Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras meikkituote tummien silmänalusten peittämiseen?

Vierailija
18.10.2013 |

Mulla on aina enemmän tai vähemmän tummat silmänaluset enkä ole vielä keksinyt täydellistä tapaa peittää niitä. Käytän yleensä silmälaseja, jolloin huomio ei kiinnity silmänalusiin niin hirveästi, mutta piilareita käyttäessä karu totuus on huomattavasti vaikeampi häivyttää meikillä.

Mä käytän Sensain meikkipuuteria, joka toistaiseksi on ollut toimivin tapa peittää tummuus. Se on kuitenkin aika tuhtia ja kun on alkanut tulla jo vähän ryppyä silmien alle, niin tuo meikkipuuteri helposti vähän korostaa niitä.

Ostin Sokoksen myyjän suosituksesta lumenen tähän tarkoitetun tuotteen, mutta ensinnäkin se on hirveän vaalea ja se pitää silti peittää jollakin ettei näytä ihan oudolta ja toiseksi se on ihan käsittämättömän rasvaista, niin rasvaista että meikit leviävät sen takia. Käyttämättä on siis jäänyt, ja olen taas tyytynyt vaan peittämään sillä meikkipuuterilla ja pitämään silmälaseja.

Joe Blascon jotakin tuotetta olen kuullut kehuttavan, mutta on niin kallis etten ole uskaltanut hankkia kun olen aika skeptinen noiden tuotteiden oikeasta toimivuudesta.

Eli onko kokemuksia hyvistä tuotteista?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:02"]

Jep, kuten ap totesi, valokynä ei ole tarkoitettu peittämiseen, vaan korostamiseen. Mutta syystä tai toisesta sitä aina näissä tummien silmänalusten keskusteluissa tuputetaan. :)

[/quote]

Se, että osa ei sitä silmien alle osaa käyttää, ei tarkoita sitä etteikö sillä saisi niitä häivytettyä. ;) Kuten todettua MONEEN KERTAAN, valokynä häivyttää ja korostaa, riippuu siitä miten sitä käyttää. Esim. juonteen viereen laitettua korostaa, juonteen pohjalle laitettuna häivyttää.

[/quote]

Minusta tuntuu, etteivät nämä valokynän tuputtajat oikeasti tiedä, millaiset ovat todella tummat silmänaluset. Valokynä heijastaa valoa, ei siinä riitä peitepigmenttejä peittämään mustaa silmänalusta. Ei edes YSL:n kynässä, jota itsekin silloin tällöin käytän muuhun. Peitätkö sinä esim. mustelmia valokynällä...? ;)

[/quote]

Se kuinka paljon sitä pigmenttiä siinä valokynässä on niin riippuu siitä valmistajasta. Itselläni on todella tummat silmänaluset ja olen saanut niitä häivytettyä valokynällä parhaiten.

Miksi alkaisin mustelmia peittämään valokynällä? Typerä kysymys. Epäilen kuitenkin, että jokaisella joka täällä valheellisesti väittää ettei valokynällä häivytetä, on mustelmat silmien alla.

Vierailija
42/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Rubinsteinin Magic Concealer on paras. Peittävä, mutta ohut koostumus joten ei näytä luonnottomalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:02"]

Jep, kuten ap totesi, valokynä ei ole tarkoitettu peittämiseen, vaan korostamiseen. Mutta syystä tai toisesta sitä aina näissä tummien silmänalusten keskusteluissa tuputetaan. :)

[/quote]

Se, että osa ei sitä silmien alle osaa käyttää, ei tarkoita sitä etteikö sillä saisi niitä häivytettyä. ;) Kuten todettua MONEEN KERTAAN, valokynä häivyttää ja korostaa, riippuu siitä miten sitä käyttää. Esim. juonteen viereen laitettua korostaa, juonteen pohjalle laitettuna häivyttää.

[/quote]

Minusta tuntuu, etteivät nämä valokynän tuputtajat oikeasti tiedä, millaiset ovat todella tummat silmänaluset. Valokynä heijastaa valoa, ei siinä riitä peitepigmenttejä peittämään mustaa silmänalusta. Ei edes YSL:n kynässä, jota itsekin silloin tällöin käytän muuhun. Peitätkö sinä esim. mustelmia valokynällä...? ;)

[/quote]

Se kuinka paljon sitä pigmenttiä siinä valokynässä on niin riippuu siitä valmistajasta. Itselläni on todella tummat silmänaluset ja olen saanut niitä häivytettyä valokynällä parhaiten.

