Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras meikkituote tummien silmänalusten peittämiseen?

Vierailija
18.10.2013 |

Mulla on aina enemmän tai vähemmän tummat silmänaluset enkä ole vielä keksinyt täydellistä tapaa peittää niitä. Käytän yleensä silmälaseja, jolloin huomio ei kiinnity silmänalusiin niin hirveästi, mutta piilareita käyttäessä karu totuus on huomattavasti vaikeampi häivyttää meikillä.

Mä käytän Sensain meikkipuuteria, joka toistaiseksi on ollut toimivin tapa peittää tummuus. Se on kuitenkin aika tuhtia ja kun on alkanut tulla jo vähän ryppyä silmien alle, niin tuo meikkipuuteri helposti vähän korostaa niitä.

Ostin Sokoksen myyjän suosituksesta lumenen tähän tarkoitetun tuotteen, mutta ensinnäkin se on hirveän vaalea ja se pitää silti peittää jollakin ettei näytä ihan oudolta ja toiseksi se on ihan käsittämättömän rasvaista, niin rasvaista että meikit leviävät sen takia. Käyttämättä on siis jäänyt, ja olen taas tyytynyt vaan peittämään sillä meikkipuuterilla ja pitämään silmälaseja.

Joe Blascon jotakin tuotetta olen kuullut kehuttavan, mutta on niin kallis etten ole uskaltanut hankkia kun olen aika skeptinen noiden tuotteiden oikeasta toimivuudesta.

Eli onko kokemuksia hyvistä tuotteista?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:55"]

Olen aina kärsinyt tummista silmänalusista ja kokeillut yhtä sun toista ja vihdoin löytänyt itselleni parhaan tuotteen: Lancomen effacernes longue tenue. Ehdottomasti paras (siis ainakin minulle)

[/quote]

Sama on käytössä mulla, ja itsekin olen monenlaista kokeillut. Hinta-laatu suhde tosi hyvä, eikä edes litrahinta lopulta hirveästi kalliimpi kuin vaikka Maybellinen halpis peittovärissä.

Vierailija
22/68 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Bobbi Brown saa multakin täydet pojot. Paras ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benefitin ja Bobbi Brownin nimiin vannon minäkin.

Vierailija
24/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Joe Blascon peitevoidetta. Laitan sitä niihin "tummiin" kohtiin. Mutta muihin kohtiin laitan valokynää.

Peitevoide siis ei mielestäni ole hyvä ryppykohtiin ja valokynä taas ei mielestäni ole paras tuote siihen tummaan silmänaluskohtaan, siksi tuo on minusta hyvä yhdistelmä. Blascon tuotteissa on paljon pigmenttiä, siksi ne ovat peittävimmät.

Vierailija
25/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen tai L'orealin valokynä. Tai sitten se Blascon valoväri, jos ongelma todella paha.

Vierailija
26/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YSL:n valokynä on ollut kaikista paras. Sitä vaan ei kannata hölvätä silmien alle älyttömiä määriä.

Vierailija
27/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokynä ei kyllä peitä vaan korostaa, eli se ei käy tummien silmänalusten peittämiseen (kuten 2 sanoikin). Valokynäkin minulla on, mutta ihan eri tarkoitukseen.

Onko se Blasco miten rasvainen?

ap

Vierailija
28/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokynä!!

Vierailija
29/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:56"]

Valokynä ei kyllä peitä vaan korostaa, eli se ei käy tummien silmänalusten peittämiseen (kuten 2 sanoikin). Valokynäkin minulla on, mutta ihan eri tarkoitukseen.

ap

[/quote]

Ei tuo ihan noinkaan ole. Valokynää pitää vain osata käyttää.

http://www.yhteishyva.fi/kauneus-ja-pukeutuminen/kauneus-ja-meikkaus/valokynan-kayttoopas/0218010-94553

T: 4

Vierailija
30/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Valokynällä voi peittää JA korostaa.

Vierailija
31/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:59"]

ap

[/quote]

Ei tuo ihan noinkaan ole. Valokynää pitää vain osata käyttää.

http://www.yhteishyva.fi/kauneus-ja-pukeutuminen/kauneus-ja-meikkaus/valokynan-kayttoopas/0218010-94553

[/quote]

Lisään tähän vielä, että tuossa YSL:n valokynässä pigmenttiä tosiaan on tarpeeksi toisin kuin halvemmissa malleissa.

Vierailija
32/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on garnier Roll-on Anti-dark circles.

