Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän 3.-5.luokkalaisilla puhelimessa netti?

Vierailija
01.11.2013 |

Valvotteko sen käyttöä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella pääsisi nettiin, mutta liittymästä olemme sen sulkeneet pois, tuon ikäinen ei tarvitse nettiä.

Vierailija
2/9 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-v tytön puhelimella pääsee nettiin vain wlanin kautta eli käytännössä vain kotona, mökillä, mummolassa ym valvotuissa paikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puhelimessa nettiä, kotona saa valvotusti olla netissä sen minkä haluaa. 

Vierailija
4/9 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 luokkalaisella on, valvomme käyttöä ja estot on asennettuna. Silti aina välillä katsotaan, missä siellä mennään. Tarvitsee nettiä harrastustensa hallinnointiin, treeniajat ja paikat muuttuu jatkuvasti, joten on hyvä että lapsi itsekin on tietoinen noista. 

Vierailija
5/9 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kolmasluokkalainen tyttö käyttää nettiä silloin tällöin kotikoneelta, ja silloinkysyy luvan ja kertoo mitä on menossa sieltä katsomaan.

Vierailija
6/9 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On wlan, jota käyttää vain kotona. Latailee puhelimeen pelejä ja viestittelee kavereidensa kanssa Whatsappissa.

Vierailija
7/9 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä 13-vuotiaallakaan eli seiskaluokkalaisella. Olen tarjonnut mahdollisuutta ottaa netti ja luopua yhden viikon viikkorahasta, mutta ei katso tarvitsevansa nettiä, koska niin monessa paikassa on wlan.

Samaa olen kysynyt vitosluokkalaiselta, mutta ottaa sen mieluummin rahana.

Vierailija
8/9 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä 13-vuotiaallakaan eli seiskaluokkalaisella. Olen tarjonnut mahdollisuutta ottaa netti ja luopua yhden viikon viikkorahasta, mutta ei katso tarvitsevansa nettiä, koska niin monessa paikassa on wlan.

Vierailija
9/9 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme