tehdä mitään? 

[/quote]

Oma huono persoonani vain vaikeuttaa

Vierailija
20/53 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko mahdollisesti entinen koulukiusattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi