Varmaan huonoin juonenkäänne ikinä Salkkareissa
Että Peppi ja Sergei pääsi lapsen kanssa turvallisesti kotiin. Jotain muuta olisi kaivannut. Ei jaksa kattoa tuota määkimistä ja vikinää, että iiih, ihkuu ku nyt on niinku vauvva. Ois posauttanu Peppiä eikä Sebastiania se Heiskanen :D
Kommentit (46)
No näimpä. Silloin varsinkin herätti jo ärsytyskynnyksen tuo hahmo, kun olivat yrittäneet lasta tyyliin yhden kierron ajan (oletettavasti) sarjassa niin "kai tässä täytyy lähteä jonnekin tutkimuksiin". Rasittava hahmo kertakaikkiaan.
peppi ärsyttää ja isabella myös, olis jääneet sinne.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 20:07"]
No näimpä. Silloin varsinkin herätti jo ärsytyskynnyksen tuo hahmo, kun olivat yrittäneet lasta tyyliin yhden kierron ajan (oletettavasti) sarjassa niin "kai tässä täytyy lähteä jonnekin tutkimuksiin". Rasittava hahmo kertakaikkiaan.
[/quote]
Heh.. Itse olin samanlainen hätähousu kakkosta yrittäessä. Mutta joo peppi on ärsyttävin hahmo mitä salkkareissa on koskaan ollut.
Tuo koko kadonneitten löytyminen ja pelastuminen tapahtui jotenkin liian nopeasti. Ensin ne jumittaa siellä mökissä viikkotolkulla ja sitten simsalapim yhden jakson aikana koko homma selviää ja kaikki pelastuu.
Tuo pelastuminen oli tosiaan iham liian nopeaa. Yhtäkkiä ovatkin pihlajakadulla ja kaikki on hyvin!
Nyt jäi katsomatta tänään, pelastuko ne kaikki?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 20:56"]
[/quote]
Heh.. Itse olin samanlainen hätähousu kakkosta yrittäessä. Mutta joo peppi on ärsyttävin hahmo mitä salkkareissa on koskaan ollut.
[/quote]
Minusta Silja on ollut kaikkien aikojen rasittavin hahmo salkkarissa. Sille olisi tehnyt mieli toisinaan antaa pari avaria :/
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 21:09"]
Nyt jäi katsomatta tänään, pelastuko ne kaikki?
[/quote]
Jep. Paitsi tietenki herra Heiskanen, jonka Seppo täräytti hengiltä.
Peppi on kyllä maailmankaikkeuden ärsyttävin hahmo. Olen samaa mieltä, että hän olisi voinut jäädä sinne mökkiin.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 21:16"]
Peppi on kyllä maailmankaikkeuden ärsyttävin hahmo. Olen samaa mieltä, että hän olisi voinut jäädä sinne mökkiin.
[/quote]
Onhan se kaunis kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 20:56"]
[/quote]
[/quote]
Minusta Silja on ollut kaikkien aikojen rasittavin hahmo salkkarissa. Sille olisi tehnyt mieli toisinaan antaa pari avaria :/
[/quote]
Ei, ku joo! Mä olin jo unohtanu sen Siljan! Se oli tosi ärsyttävä kanssa.
Olihan se Silja ärsyttävä, mutta samalla tosi hyvä hahmo. Tuollaisia kitiseviä hemmoteltuja teinejä on oikeasti, joten hahmo oli realistinen. Muutenkin vanhoissa salkkareissa roolihahmot oli ehkä paremmin ajan kanssa mietittyjä, koska niissä tuntui olevan syvyyttä ihan eri tavalla, kuin nykyisissä hahmoissa.
Minä inhosin Siljaa raivoon saakka.
Huomasitteko kuin puhtaan lapsen peppi synnytti? Ja kuinka se oli ihan ok vaikka lähes heti syntymän jälkeen, ilman vaatteita, pelkkään huopaan käärittynä vietiin 40 asteen pakkaseen? :D Ja peppi vielä seisoskeli ulkona se sylissä ja itsekkin vähissä kuteissa ihan vaan huvin vuoksi ennen kun tajus lähtä sisään
Eikös ne olis saanut vähän lisää ravintoa syömällä sen istukan? Ai niin, eihän sillä lapsella ollut sitä, eikä napanuoraa...
KERTOKAA MITÄ SIINÄ KÄVI! Mä en nähnyt jaksoa, joten spoilatkaa pikkusen? Seppo iskeytyi paikoille ja pelasti koko porukan? Löi Heiskasta takaa ja pieras naamalle ja sitten ne palas stadiin? :o
Mitä ne sille Heiskasen ruumiille teki? Söivät juhlan kunniaksi vai?
Mie en usko vieläkään, et Heiskanen on kuollut
[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 14:58"]
ihanaa että peppi rakastui sergeihin sama mies jonka takia joutui huoraamaan että sai huumeet maksettua
[/quote]
kaunis perinteinen lööv stööry