Paras meikkituote tummien silmänalusten peittämiseen?
Mulla on aina enemmän tai vähemmän tummat silmänaluset enkä ole vielä keksinyt täydellistä tapaa peittää niitä. Käytän yleensä silmälaseja, jolloin huomio ei kiinnity silmänalusiin niin hirveästi, mutta piilareita käyttäessä karu totuus on huomattavasti vaikeampi häivyttää meikillä.
Mä käytän Sensain meikkipuuteria, joka toistaiseksi on ollut toimivin tapa peittää tummuus. Se on kuitenkin aika tuhtia ja kun on alkanut tulla jo vähän ryppyä silmien alle, niin tuo meikkipuuteri helposti vähän korostaa niitä.
Ostin Sokoksen myyjän suosituksesta lumenen tähän tarkoitetun tuotteen, mutta ensinnäkin se on hirveän vaalea ja se pitää silti peittää jollakin ettei näytä ihan oudolta ja toiseksi se on ihan käsittämättömän rasvaista, niin rasvaista että meikit leviävät sen takia. Käyttämättä on siis jäänyt, ja olen taas tyytynyt vaan peittämään sillä meikkipuuterilla ja pitämään silmälaseja.
Joe Blascon jotakin tuotetta olen kuullut kehuttavan, mutta on niin kallis etten ole uskaltanut hankkia kun olen aika skeptinen noiden tuotteiden oikeasta toimivuudesta.
Eli onko kokemuksia hyvistä tuotteista?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:46"]
Peitevärihän tulee oikeaoppisesti meikkivoiteen alle mutta...........
[/quote]
Korjaus, siis PÄÄLLE, ei alle. -31
[/quote]
Miksi? Valokynä pitää laittaa meikkivoiteen päälle, muuten siitä menee heijastusteho. Peiteaineissa ei ole tällaista ongelmaa.
[/quote]
Jotta meikkiä tulisi mahd. vähän.
[/quote]
Outo logiikka. Esim. täällä tuon meikinsäästelylogiikan kautta neuvotaan juuri laittamaan peiteaineet ensin:
http://www.oprah.com/style/Concealer-Before-or-After-Foundation-Beauty-Tips
Peiteaineen suhteen ei ole mitään "oikeaoppisuutta", valokynän kanssa on vain yksi vaihtoehto.
[/quote]
Ihan sama mulle miten teet. Itse kuitenkin teen oikeaoppisesti niin itselleni kuin asiakkaille.
[/quote]
Oookei. Sovitaan sitten niin, että minä ja mm. Bobbi Brown ollaan vääräoppisia. ;) Mutta edelleen tuo logiikkasi vähäisemmästä meikistä ei avautunut mulle yhtään. Paljon loogisemmalta kuulosti tuo Bobbi Brownin selitys.
Jösses. Kaikesta te akat saattekin tappelun aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 16:06"]
Jösses. Kaikesta te akat saattekin tappelun aikaiseksi.
[/quote]
Kuka täällä tappelee? Sekö on heti tappelua, ellei olla samaa mieltä aiheesta?
YSL:n valokynä on toiminut minulla parhaiten ja kärsin todella tummista alusista. Myös Rubinsteinin Magic consieler.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:02"]
Jep, kuten ap totesi, valokynä ei ole tarkoitettu peittämiseen, vaan korostamiseen. Mutta syystä tai toisesta sitä aina näissä tummien silmänalusten keskusteluissa tuputetaan. :)
[/quote]
Se, että osa ei sitä silmien alle osaa käyttää, ei tarkoita sitä etteikö sillä saisi niitä häivytettyä. ;) Kuten todettua MONEEN KERTAAN, valokynä häivyttää ja korostaa, riippuu siitä miten sitä käyttää. Esim. juonteen viereen laitettua korostaa, juonteen pohjalle laitettuna häivyttää.
[/quote]
Niin, häivyttää korostamalla jotain muuta, mutta ei peitä, koska se ei ole sen funktio.
Mulla on ollu ihan aina tosi tummat silmänaluset ja paras tuote niiden peittämiseen on ehdottomasti Lancômen peite/valokynä. Oon siis joutunut läpikäymään useita eri tuotteita.
Jos ei ole rahasta tiukkaa, niin suosittelen hommaamaan sen. :) Kiinnittää pitää kyllä puuterilla (niinkuin mikä tahansa tällainen voidemainen/nestemäinen tuote).
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:02"]
Jep, kuten ap totesi, valokynä ei ole tarkoitettu peittämiseen, vaan korostamiseen. Mutta syystä tai toisesta sitä aina näissä tummien silmänalusten keskusteluissa tuputetaan. :)
[/quote]
Se, että osa ei sitä silmien alle osaa käyttää, ei tarkoita sitä etteikö sillä saisi niitä häivytettyä. ;) Kuten todettua MONEEN KERTAAN, valokynä häivyttää ja korostaa, riippuu siitä miten sitä käyttää. Esim. juonteen viereen laitettua korostaa, juonteen pohjalle laitettuna häivyttää.
[/quote]
Niin, häivyttää korostamalla jotain muuta, mutta ei peitä, koska se ei ole sen funktio.
[/quote]
Jep, mun kohdalla silmänalusten tummuus ei ole niin hentoa, että "häivytys" riittäisi. Tuota YSL:n kynää en ole kokeillut. Toki voin uskoa, että jos on valokynä jossa on niin paljon pigmenttiä että sen funktio on sekä peittää että heijastaa niin se voisikin toimia, mutta sen kynän kyllä täytyy todella peittää. Heijastusefekteillä ei mun silmänalusia vaalenneta. Tuota YSL:n kynää pitäisi päästä kokeilemaan, jos se joidenkin mielestä tosiaan toimii hyvin tummiinkin silmänalusiin, silti olen vähän skeptinen...
ap
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:46"]
Peitevärihän tulee oikeaoppisesti meikkivoiteen alle mutta...........
[/quote]
Korjaus, siis PÄÄLLE, ei alle. -31
[/quote]
Miksi? Valokynä pitää laittaa meikkivoiteen päälle, muuten siitä menee heijastusteho. Peiteaineissa ei ole tällaista ongelmaa.
[/quote]
Jotta meikkiä tulisi mahd. vähän.
[/quote]
Outo logiikka. Esim. täällä tuon meikinsäästelylogiikan kautta neuvotaan juuri laittamaan peiteaineet ensin:
http://www.oprah.com/style/Concealer-Before-or-After-Foundation-Beauty-Tips
Peiteaineen suhteen ei ole mitään "oikeaoppisuutta", valokynän kanssa on vain yksi vaihtoehto.
[/quote]
Ihan sama mulle miten teet. Itse kuitenkin teen oikeaoppisesti niin itselleni kuin asiakkaille.
[/quote]
Oookei. Sovitaan sitten niin, että minä ja mm. Bobbi Brown ollaan vääräoppisia. ;) Mutta edelleen tuo logiikkasi vähäisemmästä meikistä ei avautunut mulle yhtään. Paljon loogisemmalta kuulosti tuo Bobbi Brownin selitys.