Aiheuttaako ajatus takaisin entiselle kotipaikkakunnalle muuttamisesta sinussa kielteisiä vai myös teisiä tunteita?
Sinä joka olet muuttanut pois entiseltä kotipaikkakunnaltasi aikuisena tai aikuisuuden kynnyksellä, mitä vastaat otsikon kysymykseen? Minussa aiheuttaa enemmän kielteisiä tunteita, vaikka nykyisessäkin kaupungissa asuessa on ollut murheita. Ei se onnellisuus ole asuinpaikasta kiinni.
Kommentit (6)
Kielteisiä, ehdottomasti. Alun alkaenkin muutin sieltä pois, koska en kestänyt silloisen pikkukaupungin sisäänpäinlämpiävää ja uteliasta ilmapiiriä. Käyn siellä mielelläni silloin tällöin, mutta poislähtö on aina parasta.
Kielteisiä. Sieltä on niin paljon ikäviä muistoja.
Kielteisiä. Kuollut pikkupaikkakunta, jonka isoin työnantaja laittoi lapun luukulle.
Kielteisiä, olen kotoisin korvesta jossa ei ole yhtään mitään, edes ruokakauppaa. Tykkään kyllä maaseudusta, mutta kotipaikkakuntani on kuitenkin vähän liian korpea minulle. Lapsuus/nuoruus oli myös minulle kamalaa aikaa tuolla paikkakunnalla...
Positiivisia. Muuttaisin takaisin jos mitenkään töiden ja kulkuyhteyksien puolesta olisi mahdollista.
* myönteisiä
otsikkoon korjaus, ap