Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi julkisuudessa olevat mielenterveysongelmista kärsivät ovat niin rumia?

Vierailija
17.10.2013 |

Tuli mieleen parikin ihan uutta lehteä joissa haastatellaan mielenterveysongelmista kärsiviä. Ovat lihavia, lyhyt tukkaisia ja pukeutuvat huonosti. Miehillä taas pitkät/roikkuvat hiukset. Siis viekö ne lääkkeet sen halun itsestä huolehtimiseen? Siis ihan järkyn näköisiä. Kuka haluaa mennä edes haastatteluun sen näköisenä? Siitähän saa elinikäisen leiman.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 16:12"]

Minkä sortin mielenterveysongelma Angelina Joliella on?

[/quote]

Nettsivustojen mukaan hänellä on skitsofrenia, aspergerin oireyhtymä, psykopatia ja adhd.

Vierailija
22/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kun et selvästikään koskaan ole ollut tekemisissä mielenterveyspotilaiden kanssa muuta kuin jonkun hömppälehden välityksellä, niin et viitsisi levitellä noin typeriä ajatuksiasi. Nolaat itsesi täydellisesti ja loukkaat jokaista mielenterveyspotilasta olipa hän kaunis tai ruma. Muistathan, että kauneus ja myös rumuus on katsojan silmässä. Sinulla on selvästi rumuusfiltteri käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap jo paljastaa, mistä lehdistä on kysymys?

Vierailija
24/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu kokeile itse olla ruma ja katso kestääkö sun kuuppa!

Vierailija
25/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 14:58"]

Catherine Zeta-Jones...öhöm...mitä sä ap kirjoititkaan?

[/quote]

Sama tuli ensimmäisenä mieleeni. Catherinea ei suurin surminkaan voi rumaksi sanoa.

Kun on kunnon tauti päällä, paha masennus tms., ei siinä ulkonäköasiat ole ollenkaan mielessä. Helposti jää itsensä hoitaminen ja ulkonäöstä huolehtiminen. Myös lääkkeet voivat tehdä jähmeäksi, sekään ei kauneutta/komeutta lisää.

Vierailija
26/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko mistä lehdistä olet nämä rumat hullut bongannut?

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 14:50"]

Tuli mieleen parikin ihan uutta lehteä joissa haastatellaan mielenterveysongelmista kärsiviä. Ovat lihavia, lyhyt tukkaisia ja pukeutuvat huonosti. Miehillä taas pitkät/roikkuvat hiukset. Siis viekö ne lääkkeet sen halun itsestä huolehtimiseen? Siis ihan järkyn näköisiä. Kuka haluaa mennä edes haastatteluun sen näköisenä? Siitähän saa elinikäisen leiman.

[/quote]

Vierailija
27/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun tuli heti mieleen sen eerikan äitipuoli jolla kauhee syylä, sit paloittelusurmat ja se sanna ku ampui poliisin. näin äkkiä.

Vierailija
28/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ollut masentunut ja ajoittain hyvin itsetuhoinen.

Vierailija
29/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 16:30"]

no mun tuli heti mieleen sen eerikan äitipuoli jolla kauhee syylä, sit paloittelusurmat ja se sanna ku ampui poliisin. näin äkkiä.

[/quote]

eli varsin kattava läpileikkaus kaikista mielenterveysongelmista. Not :D

Vierailija
30/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Syömishäiriö ja viiltelyä. Varsinaista diagnoosiaan ei ole kai julkisuuteen kertonut.

Julkkislistaan voisi lisätä vielä: Demi Lovato (bipolaari, anoreksia, bulimia, viiltely, huumeaddiktio), Britney Spears (bipolaari ja/tai ADD), J.K. Rowling (masennus), prinsessa Diana (bulimia ja masennus), Marilyn Monroe (masennus tai bipolaari), Winona Ryder (masennus, paniikkihäiriö)...

Vierailija
31/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun havaintojen mukaan psykoottisista sairauksista kärsivät on usein naiset lihavia, hoitamattomia, lyhythiuksisia ja hieman miesmäisen oloisia. Ja miehet sellaisia "hullun tiedemiehen" oloisia: aneemisia, honteloita, mutta älykkäiltä vaikuttavia. Mutta luulen, että syynä on se, että sairastava on niin poissa todellisuudesta, ettei ymmärrä huolehtia itsestään.

Syömishäiriöt taas tuntuvat olevan kauniiden tyttöjen sairauksia.

Vierailija
32/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 14:50"]

Tuli mieleen parikin ihan uutta lehteä joissa haastatellaan mielenterveysongelmista kärsiviä.

[/quote]

Mitkä lehdet?

Vierailija
33/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 16:45"]

Mun havaintojen mukaan psykoottisista sairauksista kärsivät on usein naiset lihavia, hoitamattomia, lyhythiuksisia ja hieman miesmäisen oloisia. [/quote]

skitsofreniaa on ainakin joskus hoidettu lääkkeillä, jotka turvottavat ja lihottavat huomattavasti. En tiedä hoidetaanko enää.

Vierailija
34/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 14:57"]

Mistä lehdistä puhut? Haluaisin lukea nuo haastattelut.

[/quote]

Tämä kysymys on esitetty jo kolme tuntia sitten. Vastausta ei ole vieläkään tullut.

Vierailija
35/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut uusin kodin kuvalehti missä oli haastatteluja ja sitten oli uusin me naiset tai anna. En muista.

ap

Vierailija
36/37 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muuten yksi jonka mielestä Catherine Z-J on ruma. Joku sen näyttelijän naamassa ärsyttää, en tiedä mikä. Mutta mun silmissä hän ei ole lainkaan kaunis. Jotkut Zorrotkin on jäänyt katsomatta vain siksi koska tämä nainen näyttelee siinä. 

Luulen olevani aika yksin tämän mielipiteeni kanssa. Niin ja mulla ei ole mt-ongelmia. 

Vierailija
37/37 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olleet rumia. Aloittaja ei ole selvästikään koskaan nähnyt rumaa ihmistä. Minä olen nähnyt.