Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postipaketin kylkiäisenä tuli outo tekstiviesti

Vierailija
07.09.2020 |

Toimituksenne pidetään varastossamme maksamattomien postitusten takia. Tietoja täältä ja linkki htpp//ajoruc.com/jokin koodi ja sitten kun linkin avaa, pyytää maksamaan noin 5 euroa ilman mitään tietoa toimittajasta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijari. Älä maksa. Joskus saavat nuo viestit lähetettyä niin, että tulevat virallisesta numerosta.

Vierailija
2/34 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta.

Älkää tilatko mitään postipaketteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijari. Älä maksa. Joskus saavat nuo viestit lähetettyä niin, että tulevat virallisesta numerosta.

Se tuli numerolla 05 7852

Vierailija
4/34 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tuli myös txt viesti.HUIJAUS! 

Vierailija
5/34 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te tilanneet niitä paketteja? Tuohan on nykyisin yksi yleisimmistä huijauksista.

"Tilaajalle" (joka ei mitään ole tilannut) lähetetään saapumisilmoitus paketista jota ei ole, ja tuon olemattoman paketin saa lunastettua vain maksamalla siitä erikseen, mielellään vielä niin että maksutapahtuman yhteydessä siirtyvät myös luottokortin tiedot "lähettäjälle".

Vierailija
6/34 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle viesti tuli numerosta 85991, en ole tilannut mitään, joten ei ollut tarvetta avata linkkiä

Vierailija
7/34 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis tilannut jotain tuo on huijaus

Vierailija
8/34 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä maksa. Mulle tuli postin näköiseltä sivulta muka tullimaksuvaade kun tilasin jotain mutta sivun osoite oli joku höpöhöpö. Kun selasin sivulle jolle vaadittiin pankkikorttia ja parin euron maksua, pienellä alhaalla oli että sitoutuu tilaamaan sivuston palveluja kestotilauksena jotain 20 euroa kuussa.

Vierailija
9/34 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista viesti heti,huijaus,posti ei koskaan laita tuollasia!

Vierailija
10/34 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijausta on soitin postiin ja käskivät pyyhkiä perää sillä

Vierailija
11/34 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tuollainen viesti vuosi sitten, ja samoihin aikoihin olin sattumalta tilannut postipaketin. Noita huijausviestejä lähetetään todella suurelle ihmisjoukolle, joten joukossa on aina jokunen, joka on juuri tilannut nettikaupasta jotain ja luulee viestiä tilaukseen liittyväksi. Kyseessä on todellakin huijaus.

Vierailija
12/34 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukasoitti-palveluun kannattaa ilmoittaa nämä hujausnumerot ja miten huijataan, että muutkin tietävät varoa.

Vierailija
13/34 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

64373 Numerosta tuli kans tekstari!

Vierailija
14/34 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans sama viesti, mutta eri lähettäjä ja linkki. Postiko vuotaa numeroita? Sattumalta oli jotain tilauksessa.

Vierailija
15/34 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans sama viesti, mutta eri lähettäjä ja linkki. Postiko vuotaa numeroita? Sattumalta oli jotain tilauksessa.

No nuo huijausviestit lähtevät isolle joukolle ihmisiä, jolloin on isompi mahdollisuus, että joku niihin haksahtaa, joten on aika todennäköistä että näin nettitilaamisen aikakautena viestin saa myös sellainen, jolla on sattumalta juuri jotain tilauksessa. Numeron nyt voi saada mistä tahansa missä se ikinä onkin ollut jossain näkyvillä.

Vierailija
16/34 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli sama huijausviesti, eri numerosta tosin. Eilen tuli kyllä myös oikea saapumisilmoitus koska olen juuri tilannut paketin.

Vierailija
17/34 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nämä liity oikeisiin tilattuihin paketteihin mitenkään. Noita tulee sellaisillekin, jotka eivät ole mitään tilanneet. Älkää nyt vain postia tms näistä syyttäkö. 

Vierailija
18/34 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tänään viesti :”Toimituksenne pidetään varastossamme maksamattomien postitusten takia. Tietoja täältä: (linkki jota en aio laittaa tänne 😝) ” ja numero oli 300 09 🧐

Poistin heti ku on tullu ennenki toisesta numerosta... 🙄

Vaik ootan pakettii nii tiiän et toi oli huijaus ku siin ei sanottu mitään mistä lähtöisin tai mikä varasto...

Olkaa varovaisii ihmiset!

Vierailija
19/34 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun postilta tulee oikea viesti paketista, lähettäjänä lukee POSTI

Vierailija
20/34 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli samanlainen viesti ja klikkasin ajattelemattomuuttani linkkiä kiireessä, muttei johtanut mihinkään sivustolle vaan ilmoitti jotain ettei sivu ole käytettävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä