Miksi te ootte niin rumia???????
Siis hei, miksi te ette viitsi yhtään laittaa itseenne vaan lähette ulos ihmisten ilmoille niin kamalan rumina?! Mä en tajuu miten voi olla noin typeriä ja epäsiistejä naisia, ettette yhtään välitä mita muut ajattelee.
Siis mä en tajuu miten voi olla kansakunnallinen naisia, jotka ei yhtään yritä!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 16:22"]
Olen alottajan kanssa samaa mieltä! Ei ole iso homma katsoa peiliin, harjata hiuksia ja vaihtaa se 90-luvun tuulipuku tän päivän kamoihin. Esimerkiksi farkut ja siisti takki.
Mua ällöttää rumat ihmiset. Ne usein myös haisee ihan perseelle.
[/quote]missä periferiassa te asutte, kun näette niitä tuulipukuja? ei täällä niitä näy.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 16:20"]
Minäpä näin männä viikolla naisen, jolla oli verkkarit jalassa kaupassa.
Siis ihan sellaiset perinteiset kolmen raidan adidakset. Eikä hän ollut edes vanha. Alle 30-v ihan varmasti.
Vähän aikaa mietin 'mitä täällä tapahtuu'. En ole ikinä ennen nähnyt. Luulin, että se on vain miesten juttu.
[/quote]
Hmmm....oletkohan nähnyt minut....oli verkkarit (ja vieläpä maalissa olevat sellaiset), lenkkarit ja työpaikalta saatu "lahjus"takki. Hiuksetkin oli vain vedetty kiireessä ponnarille ja meikkiä ei ollut yhtään. Tosin se ei tätä klyyvaria kyllä muutoinkaan pelastaisi.
Tiedätkö, ei haitannut sitten tippakaan. Siis minua. Mutta olen pahoillani jos en miellyttänyt esteettistä silmääsi. Ehkä sinun kannattaisi kulkea laput silmillä niin ei tule järkytyksiä.
Siis ei ehkä äidillä vois vähempää kiinnostaa olla haluttava ja kaunis...hyvä kun jaksaa raahautua kauppaan. On ehkä nukkunut tunnin. Armoa, arvon kotkat.
Se kulkee suvussa. Katsoin juuri miespuolisten sukulaisteni kuvia netissä ja totesin, että mehän olemme tosiaan toistemme näköisiä. Miksi pitäisi salata tosiasiat? Suomalainen on rehellinen perusluonteeltaan.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 16:25"]
Siis ei ehkä äidillä vois vähempää kiinnostaa olla haluttava ja kaunis...hyvä kun jaksaa raahautua kauppaan. On ehkä nukkunut tunnin. Armoa, arvon kotkat.
[/quote]
Juuri nämä märisee sitten kun mies jätti nuoremman ja nätimmän takia :D
Olis kiva tietää, miltä kysyjä näyttää. Onko kenties Porvoon kaunein tai kamalin nainen. Vai venäläinen tai virolainen?
Millä perusteella päättelet, että kaikki suomalaiset naiset ovat rumia, kun puhut kansakunnasta? Miten suuri otanta sinulla on "tutkimuksessasi"? Ja mitä se yleensä sinulle kuuluu, minkä näköisiä me olemme? Katso muualle, jos alkaa oksettaa.
12: olitko ensimmäisen kerran kaupassa? On ihan ihme, jos et ole ennen nähnyt verkkareita naisella, nuorella tai vanhalla. Mitä sinulle kuuluvat meidän vaatteetkaan? Käännä taas katseesi pois, jos alkaa oksettaa. Me kuljemme juuri sellaisissa vaatteissa, jotka tuntuvat kulloinkin mukavilta päällä. Ja verkkarit eivät purista eivätkä ahista.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 16:20"]
Minäpä näin männä viikolla naisen, jolla oli verkkarit jalassa kaupassa.
Siis ihan sellaiset perinteiset kolmen raidan adidakset. Eikä hän ollut edes vanha. Alle 30-v ihan varmasti.
Vähän aikaa mietin 'mitä täällä tapahtuu'. En ole ikinä ennen nähnyt. Luulin, että se on vain miesten juttu.
[/quote]
Hmmm....oletkohan nähnyt minut....oli verkkarit (ja vieläpä maalissa olevat sellaiset), lenkkarit ja työpaikalta saatu "lahjus"takki. Hiuksetkin oli vain vedetty kiireessä ponnarille ja meikkiä ei ollut yhtään. Tosin se ei tätä klyyvaria kyllä muutoinkaan pelastaisi.
Tiedätkö, ei haitannut sitten tippakaan. Siis minua. Mutta olen pahoillani jos en miellyttänyt esteettistä silmääsi. Ehkä sinun kannattaisi kulkea laput silmillä niin ei tule järkytyksiä.
[/quote]
Ehkä :D
Olitko lapsesi kanssa?
Olen alottajan kanssa samaa mieltä! Ei ole iso homma katsoa peiliin, harjata hiuksia ja vaihtaa se 90-luvun tuulipuku tän päivän kamoihin. Esimerkiksi farkut ja siisti takki.
Mua ällöttää rumat ihmiset. Ne usein myös haisee ihan perseelle.