Löytyy ihan marketeista ja on edullinen, riittoisa ja tehokas.

Vierailija
33/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kuten ap totesi, valokynä ei ole tarkoitettu peittämiseen, vaan korostamiseen. Mutta syystä tai toisesta sitä aina näissä tummien silmänalusten keskusteluissa tuputetaan. :)

Joe Blascosta minulla ei ole käyttökokemusta, kun purkissa se on näyttänyt niin paksulta tatinalta, etten ole halunnutsellaista silmänympäryksiini hieroa. Itse käytän meikkivoiteen ja irtopuuterin alla Lancômen silmänympäryksille tarkoitettua peitevoidetta. Mielestäni hinta-laatusuhde on hyvä. Mutta aine kuin aine, kyllä sitä melkein on hieman irtopuuteria silmän alle lisättävä, muuten variseva silmämeikki tosiaan tarraa kiinni peiteväriin, ja lopputuloksena on entistä tummemmat silmänaluset. ;)

Vierailija
34/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Lumenen valokynää, ehdottomasti paras. Ostan aina varastoon kun on tarjouksessa :) Pistän vähän aurinkopuuteria koko naamaan, niin ei ole niin vaaleaa!

Vierailija
35/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:02"]

Jep, kuten ap totesi, valokynä ei ole tarkoitettu peittämiseen, vaan korostamiseen. Mutta syystä tai toisesta sitä aina näissä tummien silmänalusten keskusteluissa tuputetaan. :)

[/quote]

Se, että osa ei sitä silmien alle osaa käyttää, ei tarkoita sitä etteikö sillä saisi niitä häivytettyä. ;) Kuten todettua MONEEN KERTAAN, valokynä häivyttää ja korostaa, riippuu siitä miten sitä käyttää. Esim. juonteen viereen laitettua korostaa, juonteen pohjalle laitettuna häivyttää.

Vierailija
36/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]En tiedä mitä Blascoa tarkoitat, mutta ainakin se voidemainen highlight-väri on suurin piirtein yhtä rasvaista kuin ko. sarjan meikkivoidekin. Tosin sitä käytetään kuten valokynää, joten jos et sitä osaa käyttää kuin korostamiseen, ei se sinulle käyne.

Vierailija
37/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:05"]

[/quote]

Se, että osa ei sitä silmien alle osaa käyttää, ei tarkoita sitä etteikö sillä saisi niitä häivytettyä. ;) Kuten todettua MONEEN KERTAAN, valokynä häivyttää ja korostaa, riippuu siitä miten sitä käyttää. Esim. juonteen viereen laitettua korostaa, juonteen pohjalle laitettuna häivyttää.

[/quote]

Minusta tuntuu, etteivät nämä valokynän tuputtajat oikeasti tiedä, millaiset ovat todella tummat silmänaluset. Valokynä heijastaa valoa, ei siinä riitä peitepigmenttejä peittämään mustaa silmänalusta. Ei edes YSL:n kynässä, jota itsekin silloin tällöin käytän muuhun. Peitätkö sinä esim. mustelmia valokynällä...? ;)

Vierailija
38/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:05"]

[/quote]

[/quote]

Niin no, varmaan riippuu myös miten radikaalin tummat ne silmänaluset ovat. Mä en ole vielä tavannut sellaista valokynää, joka peittäisi mun tummat silmänaluset. Voi tietysti olla, etten ole kokeillut tarpeeksi runsaspigmenttisiä (eikun niin, mä en vaan osaa, siitähän sen on pakko johtua).

ap

Vierailija
39/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blasco toimii. Käy kokeilemassa sitä. Blascon myyntipisteillä on myyjiä, jotka voivat sitä sinulle laittaa. Siinähän se tulee testatuksi ja samalla löytyy oikea versio monista tuotteista.

Vierailija
40/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:10"]

Minusta tuntuu, etteivät nämä valokynän tuputtajat oikeasti tiedä, millaiset ovat todella tummat silmänaluset. Valokynä heijastaa valoa, ei siinä riitä peitepigmenttejä peittämään mustaa silmänalusta. Ei edes YSL:n kynässä, jota itsekin silloin tällöin käytän muuhun. Peitätkö sinä esim. mustelmia valokynällä...? ;)

[/quote]

Erittäin osuva vertaus tuo mustelma. Eli jos joku tietää valokynän, jolla saa mustelman täysin piilotettua niin otan vinkkejä vastaan ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän