Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Hyvä huulirasva hakusessa

Vierailija
18.10.2013 |

Taas on se aika vuodesta kun huulet kuivuu. Kokemuksia hyvistä huulirasvoista, please. Tuntuu, että olen kokeillut kaikki mahdollset ja huulet halkeilee ja rohtuu. Vaseliinipohjaiset ei oikein tunnut tehoava. Tällä hetkellä laukussa on Nivea (se sininen purkki), ei toimi, ja apteekin Avene, ei toimi. Perusvoiteet, ei toimi.

Vinkkejä kehiin!

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korres, jota saa sekä sävytettynä että värittömänä. Mango ja Pomegranate antavat kivasti punaa huulille, mutta siis värittömänäkin löytyy. Hieman hintavampi vaihtoehto, hinta noin 12 euroa ja purkki on kyllä melko pieni. Itselläni on toi Mango, mutta aion hankkia myös Guavan, joka on väritön versio.

Vierailija
2/81 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Labellon sitä perus sinistä huulirasvaa? Ei siis sitä haaleanvaaleansinistä? (näillä nimittäin eroa kuin yöllä ja päivällä) Tämä perussininen on mielestäni ollut paras rasva huulille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaikille mahdollisille huulirasvoille allerginen ja vihdoinkin löysin hyvän rasvan apteekista, Favora! Pieni vaaleansininen tuubi pelasti mun huulet :)

Vierailija
4/81 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosebud Perfume Co.:n Smith's Menthol & Eucalyptus -huulivoide. Näyttää vaseliinityyppiseltä, jotka ei mullakaan yleensä toimi, mutta tämä toimii. Minusta huomattavasti parempi kuin esim. tuo Elisabeth Ardenin kulttirasva. Kokeile ihmeessä. Omani löysin Kicksistä halvemmalla kuin tuossa Amazonin linkissä.

http://www.amazon.com/Rosebud-Perfume-Co-Menthol-Eucalyptus/dp/B002GV8URG/ref=sr_1_sc_17?s=hpc&ie=UTF8&qid=1382108409&sr=1-17-spell&keywords=rose+bud+smith%27s+lip+balm

Vierailija
5/81 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuxe, purkkiversio. Ehdottomasti paras.

Vierailija
6/81 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Labelloja ikinä, ei, ei ja ei. Labellosyndroomahan on jo vanha juttu.sitä kun käytät niin kierre on valmis

Vierailija
7/81 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepantehnin voimaan uskon, ainoa, joka minulla auttaa, se rasvaversio, ei huulirasva eikä emulsio. Valitettavasti en oo löytäny kuin suht isossa putkilossa, semmonen pieni B ois näpsä.

Vierailija
8/81 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 12:00"]

bepanthen huulirasva apteekista

[/quote]Tavallinen bepanthen voide käy myös mainiosti huulirasvaksi.

[/quote]

Niin käy ja se on nimenomaan se punainen bepanthen. Olen käyttänyt molempia ja kummassakin on puolensa: voide kosteuttaa tehokkaasti jo valmiiksi rohtuneet huulet mutta huulirasva on siistimpi ja hygienisempi käyttää. Markettihuulirasvoista yllättävän hyvä on blistex (sininen, erityisen kosteuttava).

Vierailija
9/81 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bevita R ja Bepanthen. Bevita R on ehkä parempi. Minulla on koko ajan kuivat huulet lääkkeiden sivuvaikutuksena, joten ilman jompaa kumpaa nuista en poistu asunnostani.

Vierailija
10/81 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti paras on Munken's bisalva!

Löysin sattumalta Sokokselta mutta luontaistuotekaupoissakin varmaan  on? Tai Emotionissa. Hintakin taitaa olla n. 3-4e. Taitaa löytyä purkissa ja hygienisemmässä hylsyssä. Itsellä tosi pahasti rohtuneet ja halkeilevat huulet mutta tämä auttoi! Vihdoinkin voi käyttää huulipunaa...

Labellot, Blistexit, Vaseliinit ja erityisesti Lumenen sos-huulirasvat pahensivat rohtumista entisestään, ainakin minulla. En osta enää ikinä.

Vierailija
11/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurraw! huulivoiteet on toimivia, koska ne oikeasti on tehty hoitamaan huulia. Ne sisältää kylmäpuristettuja luomuöljyjä. Itsellä käytössä vähän sävyttävä kirsikka ja yöllä superkosteuttava moon balm

Vierailija
12/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kanssa kehua tota hurraw merkkiä. Ostin ekan huulirasvan sokokselta ja nyt on Baby lipsit vaihtunu. Ei enää korppu huulia :)  <3 Lime 

Vierailija
13/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weleda Everon Lip Balm

Tällä pääsee eroon huulirasvariippuvuudesta, ei ikinä sitä hirveää kuumottavaa tunnetta.

Vierailija
14/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 11:56"]Taas on se aika vuodesta kun huulet kuivuu. Kokemuksia hyvistä huulirasvoista, please. Tuntuu, että olen kokeillut kaikki mahdollset ja huulet halkeilee ja rohtuu. Vaseliinipohjaiset ei oikein tunnut tehoava. Tällä hetkellä laukussa on Nivea (se sininen purkki), ei toimi, ja apteekin Avene, ei toimi. Perusvoiteet, ei toimi.

Vinkkejä kehiin!

[/quote]

Ei synteettisiä, petrooli ei toimi

Vierailija
15/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista ACOn huulirasvat ihan ehdottomia!

Vierailija
16/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:51"]Babylips.
[/quote]

älkää langetko näihin!! ei tod ole hyväksi huulille

Vierailija
17/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV huuli- ja hoitovoide. Olen myöskin kokeillut kymmeniä rasvoja, mutta tämän jälkeen ei enää tarvitse etsiä. http://www.lumivalko.fi/lv/sp_Huuli-hoitovoide

Vierailija
18/81 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Mentholatum.

Vierailija
19/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas tuo sama huulirasva aika ja suosittelen väriä antavia baby lipsejä . Ja jos ei väriä kaipaa niin eos . Eivät huulet lohkeile tai rohdu

Vierailija
20/81 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat baby lipisit?