Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Traumoja lapsena hyväksikäytetylle?

Vierailija
17.10.2013 |

Millaisia ajatuksia, traumoja tai estoja sinulla on ollut? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään saa kommentteja vaan paskanjauhantajutut... uskon, että teitä ikävä kyllä on muitakin...

Vierailija
2/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetit ekan viestin klo 1.13 ja 7 minuuttia myöhemmin ihmettelet kun et ole saanut vastausta... Keskellä yötä vastauksia ei tule niin nopeasti kuin päivällä, varsinkaan tällaiseen aiheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en pystynyt muutamaan vuoteen antaa kenenkään tutun miehen koskea itseeni. Iän myötä on voimistunut tarve pyrkiä pois olosuhteista tai tilasta, jossa ei itse halua olla. Ahdistus tulee muuten. En oikein siedä nykyisin jos ihminen, johon ei ole lämmintä suhdetta, koskee minuun. Persoonallisuushäiriö on tietysti suurin haittani hyväksikäytön seurauksista. Olo on helposti turvaton, ja tunnistan narsistin piirteitä itsestäni. Suojelen itseäni viimeiseen asti toisten ihmisten kustannuksella. Toisaalta haen turvaa toisista niin innokkaasti, että se menee jo dominoinnin puolelle. Osasyy tähän on, että vanhempani tiesivät asiasta, mutteivät tehneet mitään. Olen etsinyt sitä tahoa, joka suojelee minua maailman pahuudelta. Viime vuosina olen löytänyt sen jossain määrin itsestäni.

Vierailija
4/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama mulla kun sulla nelonen.tosin omalla kohalla se rajoittuu aika pitkälti siihen että en pidä naisellisia istuvia vaatteita vaan aina vähän väljempiä.lisäksi kun oma kroppa on häpäisty niin vihaan sitä yli kaiken,pelkkä näkeminenkin saa voimaa pahoin.

Vierailija
5/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan sitä aina sisälläni, vaikka haluaisin jättää sen taakseni. Nykyisin olen asiasta surullinen, jos sitä ajattelen ja surullinen siitä ettei minua voitu suojella siltä. En halua olla vihainen perheelleni, mutta heillä olisi ollut mahdollisuus estää tapahtumat. Hyväksikäyttö jatkui vuosia, alkoi kun olin viisi tai kuusi, kuitenkin  ennen kouluikää ja olin silloin niin pieni etten ymmärtänyt mitä tapahtui. Se kuinka paljon asia vaikutti minuun ihmisenä, tajusin vasta paljon myöhemmin. Se aiheutti paljon pelkoa, häpeää  ja tuhosi seksuaalisuuteni. En voi koskaan unohtaa asiaa, mutta voin elää sen kanssa. Kun luen uutisia hyväksikäytöistä, koen surua, minun traumani on elinikäinen ja joku selviää oikeudenpäätöksellä vaikka kahdella vuodella. Se sotii oikeustajuani vastaan, vaikka mikään raha tai tuomio ei voisi koskaan korvata kokemaani vääryyttä.

Vierailija
6/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä että mies koskettaa rintojani. Tulee oksettava olo.

Pystyn imettämään, mutta siinä kohtaa kun vauva ei enää juo vaan vain leikkii rinnalla oksettaa ja kuvottaa.

Vierailija
7/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muistikuvia mitta epäilen. En pysty antamaan kenenkään katsoa tai koskea alapäähäni, ajatus aiheuttaa paniikin tunteen. En ole koskaan käynyt gynekologilla. Nuorena nukuin käsi alapään suojana. Yritykset muistella tai miettiä asiaa saa aikaan kiputiloja. Muun muassa.

Vierailija
8/8 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, seurauksena persoonallisuuden rakenteellinen dissosiaatio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi