Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko antaa lapseni perheelle lahjaksi siivoojan käyntejä?

Vierailija
07.09.2020 |

Tarkoitan, että loukkaantuuko miniä. Hyvää tarkoitan, heille on juuri syntynyt esikoinen, ja muistan kuinka poikki itse olin. Haluaisin jotenkin auttaa, kun asuvat pääkaupunkiseudulla ja minä täällä maakunnassa, ja muutenkin miniälle on arempi tuppautumaan avuiksi, kun tyttärelle. En haluaisi olla painajaisanoppi, vaan auttaa nuorta perhettä minkä voin.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta robotti-imuri

Vierailija
2/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni toi on ihana ajatus.

Vierailija
4/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Voit kysyä pojaltasi että mitä miniä ois tästä mieltä. 

Minä suuttuisin ihan helvetin pahasti. Kokisin sen suoraksi arvosteluksi siisteystasoani kohtaan.

Toisaalta jos asian esittäisi niin että "meillä kävi ikkunanpesijä, teki hyvää jälkeä, voin maksaa sen ikkunanpesun teillekin" niin silloin ei ehkä koe arvosteluksi.

Vierailija
5/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit oikein hyvin. Omat vanhempani ovat lasten syntymän jälkeen antaneet kuukausittaisen siivouksen lahjaksi ja todella arvostan. Itse pitää vain tehdä pientä siivousta välillä kun kerran kuussa joku muu tuulettaa matot ja pesee lattiat sun muut.

Vierailija
6/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ottaisin mielelläni siivousta, kävisin vaikka lenkillä.

Vierailija
7/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parempi tapa olisi kysyä millaista apua tuo nuori perhe kaipaa?

Minä oisin mieluummin halunnut että anoppi vie vauvan ulkoilemaan ja saan silläaikaa levätä. Kuin että joku tulee pyytämättä siivoamaan kotiani.

Vierailija
8/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä heidän kotinsa siisteys liittyisi jotenkin miniään? Kai siellä mies siivoaa yhtä lailla, ellei ole ihan käsi. Kysy heiltä ensin, tietenkin.

Vierailija
9/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin täytyy varmistaa, että se on perheelle (lähinnä sille miniälle) ok. Itse kokisin ahdistavaksi, jos kotiini tulisi vieras ihminen siivoamaan. 

Vierailija
10/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä sellainen koti, että pinnat on vapaat tavaroista? Jos näin ei ole, siivooja aiheuttaa vain stressiä.

Vierailija
11/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pojaltasi.

Miksi se siivoaminen just miniän heiniä olisi?

Vierailija
12/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua siivoojaa kotiinsa, etenkään näin korona-aikana ja vauvaperheeseen.

Vierailija
13/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana anoppi! Kannattaa ehkä kuitenkin kysyä etukäteen.

Vierailija
14/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi. Voit kysyä pojaltasi että mitä miniä ois tästä mieltä. 

Minä suuttuisin ihan helvetin pahasti. Kokisin sen suoraksi arvosteluksi siisteystasoani kohtaan.

Toisaalta jos asian esittäisi niin että "meillä kävi ikkunanpesijä, teki hyvää jälkeä, voin maksaa sen ikkunanpesun teillekin" niin silloin ei ehkä koe arvosteluksi.

Miksi ajattelisit että se mitenkään liittyy siivouksesi laatuun? Senhän oli tarkoitus vain säästää voimia muuhunkin? Tätä vähän pelkäsin ja yritän ymmärtää. Miniän siivouksessa ei ole mitään sanomisen varaa, poikani sen sijaan on huono siivoamaan.

Ap

Vierailija
15/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miniältä. Itse en ilahtuisi. Haluan itse siivota.

Vierailija
16/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi parempi kysyä ensin.

Itse en halua vieraita ihmisiä kotiini. Jäisi käyttämättä moinen palvelu.

Vierailija
17/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä parempi tapa olisi kysyä millaista apua tuo nuori perhe kaipaa?

Minä oisin mieluummin halunnut että anoppi vie vauvan ulkoilemaan ja saan silläaikaa levätä. Kuin että joku tulee pyytämättä siivoamaan kotiani.

Mielellään näin tekisinkin, mutta kun olen vielä työelämässä ja asun 250 km päässä. Harmi sinänsä.

Ap

18/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea idea, mutta kannattaa tosiaan varmuuden vuoksi kysäistä.

Vierailija
19/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voi esittää juuri noin kun kerrot, että muistat kuinka itse olit ihan poikki vauva-aikana, joten ajattelit kysyä olisiko heille iloa jos kustantaisit heille siivoojan. Itselläni kävi joka toinen viikko ja olin siitä tosi onnellinen, vaikka aina piti tietysti sille ajalle poistua kotoa joka oli ajoittain työlästä sekin.

Vierailija
20/58 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mahtava! Auttamishaluinen JA hienotunteinen. Saanko adoptoida sinut anopiksi?