Miksi alkaisin mustelmia peittämään valokynällä? Typerä kysymys. Epäilen kuitenkin, että jokaisella joka täällä valheellisesti väittää ettei valokynällä häivytetä, on mustelmat silmien alla.

[/quote]

Ilmeisesti todella tumma on sitten suhteellinen käsite.

Mitäs typerää siinä oli, mikset peittäisi häiritsevää mustelmaa valokynällä, jos se kerran peittää ne tummat läiskät silmien allakin? Esim. mun ongelma ei ole kuoppa tai pussi silmän alla, vaan ihan vaan ne erittäin tummat silmänaluset. Minulle ei riitä häivytys, vaan tarvitsen peittoa.

Vierailija
44/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:15"]

[/quote]

Niin. Se mustelma oli vertaus, tarkoitettu kuvaamaan sitä miten mustat ne silmänaluset todella ovat. Tuohon toiseen kommenttiisi en viitsi edes vaivautua vastaamaan mitään.

Kuten sanoin, niin olen kyllä valmis ottamaan vastaan vinkkejä valokynistä, joiden pigmentti riittää peittämään mustelman. Sen verran tummat ne silmänaluset ovat. En tiedä etkö oikeasti ymmärtänyt pointtia vai vänkäätkö huviksesi.

ap

Vierailija
45/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:21"]

Mitäs typerää siinä oli, mikset peittäisi häiritsevää mustelmaa valokynällä, jos se kerran peittää ne tummat läiskät silmien allakin? Esim. mun ongelma ei ole kuoppa tai pussi silmän alla, vaan ihan vaan ne erittäin tummat silmänaluset. Minulle ei riitä häivytys, vaan tarvitsen peittoa.

[/quote]

No minä käsitän mustelman ERITTÄIN tummana, melkein mustana alueena, jonkalaista tuskin jokaisella av-mammalla on silmiensä alla.

Ja kyllä, ongelmana minullakin on ne erittäin tummat silmän aluset. Mieluummin siis häivytän melkein näkymättömiin ne valokynällä kuin peitän ne luonnottoman näköisiksi jollain paksulla tatinalla. Jos sinulla kerran on mustelmat silmien alla niin niitä EI saa peitettyä luonnollisen näköisiksi. Enemmän se peiteaine kummastuttaa ihmisiä kuin pieni tummuus silmien alla valokynän jäljillä. Mutta teet niinkuin teet.

Vierailija
46/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:13"]

Blasco toimii. Käy kokeilemassa sitä. Blascon myyntipisteillä on myyjiä, jotka voivat sitä sinulle laittaa. Siinähän se tulee testatuksi ja samalla löytyy oikea versio monista tuotteista.

[/quote]

Niin aivan, se oliskin ihan hyvä jos kävisi ilman meikkiä testaamassa. Ihan sokkona ei uskalla sen hintaisia ostaa, kun tuo oikein varta vasten suositeltu Lumene ainakin oli ihan käyttökelvoton. Toisen ihmisen "tosi hyvä" kun on toiselle ihan muuta. Usein riippuu ihan siitäkin, paljonko sitä peitettävää ja korjailtavaa oikeasti on. Samaa huomaa joskus meikkivoiteiden suositteluissa. Esim. tuttuni, jolla on tasaisen värinen persikkaiho hehkuttaa tietysti aivan eri tuotteita (eli sellaisia jotka eivät lopulta muuta siinä naamassa yhtään mitään) kuin joku, joka tarvitsee meikiltä peittävyyttä.

Vierailija
47/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24= ap

...joka myös ei voi kuin vähän ihmetellä av-mammojen kykyä saada aiheesta kuin aiheesta tappelun tapainen.

Vierailija
48/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:29"]

24= ap

...joka myös ei voi kuin vähän ihmetellä av-mammojen kykyä saada aiheesta kuin aiheesta tappelun tapainen.

[/quote]

No älä väitä valheellisia asioita niin ei tule tappelua. :)

Vierailija
49/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:18"]

Helena Rubinsteinin Magic Concealer on paras. Peittävä, mutta ohut koostumus joten ei näytä luonnottomalta. 

[/quote]

Okei, tästä en ole kuullutkaan. Täytynee käydä Stockalla katsomassa.

ap

Vierailija
50/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:30"]

24= ap

[/quote]

[/quote]

Jos ap etsii peiteväriä, ei valokynää, niin miksi ihmeessä tulet sellaista ketjuun tuputtamaan? Luulisin, että hän itse omat tarpeensa tuntee paremmin kuin anonyymi av-mamma...

Vierailija
51/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:30"]

24= ap

[/quote]

[/quote]

Jos ap etsii peiteväriä, ei valokynää, niin miksi ihmeessä tulet sellaista ketjuun tuputtamaan? Luulisin, että hän itse omat tarpeensa tuntee paremmin kuin anonyymi av-mamma...

[/quote]

Luehan ketju uudestaan niin tiedät miTÄ ap on sanonut. :)

Vierailija
52/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:21"]

[/quote]

No minä käsitän mustelman ERITTÄIN tummana, melkein mustana alueena, jonkalaista tuskin jokaisella av-mammalla on silmiensä alla.

Ja kyllä, ongelmana minullakin on ne erittäin tummat silmän aluset. Mieluummin siis häivytän melkein näkymättömiin ne valokynällä kuin peitän ne luonnottoman näköisiksi jollain paksulla tatinalla. Jos sinulla kerran on mustelmat silmien alla niin niitä EI saa peitettyä luonnollisen näköisiksi. Enemmän se peiteaine kummastuttaa ihmisiä kuin pieni tummuus silmien alla valokynän jäljillä. Mutta teet niinkuin teet.

[/quote]

Miksi käyttäisin paksua tatinaa, kun voin käyttää koostumukseltaan ohutta nestemäistä peiteväriä, joka sointuu luonnollisesti muun ihoni väriin? :D Paremmilla merkeillä on kyllä tarjolla eri sävyjä. Plus, että peiteväri menee meikkivoiteen alle. Valokynä ei. Valokynää sutineet ne vasta hassulta näyttävätkin, kun joku ottaa heistä salamalla kuvia. ;)

Vierailija
53/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitevärihän tulee oikeaoppisesti meikkivoiteen alle mutta...........

Vierailija
54/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:46"]

[/quote]

Korjaus, siis PÄÄLLE, ei alle. -31

Vierailija
55/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YSL:n valokynä Radiant touch ollut meikkipussissani jo 20 vuotta. Useita sävyjä ja koet valaistumisen silmien alueella :) Hinta hirvittää, mutta tuote on riittoisa. Ajoittain pese sivellin vaikka miedolla fairy-liuoksella.

Peittävämmät aineet tuo aina rypyt korostetusti esiin. Testannut olen muitakin tuotteita, usko mua.

Ystävällisesti, N41

Vierailija
56/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:47"]

[/quote]

[/quote]

Miksi? Valokynä pitää laittaa meikkivoiteen päälle, muuten siitä menee heijastusteho. Peiteaineissa ei ole tällaista ongelmaa.

Vierailija
57/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:54"]

[/quote]

[/quote]

Miksi? Valokynä pitää laittaa meikkivoiteen päälle, muuten siitä menee heijastusteho. Peiteaineissa ei ole tällaista ongelmaa.

[/quote]

Jotta meikkiä tulisi mahd. vähän.

Vierailija
58/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Outo logiikka. Esim. täällä tuon meikinsäästelylogiikan kautta neuvotaan juuri laittamaan peiteaineet ensin:

http://www.oprah.com/style/Concealer-Before-or-After-Foundation-Beauty-Tips

Peiteaineen suhteen ei ole mitään "oikeaoppisuutta", valokynän kanssa on vain yksi vaihtoehto.

Vierailija
59/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make Up Factoryn duo peitevoide/puuteri. Ei ole rasvainen tai raskas iholla, ja peittää hyvin!

Vierailija
60/68 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Outo logiikka. Esim. täällä tuon meikinsäästelylogiikan kautta neuvotaan juuri laittamaan peiteaineet ensin:

http://www.oprah.com/style/Concealer-Before-or-After-Foundation-Beauty-Tips

Peiteaineen suhteen ei ole mitään "oikeaoppisuutta", valokynän kanssa on vain yksi vaihtoehto.

[/quote]

Ihan sama mulle miten teet. Itse kuitenkin teen oikeaoppisesti niin itselleni kuin asiakkaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi